back to top
14.2 C
Athens
Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σε σειρά βελτιώσεων στη διαχείριση των αποζημιώσεων αυτοκινήτου προχωρά η Eurolife FFH, ώστε να κάνει τη διαδικασία πιο απλή και αποτελεσματική για τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Οι βελτιώσεις στηρίζονται σε τρεις βασικούς πυλώνες:
• στην αυτοματοποίηση των εργασιών
• στη συστηματική ανατροφοδότηση των συνεργατών από πλευράς εταιρείας
• στη συνεχή ενημέρωση των πελατών.

- Advertisement -

Ήδη από την αρχή της χρονιάς η Eurolife έχει ενεργοποιήσει RPAs (Robotic Process Automation) σε καίρια σημεία της διαδικασίας, μια τεχνολογία αυτοματοποίησης που μειώνει σημαντικά τον χρόνο εργασιών.

Συγκεκριμένα, το RPA εφαρμόζεται:
• στο άνοιγμα ζημιών, μειώνοντας τον χρόνο δημιουργίας φακέλου στη μία ημέρα,
από δύο που ίσχυε
• στην παραλαβή εκθέσεων πραγματογνωμόνων και εξοφλητικών αποδείξεων
• στη διαχείριση ερωτημάτων-απαντήσεων ΣΑΠ.

- Advertisement -

Επιπλέον, οι συνεργάτες μπορούν να ενημερώνονται μέσω email για την πορεία κάθε ζημιάς αυτοκινήτου ή τυχόν εκκρεμότητες.

Παράλληλα, από την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου εμπλουτίστηκε η ροή ενημέρωσης για τις
αποζημιώσεις αυτοκινήτου με περισσότερα σημεία επικοινωνίας. Με αυτόν τον τρόπο,
οι πελάτες θα λαμβάνουν email σε όλα τα στάδια της διαδικασίας και οι συνεργάτες θα έχουν πλήρη εικόνα και δυνατότητα άμεσης και αποτελεσματικής υποστήριξής τους.

Οι ενημερώσεις θα αποστέλλονται στα παρακάτω στάδια:
• με το άνοιγμα του φακέλου (αριθμός ζημιάς, στοιχεία πραγματογνώμονα, περιοχές
εξυπηρέτησης, ημερομηνία λήξης ερωτήματος προς την υπαίτια εταιρεία)
• με την παραλαβή απάντησης από την υπαίτια εταιρεία
• με την παραλαβή αρχικής και τελικής έκθεσης του πραγματογνώμονα
• με την παραλαβή δικαιολογητικών αποζημίωσης (τιμολόγια κλπ.)
• με την παραλαβή εξοφλητικής απόδειξης
• και με την ολοκλήρωση πληρωμής της αποζημίωσης.

Με τον τρόπο αυτό, τόσο οι συνεργάτες όσο και οι πελάτες θα γνωρίζουν με σαφήνεια σε ποιο στάδιο βρίσκεται κάθε αποζημίωση και ποια βήματα ακολουθούν, γεγονός που διασφαλίζει ταχύτερη και πιο αξιόπιστη ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στην Πράγα ταξίδεψαν οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ

Το ΠΑΡΟΝ επιβράβευσε τους συνεργάτες για την εξαιρετική τους απόδοση - Προσωπικές ευχαριστίες στον Ν. Χουλιάρα της Eurolife

Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Με τη συμβολή της στη γιορτή του ΕΕΑ η ασφαλιστική στάθηκε για άλλη μια φορά στο πλευρό της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

Αναγέννηση του ΠΣΑΣ μέσα από μια βραδιά εμπειριών για τον ασφαλιστικό πράκτορα

Ένας από τους πλέον ιστορικούς συνδέσμους στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης επανατοποθετείται δυναμικά - Το «IW» ήταν εκεί 

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο Συνδικάτο από τα Lloyd’s – Πότε και πώς θα λειτουργήσει

Στο Συνδικάτο 2479 θα μετέχει η AIG, η οποία θα συνεργάζεται με την Amwins και funds υπό τη διαχείριση της Blackstone

Χριστουγεννιάτικη «αγκαλιά» σε κοινωνικές δομές από το ΕΕΑ

Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Θέλουμε και είμαστε δίπλα στην κοινωνία, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πίστης σε ένα καλύτερο αύριο»

Η NN Hellas άνοιξε τις πόρτες της σε φοιτητές μέσα από το Business Days 2025

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αποδόμηση στερεοτύπων, με τα στελέχη της εταιρείας να αναδεικνύουν την καινοτομία και εξέλιξη του ασφαλιστικού κλάδου

Βγαίνουμε… αλώβητοι από τα γιορτινά τραπέζια

Διατροφή και γιορτές των Χριστουγέννων: Είναι δύο αιώνιοι αντίπαλοι ή μπορούν με μικρά τεχνάσματα να μετατραπούν σε συμμάχους; 

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέο Συνδικάτο από τα Lloyd’s – Πότε και πώς θα λειτουργήσει

Στο Συνδικάτο 2479 θα μετέχει η AIG, η οποία θα συνεργάζεται με την Amwins και funds υπό τη διαχείριση της Blackstone

Χριστουγεννιάτικη «αγκαλιά» σε κοινωνικές δομές από το ΕΕΑ

Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Θέλουμε και είμαστε δίπλα στην κοινωνία, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πίστης σε ένα καλύτερο αύριο»

Η NN Hellas άνοιξε τις πόρτες της σε φοιτητές μέσα από το Business Days 2025

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αποδόμηση στερεοτύπων, με τα στελέχη της εταιρείας να αναδεικνύουν την καινοτομία και εξέλιξη του ασφαλιστικού κλάδου

Βγαίνουμε… αλώβητοι από τα γιορτινά τραπέζια

Διατροφή και γιορτές των Χριστουγέννων: Είναι δύο αιώνιοι αντίπαλοι ή μπορούν με μικρά τεχνάσματα να μετατραπούν σε συμμάχους; 

Ασημένια διάκριση στο Claims Management για την Designia Insurance Brokers

«Στόχος μας» δήλωσε η CEO Άννυ Τρύφων, «να λειτουργούμε ως στρατηγικός συνεργάτης για την ασφάλεια και την ανάπτυξη των πελατών»