back to top
23.4 C
Athens
Δευτέρα 16 Ιουνίου 2025

Η αλήθεια για τα  ψιλά γράμματα στα συμβόλαια

Η αλήθεια για τα ψιλά γράμματα στα ασφαλιστήρια συμβόλαια είναι ότι επειδή είναι ψιλά περνούν απαρατήρητα στους ασφαλισμένους. Η αλήθεια είναι ότι … για αυτό είναι ψιλά για να ξεφεύγουν των οφθαλμών. Ακόμα μία αλήθεια είναι ότι κάποιοι ασφαλιστές που θέλουν πάση θυσία να πωλήσουν δεν ενημερώνουν τους ασφαλισμένους.  Άλλη μία αλήθεια είναι ότι οι ασφαλισμένοι έχουν πάρει χαμπάρι το λόγο για τον οποίο στα συμβόλαια παραμένουν τα ψιλά γράμματα και έχουν εξαγριωθεί άσχημα.

Ιδού η αλήθεια ενός ασφαλισμένου που υπέστη οδικό ατύχημα σε δρόμο της Αθήνας από οδηγό που παραβίασε σηματοδότηση STOP και που είναι ασφαλισμένος σε μεγάλη ξένη ασφαλιστική.

- Advertisement -
  • Το αυτοκίνητο υπέστη σοβαρές βλάβες, και θα παραμείνει προς επισκευή στην αντιπροσωπεία γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για πάνω από ένα μήνα.
  • Ο κάτοχος του οχήματος είχε κάλυψη αντικατάστασης οχήματος σε περίπτωση απώλειας.
  • Υπέβαλλε την δήλωση ατυχήματος και ζήτησε την αντικατάσταση οχήματος όπως πίστευε ότι είχε.
  • Η ασφαλιστική αρνήθηκε την κάλυψη, υποδεικνύοντας στον ασφαλισμένο να ανατρέξει στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου του.
  • Στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου του κάπου στο τέλος, ο ασφαλισμένος διάβασε ότι η κάλυψη αυτή παρέχεται μόνο σε περίπτωση κλοπής του οχήματος.
  • Εκπληκτος στην αρχή, εξοργισμένος στο τέλος καθώς από τον ασφαλιστή πριν υπογράψει το συμβόλαιο γνώριζε ότι είχε την κάλυψη αλλά η διευκρίνιση για την κάλυψη ήταν στα ψιλά γράμματα και ο ασφαλιστής δεν ενημέρωσε.

Δεν είναι η πρώτη φορά ούτε θα είναι η τελευταία που ασφαλισμένοι εξαγριώνονται για την ενημέρωση που λαμβάνουν και τον τρόπο που τα συμβόλαια συντάσσονται.

Το παρελθόν και το παρόν εγγυάται το μέλλον.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΑΧΑ: Ενίσχυση προγραμμάτων αυτοκινήτου

Mε στόχο τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών και τη συνεχή προσφορά υπεραξίας, η εταιρεία επενδύει στη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Εκδήλωση Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της Τελετής Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Αποταμίευσης

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου