H Warply, αναδείχθηκε “Loyalty Agency of the Year”στον ετήσιο θεσμό “Loyalty Awards 2020”, όπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 4 Μαΐου. Η εταιρεία κέρδισε συνολικά 20 βραβεία σε ένα θεσμό που λειτουργεί ως benchmark για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Από αυτά, 18 βραβεία απέσπασε η εταιρεία και 2 βραβεία κέρδισαν πελάτες της, για έργα που δουλεύουν σε συνεργασία με την Warply.
Στους τομείς Banking και Insurance διακρίθηκαν τα προγράμματα Eurobank €πιστροφή και το Go4More της Εθνικής Τράπεζας, ενώ η Warply βραβεύτηκε και για την Anytime ασφαλιστική και το Anytime Club ως Best Partnership Initiative.
Άλλα βραβεία
Η Warply κέρδισε βραβεία για τους πελάτες Γερμανός, Praktiker, EKO, Eurobank Epistrofi, Anytime Ασφαλιστική, go4more της Εθνικής Τράπεζας, LG Hellas, Frezyderm, Pernod Ricard, ΚΑΥΚΑΣ, Ecoelastika.
Αναλυτικότερα, στον τομέα του retail, η Warply διακρίθηκε για τα Praktiker ως καλύτερο πρόγραμμα loyalty στην κατηγορία Home&Furniture και για Best Usage of Mobile, Germanos ως Καλύτερο Omnichannel Loyalty, ΕΚΟ ως καλύτερο πρόγραμμα Loyalty&Engagement στον τομέα της Ενέργειας και ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives, Pernod Ricard για το καλύτερο Loyalty για το Jameson, Frezyderm ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives.
Στα προγράμματα Β2Β loyalty η Warply αναδείχθηκε leader, με βραβεία γιατ ην LG Hellas και το LGB2B ACADEMY Club ως Καλύτερο Loyaltyστην κατηγορία Electronics και Home Appliances, αλλά και ως Καλύτερο New Product Loyalty Initiative. Στον τομέα του B2B απέσπασε και ένα ακόμη βραβείο για τον ΚΑΥΚΑ Επιβράβευση, ως Καλύτερο B2B Loyalty Πρόγραμμα.
Επίσης, η Warply απέσπασε κορυφαίες διακρίσεις στην κατηγορία Best CSR για την EKO ως καλύτερο CSR πρόγραμμα loyaltyκαι για την Ecoelastika με Χρυσή διάκριση στην ίδια κατηγορία.
Τέλος, η Warply διακρίθηκε και στον τομέα του gamefication / interactive contests, με χρυσή διάκριση για το go4moreτης Εθνικής Τράπεζας ως Best Promo Contest και με βραβείο για το Eurobank Epistrofi ως Best Promo Contest.
Η κα Μαρία Πάτση, GeneralManager στη Warply, σημειώνει: «Φέτος ήταν η πρώτη φορά που αποφασίσαμε να έχουμε υποψηφιότητες και παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό και τις τριπλάσιες συμμετοχές που υπήρξαν σε σχέση με προηγούμενες χρονιέςστο θεσμό των LoyaltyAwards, η Warply αναδείχτηκε LoyaltyAgencyofTheYear – έναν τίτλος που μας δίνει μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια και είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς από όλη την ομάδα. Θα συνεχίσουμε με αμείωτο ρυθμό να δουλεύουμε προσηλωμένοι στην καινοτομία. Είμαστε η Νο 1 εταιρεία στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και μία από τις μεγαλύτερες σε MobileLoyalty&Payments και σκοπεύουμε να παραμείνουμε».