back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

H Groupama Ασφαλιστική γιορτάζει την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης

…προσφέροντας δωρεάν εκπαιδεύσεις στις Πρώτες Βοήθειες

Με αφορμή την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου, η Groupama Ασφαλιστική προσφέρει 100 δωρεάν θέσεις στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα The Life Savers, θέλοντας να ενισχύσει την ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από την έννοια της πρόληψης. Συγκεκριμένα, οι 100 πρώτοι που θα προχωρήσουν σε νέα ασφάλιση κατοικίας ή υγείας μέσω του Αποκλειστικού Δικτύου Συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής, εντός του δεκαημέρου 6-16 Νοεμβρίου, θα έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν δωρεάν στις Πρώτες Βοήθειες, μέσω του εξαιρετικά επιτυχημένου προγράμματος “The Life Savers”. 

- Advertisement -

Το πρόγραμμα “The Life Savers”, μια πρωτοβουλία του Ομίλου Groupama που διεξάγεται με επιτυχία από το 2022 και εφαρμόζεται στο σύνολο των θυγατρικών του Ομίλου ανά τον κόσμο, έχει ως στόχο την εκπαίδευση 1.000.000 ανθρώπων παγκοσμίως στις πρώτες βοήθειες, ενώ με τη συμπλήρωση του πρώτου χρόνου λειτουργίας του έχουν ήδη ολοκληρώσει την εκπαίδευσή τους περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι. 

Η Groupama Ασφαλιστική υποστηρίζει ενεργά το πρόγραμμα “The Life Savers”, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθειά της για την καλλιέργεια μιας κουλτούρας πρόληψης, αλληλεγγύης και προστασίας της ανθρώπινης ζωής. 

- Advertisement -

Για την ενέργεια ισχύουν όροι και προϋποθέσεις.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Η Groupama Ασφαλιστική φιλοξένησε τη συνεδρίαση του European Works Council στην Ελλάδα

Ο θεσμός ενημέρωσης και διαλόγου προάγει τη συνεργασία και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών για πάνω από 28.000 εργαζομένους

Η Groupama Ασφαλιστική προωθεί τη γνώση που σώζει ζωές

Μέσα από το πρόγραμμα The Life Savers, η Groupama ενισχύει τη διάδοση βασικών δεξιοτήτων πρώτων βοηθειών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί