back to top
15.6 C
Athens
Κυριακή Ιανουάριος 12 2025

H Warply βραβεύτηκε (και) για την Anytime

H Warply, αναδείχθηκε “Loyalty Agency of the Yearστον ετήσιο θεσμό “Loyalty Awards 2020”, όπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 4 Μαΐου.  Η εταιρεία κέρδισε συνολικά 20 βραβεία σε ένα θεσμό που λειτουργεί ως benchmark για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Από αυτά, 18 βραβεία απέσπασε η εταιρεία και 2 βραβεία κέρδισαν πελάτες της, για έργα που δουλεύουν σε συνεργασία με την Warply.

Στους τομείς Banking και Insurance διακρίθηκαν τα προγράμματα Eurobank €πιστροφή και το Go4More της Εθνικής Τράπεζας, ενώ η Warply βραβεύτηκε και για την Anytime ασφαλιστική και το Anytime Club ως Best Partnership Initiative.

- Advertisement -

Άλλα βραβεία

Η Warply κέρδισε βραβεία για τους πελάτες Γερμανός, Praktiker, EKO, Eurobank Epistrofi, Anytime Ασφαλιστική, go4more της Εθνικής Τράπεζας, LG Hellas, Frezyderm, Pernod Ricard, ΚΑΥΚΑΣ, Ecoelastika.

- Advertisement -

Αναλυτικότερα, στον τομέα του retail, η Warply διακρίθηκε για τα Praktiker ως καλύτερο πρόγραμμα loyalty στην κατηγορία Home&Furniture και για Best Usage of Mobile, Germanos ως Καλύτερο Omnichannel Loyalty, ΕΚΟ ως καλύτερο πρόγραμμα Loyalty&Engagement στον τομέα της Ενέργειας και ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives, Pernod Ricard για το καλύτερο Loyalty για το Jameson, Frezyderm ως καλύτερο πρόγραμμα Rewards&Inititatives.

Στα προγράμματα Β2Β loyalty η Warply αναδείχθηκε leader, με βραβεία γιατ ην LG Hellas και το LGB2B ACADEMY Club ως Καλύτερο Loyaltyστην κατηγορία Electronics και Home Appliances, αλλά και ως Καλύτερο New Product Loyalty Initiative. Στον τομέα του B2B απέσπασε και ένα ακόμη βραβείο για τον ΚΑΥΚΑ Επιβράβευση, ως Καλύτερο B2B Loyalty Πρόγραμμα.

Επίσης, η Warply απέσπασε κορυφαίες διακρίσεις στην κατηγορία Best CSR για την EKO ως καλύτερο CSR πρόγραμμα loyaltyκαι για την Ecoelastika με Χρυσή διάκριση στην ίδια κατηγορία.

Τέλος, η Warply διακρίθηκε και στον τομέα του gamefication / interactive contests, με χρυσή διάκριση για το go4moreτης Εθνικής Τράπεζας ως Best Promo Contest και με βραβείο για το Eurobank Epistrofi ως Best Promo Contest.

Η κα Μαρία Πάτση, GeneralManager στη Warply, σημειώνει: «Φέτος ήταν η πρώτη φορά που αποφασίσαμε να έχουμε υποψηφιότητες και παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό και τις τριπλάσιες συμμετοχές που υπήρξαν σε σχέση με προηγούμενες χρονιέςστο θεσμό των LoyaltyAwards, η Warply αναδείχτηκε LoyaltyAgencyofTheYear – έναν τίτλος που μας δίνει μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια και είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς από όλη την ομάδα. Θα συνεχίσουμε με αμείωτο ρυθμό να δουλεύουμε προσηλωμένοι στην καινοτομία.  Είμαστε η Νο 1 εταιρεία στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και μία από τις μεγαλύτερες σε MobileLoyalty&Payments και σκοπεύουμε να παραμείνουμε».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Η Anytime στρατηγικός υποστηρικτής του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Οδικής Ασφάλειας «Κάν’ το Σωστά»

Η Anytime και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», ανακοινώνουν την στρατηγική συνεργασία τους για την προαγωγή

Νέες δράσεις από την πρωτοβουλία «Save the Day» της Anytime για την Οδική Ασφάλεια

Η Anytime της Interamerican, αναγνωρίζοντας τη σημασία της οδικής ασφάλειας, συνεχίζει τις δράσεις της πρωτοβουλίας «Save the Day», του προγράμματος ευαισθητοποίησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Αυξήσεις που θα είναι συνδεδεμένες με την πορεία του πληθωρισμού 

Αυξήσεις στα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας που θα συνδέονται με την πορεία του πληθωρισμού (inflation linked)

Κυβερνητική παρέμβαση για το ζήτημα των τιμών στα ασφάλιστρα υγείας

Κυβερνητική παρέμβαση για το ζήτημα των τιμών στα ασφάλιστρα υγείας προανήγγειλε ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

Η ετήσια έκθεση της ΕΑΕΕ για την Ιδιωτική Ασφάλιση στην Ελλάδα

Η έκθεση αποτελεί το επιστέγασμα της στατιστικής πληροφόρησης που έχει εκδοθεί μέσα στη χρονιά και παρουσιάζει τα στατιστικά μεγέθη

Οι παράπλευρες απώλειες στην μάχη του κλάδου υγείας

Oι μέτοχοι των ξένων πολυεθνικών στην Ελλάδα (δηλαδή οι εταιρείες με έδρα στο εξωτερικό) δηλώνουν εξαιρετικά προβληματισμένoι...

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Άνοιξε η πλατφόρμα για τις χωριστές φορολογικές δηλώσεις

Οι έγγαμοι φορολογούμενοι που επιθυμούν να υποβάλουν χωριστές φορολογικές δηλώσεις φέτος, έχουν προθεσμία έως τις 28 Φεβρουαρίου 2025

Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Φρένο» στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας

Σε δήλωση-παρέμβαση προχώρησε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. & Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου

Πύρινη λαίλαπα στο LA: Οι πρώτες εκτιμήσεις των οίκων για τις καταστροφές

Οι πιο καταστροφικές πυρκαγιές που έχουν καταγραφεί ποτέ στην ιστορία του Λος Άντζελες μπορεί να προκαλέσουν ζημίες δισεκατομμυρίων δολαρίων

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης ασφαλιστικού πράκτορα

Από την Τρίτη 21 Ιανουαρίου μέχρι την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί ο νέος κύκλος του προγράμματος προετοιμασίας εξ’ αποστάσεως

Τ. Θεοδωρικάκος: 2 μέτρα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας

Σε απάντηση προς την ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ κ. Μιλένας Αποστολάκη σχετικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, ο υπουργός Ανάπτυξης