Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών θα παρουσιάσει σε μια πενταώρη ημερίδα webinar, η οποία θα πρα;γματοποιηθεί στις 17 Ιουνίου και τις 24 Ιουνίου με θέμα «Συνάντηση εξεύρεσης αναγκών με υποψήφιο πελάτη».
Ο νέος καταναλωτής και ο επιχειρηματίας, ως δυνητικός πελάτης είναι πιο πληροφορημένος, συνηθισμένος σε παλιού τύπου παρουσιάσεις, με μικρή ανεκτικότητα και λίγο χρόνο, ενώ παρουσιάζει απαίτηση για υψηλό επαγγελματισμό και ουσία. Το πρώτο ραντεβού είναι εξαιρετικά σημαντικό, διότι από αυτό καθορίζεται και το κλείσιμο. Στο σεμινάριο θα αναλυθεί:
Α) Ένας νέος τρόπος συστηματοποιημένης παρουσίασης, ο οποίος βασίζεται στη χρήση εικόνας, στη συμβολή της νευροβιολογίας που ξεκλειδώνει το μηχάνημα που λέγεται ανθρώπινος εγκέφαλος και σε μια βασική πανίσχυρη ρητορική τεχνική. Το αποτέλεσμα είναι ένας γρήγορος (6 λεπτά) και εύκολος τρόπος αύξησης της ασφαλιστικής συνείδησης του πελάτη, που τον οδηγεί χωρίς αντίρρηση στην Ανάλυση Αναγκών.
Β) Επιπλέον θα δοθούν στο συνεργάτη δύο διαφορετικοί τρόποι ανάλυσης αναγκών καθώς και η μεθοδολογία της διερεύνησης αναγκών με ειδικούς εύχρηστους πίνακες (πίνακας Matrix) που για πρώτη φορά παρουσιάζονται στην Ελληνική αγορά και απαιτούν την ενεργή συμμετοχή του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο ο σύμβουλος αποκτά συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι συναδέλφων εξ’ αιτίας της υψηλής τεχνογνωσίας που κατέχει.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.ixosacademy.edu.gr