back to top
16 C
Athens
Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2025

H Warply βραβεύτηκε (και) για την Anytime

H Warply, αναδείχθηκε “Loyalty Agency of the Yearστον ετήσιο θεσμό “Loyalty Awards 2020”, όπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 4 Μαΐου.  Η εταιρεία κέρδισε συνολικά 20 βραβεία σε ένα θεσμό που λειτουργεί ως benchmark για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Από αυτά, 18 βραβεία απέσπασε η εταιρεία και 2 βραβεία κέρδισαν πελάτες της, για έργα που δουλεύουν σε συνεργασία με την Warply.

Στους τομείς Banking και Insurance διακρίθηκαν τα προγράμματα Eurobank €πιστροφή και το Go4More της Εθνικής Τράπεζας, ενώ η Warply βραβεύτηκε και για την Anytime ασφαλιστική και το Anytime Club ως Best Partnership Initiative.

- Advertisement -

Άλλα βραβεία

Η Warply κέρδισε βραβεία για τους πελάτες Γερμανός, Praktiker, EKO, Eurobank Epistrofi, Anytime Ασφαλιστική, go4more της Εθνικής Τράπεζας, LG Hellas, Frezyderm, Pernod Ricard, ΚΑΥΚΑΣ, Ecoelastika.

- Advertisement -

Αναλυτικότερα, στον τομέα του retail, η Warply διακρίθηκε για τα Praktiker ως καλύτερο πρόγραμμα loyalty στην κατηγορία Home&Furniture και για Best Usage of Mobile, Germanos ως Καλύτερο Omnichannel Loyalty, ΕΚΟ ως καλύτερο πρόγραμμα Loyalty&Engagement στον τομέα της Ενέργειας και ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives, Pernod Ricard για το καλύτερο Loyalty για το Jameson, Frezyderm ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives.

Στα προγράμματα Β2Β loyalty η Warply αναδείχθηκε leader, με βραβεία γιατ ην LG Hellas και το LGB2B ACADEMY Club ως Καλύτερο Loyaltyστην κατηγορία Electronics και Home Appliances, αλλά και ως Καλύτερο New Product Loyalty Initiative. Στον τομέα του B2B απέσπασε και ένα ακόμη βραβείο για τον ΚΑΥΚΑ Επιβράβευση, ως Καλύτερο B2B Loyalty Πρόγραμμα.

Επίσης, η Warply απέσπασε κορυφαίες διακρίσεις στην κατηγορία Best CSR για την EKO ως καλύτερο CSR πρόγραμμα loyaltyκαι για την Ecoelastika με Χρυσή διάκριση στην ίδια κατηγορία.

Τέλος, η Warply διακρίθηκε και στον τομέα του gamefication / interactive contests, με χρυσή διάκριση για το go4moreτης Εθνικής Τράπεζας ως Best Promo Contest και με βραβείο για το Eurobank Epistrofi ως Best Promo Contest.

Η κα Μαρία Πάτση, GeneralManager στη Warply, σημειώνει: «Φέτος ήταν η πρώτη φορά που αποφασίσαμε να έχουμε υποψηφιότητες και παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό και τις τριπλάσιες συμμετοχές που υπήρξαν σε σχέση με προηγούμενες χρονιέςστο θεσμό των LoyaltyAwards, η Warply αναδείχτηκε LoyaltyAgencyofTheYear – έναν τίτλος που μας δίνει μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια και είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς από όλη την ομάδα. Θα συνεχίσουμε με αμείωτο ρυθμό να δουλεύουμε προσηλωμένοι στην καινοτομία.  Είμαστε η Νο 1 εταιρεία στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και μία από τις μεγαλύτερες σε MobileLoyalty&Payments και σκοπεύουμε να παραμείνουμε».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican & Anytime: Όταν η ασφάλιση γίνεται εμπειρία ζωής

Πίσω από την επιτυχία βρίσκεται το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Interamerican, που εξασφαλίζει πραγματική υποστήριξη πριν και μετά την ασφάλιση

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Mastercard: Πιο απλές και ασφαλείς πληρωμές για όλους το 2026, με την καινοτομία στο επίκεντρο

Στις προτεραιότητες, η μετάβαση σε 100% tokenised συναλλαγές έως το 2030, καθώς και οι προηγμένες λύσεις κυβερνοσφάλειας

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

Τι σημαίνει το νέο σήμα «T» στα αυτοκίνητα;

Σκωτσέζος ξενοδόχος ξεκίνησε να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την ταμπέλα «T» ύστερα από ένα ταξίδι στην Τενερίφη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ασφαλιστική αγορά στο προσκήνιο του «TOURISM AHEAD»

Το Ετήσιο Συνέδριο του ΣΕΤΕ επιστρέφει στις 17/12 στο Ωδείο Αθηνών, με συμμετοχή της ΕΑΕΕ και θεματικές που αναδεικνύουν τη συμβολή της ασφάλισης

Σίμος Μασέλης: «Ο πραγματογνώμονας είναι ο θεματοφύλακας της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στην ασφαλιστική αγορά»

Ο πρόεδρος του HALA μιλά στον Λ. Ρόδη για τη στρατηγική σημασία της πραγματογνωμοσύνης, τις προκλήσεις αλλά και τη νέα εποχή συνεργασιών

Νέα εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής

Η νέα γενιά Συντονιστών Ομάδων και Γραφείων, που έχει προκύψει από τον πυρήνα της εταιρείας, θα συμβάλει στην επίτευξη ενός φιλόδοξου στρατηγικού στόχου

Δήλωση Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις εκλογές της ΕΣΑΠΕ

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει ότι η συμμετοχή στη διαδικασία αποτύπωσε ένα ακόμα μήνυμα ενότητας και ισχυρού ενδιαφέροντος για τον κλάδο

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εβδομάδα ΕΚΕ για 7η χρονιά, με δράσεις για τον συνάνθρωπο

Η ασφαλιστική δίνει κάθε χρόνο τη δυνατότητα στους ανθρώπους της να συμμετάσχουν ενεργά σε δράσεις προσφοράς, εκπαίδευσης και αλληλεγγύης