back to top
20.1 C
Athens
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

H KPMG Χρυσός χορηγός στο Posidonia Running Event

Η KPMG συμμετέχει στη μεγαλύτερη γιορτή της Ναυτιλίας, τα ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ, με εξαιρετικές αγωνιστικές επιδόσεις

Χρυσός χορηγός του Posidonia Running Event η KPMG
Περισσότερα από 40 στελέχη της KPMG έτρεξαν για καλό σκοπό

- Advertisement -

Η KPMG έδωσε και φέτος το παρών στη μεγαλύτερη έκθεση της Ναυτιλίας, τα Ποσειδώνια, και συγκεκριμένα ως χρυσός χορηγός του Running Event, που διοργανώθηκε την Κυριακή 2 Ιουνίου. Περισσότεροι από 2.500 δρομείς έλαβαν μέρος στον αγώνα, με 40 και πλέον στελέχη της KPMG να τρέχουν με τα χρώματα της εταιρείας στη διαδρομή των 5 χιλιομέτρων.

Με τη συμμετοχή αυτή, η KPMG για άλλη μια φορά πιστή στο κοινωνικό της έργο, ενισχύει την προσπάθεια του Δήμου Πειραιά και ειδικότερα την Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση (ΚΟΔΕΠ), καθώς όλα τα έσοδα του αγώνα θα διατεθούν για την υποστήριξη των συμπολιτών μας που βρίσκονται σε ανάγκη.

- Advertisement -

Στην τελετή βράβευσης παραβρέθηκε ο Γιάννης Μπράβος, Partner & Head of Shipping της KPMG στην Ελλάδα για να απονείμει μετάλλια στους νικητές του αγώνα.

Ο Νικόλαος Βουνισέας, Senior Partner της KPMG δήλωσε σχετικά «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που οι άνθρωποί μας στηρίζουν πάντα έμπρακτα όλες τις δράσεις της εταιρείας. Η συμμετοχή μας στο Running event των Ποσειδωνίων, που γίνεται για καλό σκοπό, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της δέσμευσής μας για θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και στους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας, υλοποιώντας στην πράξη τις αξίες της KPMG.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Κυβερνοασφάλεια και τεχνητή νοημοσύνη στο AIForum25

Οι ομιλητές του σχετικού πάνελ ανέλυσαν πώς η τεχνητή νοημοσύνη αναβαθμίζει τους κινδύνους αλλά και τις δυνατότητες άμυνας

Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω των Children Excellence Awards

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τα παιδιά των εργαζομένων η εταιρεία ενθαρρύνει τη συνεχή μάθηση και ανάπτυξη

Ξεκίνησε το Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program της KPMG

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους ΑΕΙ που χαρακτηρίζονται από δημιουργικότητα, ομαδικότητα, δυναμισμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

«SafeSchools Alliance»: Πειραιώς και UNICEF ενώνουν δυνάμεις για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού και την ενίσχυση της ψυχικής υγείας των παιδιών

Οι δράσεις θα βοηθήσουν μαθητές/-τριες να αναπτύξουν συναισθηματική ανθεκτικότητα και να δημιουργούν θετικές σχέσεις