back to top
18.2 C
Athens
Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2025

H Warply βραβεύτηκε (και) για την Anytime

H Warply, αναδείχθηκε “Loyalty Agency of the Yearστον ετήσιο θεσμό “Loyalty Awards 2020”, όπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 4 Μαΐου.  Η εταιρεία κέρδισε συνολικά 20 βραβεία σε ένα θεσμό που λειτουργεί ως benchmark για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Από αυτά, 18 βραβεία απέσπασε η εταιρεία και 2 βραβεία κέρδισαν πελάτες της, για έργα που δουλεύουν σε συνεργασία με την Warply.

Στους τομείς Banking και Insurance διακρίθηκαν τα προγράμματα Eurobank €πιστροφή και το Go4More της Εθνικής Τράπεζας, ενώ η Warply βραβεύτηκε και για την Anytime ασφαλιστική και το Anytime Club ως Best Partnership Initiative.

- Advertisement -

Άλλα βραβεία

Η Warply κέρδισε βραβεία για τους πελάτες Γερμανός, Praktiker, EKO, Eurobank Epistrofi, Anytime Ασφαλιστική, go4more της Εθνικής Τράπεζας, LG Hellas, Frezyderm, Pernod Ricard, ΚΑΥΚΑΣ, Ecoelastika.

- Advertisement -

Αναλυτικότερα, στον τομέα του retail, η Warply διακρίθηκε για τα Praktiker ως καλύτερο πρόγραμμα loyalty στην κατηγορία Home&Furniture και για Best Usage of Mobile, Germanos ως Καλύτερο Omnichannel Loyalty, ΕΚΟ ως καλύτερο πρόγραμμα Loyalty&Engagement στον τομέα της Ενέργειας και ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives, Pernod Ricard για το καλύτερο Loyalty για το Jameson, Frezyderm ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives.

Στα προγράμματα Β2Β loyalty η Warply αναδείχθηκε leader, με βραβεία γιατ ην LG Hellas και το LGB2B ACADEMY Club ως Καλύτερο Loyaltyστην κατηγορία Electronics και Home Appliances, αλλά και ως Καλύτερο New Product Loyalty Initiative. Στον τομέα του B2B απέσπασε και ένα ακόμη βραβείο για τον ΚΑΥΚΑ Επιβράβευση, ως Καλύτερο B2B Loyalty Πρόγραμμα.

Επίσης, η Warply απέσπασε κορυφαίες διακρίσεις στην κατηγορία Best CSR για την EKO ως καλύτερο CSR πρόγραμμα loyaltyκαι για την Ecoelastika με Χρυσή διάκριση στην ίδια κατηγορία.

Τέλος, η Warply διακρίθηκε και στον τομέα του gamefication / interactive contests, με χρυσή διάκριση για το go4moreτης Εθνικής Τράπεζας ως Best Promo Contest και με βραβείο για το Eurobank Epistrofi ως Best Promo Contest.

Η κα Μαρία Πάτση, GeneralManager στη Warply, σημειώνει: «Φέτος ήταν η πρώτη φορά που αποφασίσαμε να έχουμε υποψηφιότητες και παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό και τις τριπλάσιες συμμετοχές που υπήρξαν σε σχέση με προηγούμενες χρονιέςστο θεσμό των LoyaltyAwards, η Warply αναδείχτηκε LoyaltyAgencyofTheYear – έναν τίτλος που μας δίνει μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια και είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς από όλη την ομάδα. Θα συνεχίσουμε με αμείωτο ρυθμό να δουλεύουμε προσηλωμένοι στην καινοτομία.  Είμαστε η Νο 1 εταιρεία στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και μία από τις μεγαλύτερες σε MobileLoyalty&Payments και σκοπεύουμε να παραμείνουμε».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Σοβαρές κυρώσεις για άρνηση αλκοτέστ

Με αφορμή την αυστηροποίηση του ΚΟΚ, η Apeiron Insurance υπενθυμίζει στους οδηγούς τη σημασία της υπεύθυνης οδήγησης

Mind The Hack: Άντλησε 2,8 εκατ. ευρώ με στρατηγικό επενδυτή τον όμιλο Deep Capital

Η επένδυση αναμένεται να επιταχύνει τη μετατροπή της κυβερνοασφάλειας σε συνεχή, αυτοματοποιημένη και AI-powered υπηρεσία

TikTok: Πάνω από 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα – Η πλατφόρμα που «γεννάει» τάσεις

Η πλατφόρμα έχει καθιερωθεί ως εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης, καθώς ενισχύει τη σύνδεση των brands με το κοινό και προωθεί την αυθεντική επικοινωνία

Φορολογική ανάσα με προοπτική για την ασφαλιστική αγορά

Η αύξηση του καθαρού εισοδήματος δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ενίσχυση της ζήτησης σε σειρά ασφαλιστικών προϊόντων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Σοβαρές κυρώσεις για άρνηση αλκοτέστ

Με αφορμή την αυστηροποίηση του ΚΟΚ, η Apeiron Insurance υπενθυμίζει στους οδηγούς τη σημασία της υπεύθυνης οδήγησης

Επένδυση 50 εκατ. ευρώ για νέο ιατρικό εξοπλισμό σε 27 νοσοκομεία της Αττικής από την Περιφέρεια

Η χρηματοδότηση προέρχεται από ευρωπαϊκούς πόρους και αφορά την απόκτηση 314 νέων μηχανημάτων και εργαλείων υψηλής τεχνολογίας

ΤτΕ: Νέα μέτρα κατά της Dallbogg από τη βουλγαρική εποπτική αρχή

Τα μέτρα αφορούν απαγόρευση έκδοσης / ανανέωσης ασφαλιστηρίων συμβολαίων για όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους

Mind The Hack: Άντλησε 2,8 εκατ. ευρώ με στρατηγικό επενδυτή τον όμιλο Deep Capital

Η επένδυση αναμένεται να επιταχύνει τη μετατροπή της κυβερνοασφάλειας σε συνεχή, αυτοματοποιημένη και AI-powered υπηρεσία

Διπλάσιος κίνδυνος για long COVID σε παιδιά μετά από δεύτερη λοίμωξη: Τι δείχνει η νέα μελέτη του NIH

Τα αποτελέσματα της μελέτης έρχονται σε αντίθεση με την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι η COVID-19 είναι «ήπια» στα παιδιά