back to top
33.4 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025

Groupama: Στον αέρα η νέα διαφημιστική της καμπάνια

Η επικοινωνιακή καμπάνια της Groupama Ασφαλιστικής  με βασικό μήνυμα “Αυτό θα πει Σίγουρα δίπλα σας” εμπλουτίζεται με τέσσερα νέα διαφημιστικά spots τα οποία θα ξεκινήσουν να προβάλλονται τηλεοπτικά και διαδικτυακά από σήμερα, Δευτέρα 30 Νοεμβρίου. 

Σύντομες σε διάρκεια, οι τέσσερις ταινίες αναδεικνύουν την εταιρική υπόσχεση «Σίγουρα δίπλα σας» με μοντέρνο, άμεσο και διακριτό τρόπο, σφραγίζοντας το πλήρες φάσμα των σύγχρονων καλύψεων της Groupama Ασφαλιστικής για την Υγεία, το Σπίτι, το Αυτοκίνητο, υπογραμμίζοντας παράλληλα το κύρος της ελληνικής θυγατρικής εταιρείας, ως μέλος του Γαλλικού Ομίλου Groupama. Υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με το δημιουργικό τμήμα της διαφημιστικής εταιρείας Trabaho Ltd, προτρέποντας το κοινό να ανακαλύψει περισσότερα για τις ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις της εταιρείας. 

- Advertisement -

Ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής κ. Χρήστος Κάτσιος, ανέφερε: «Σε όλες μας τις επικοινωνιακές πρωτοβουλίες επιζητούμε τη δημιουργικότητα σε συνδυασμό με την αμεσότητα. Στη νέα μας καμπάνια, επικεντρωνόμαστε στην ευελιξία, τη διαφάνεια και την απλότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας – στοιχεία που αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες μας, στη πρωτοφανή συγκυρία που όλοι βιώνουμε. Έτσι, η κεντρική, διαχρονική στρατηγική μας κατεύθυνση, το «Σίγουρα δίπλα σας», αποκτά ακόμα ισχυρότερη υπόσταση, υποστηριζόμενη από μια διαφημιστική γλώσσα που προβάλλει εύγλωττα τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες μας και το άμεσο όφελος που προκύπτει απ’ αυτές.»

Η Groupama Ασφαλιστική επενδύει σταθερά στον τομέα της επικοινωνίας, με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση σχετικά με τα προϊόντα που παρέχει, τα οποία για δεκαετίες την κατατάσσουν στις κορυφαίες ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες.

- Advertisement -

https://www.youtube.com/watch?v=o3g17yNKnTI&feature=youtu.be

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Υπέρβαση συμβολαίου για τον «κάπτεν Σπύρο» των Κυθήρων

Πώς μια εταιρεία μπορεί να σταθεί πλάι στον ασφαλισμένο της ξεπερνώντας τα στενά όρια ενός συμβολαίου

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

«Φωνές της Ανθρωπιάς»: Η ΕΕ αναδεικνύει την προστασία και την αλληλεγγύη σε κρίσεις

Η καμπάνια, που θα διαρκέσει έως τον Δεκέμβριο του 2025, υλοποιείται σε δέκα κράτη μέλη, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Με το NP PORTAL 2.0 η NP Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία των συνεργατών της

Η νέα πλατφόρμα συνεργατών της NP Ασφαλιστικής καθιστά τη διαχείριση παραγωγής ακόμη πιο ευχάριστη και αποτελεσματική

Interlife: Η Αικατερίνη Ζιάκου αναλαμβάνει υπεύθυνη Εσωτερικού Ελέγχου

Η Αικατερίνη Ζιάκου ανέλαβε υπεύθυνη Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου κατόπιν ομόφωνης απόφασης ΔΣ

H «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» αναζητά έμπειρο στέλεχος Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης & Γενικών Ατυχημάτων

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική (Όμιλος Intracom) επιδιώκει να ενισχύσει την ομάδα της με ένα ακόμη έμπειρο και καταρτισμένο στέλεχος

Οι κριτικές πελατών ως «νόμισμα εμπιστοσύνης» στον ασφαλιστικό κλάδο

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η We Insurance, που καταγράφει σταθερά υψηλή ικανοποίηση μέσα από τις δημόσιες αξιολογήσεις των πελατών της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Επέκταση του Προγράμματος Πρόληψης για τον Καρκίνο Τραχήλου της Μήτρας

Η εξέταση HPV DNA εντάσσεται στα Βιοπαθολογικά Εργαστήρια με αμοιβή 25 ευρώ για τη λήψη δείγματος

Γ. Κεφαλογιάννης: Συνεχής η μάχη με την κλιματική κρίση, τα στελέχη της Πυροσβεστικής υπερβαίνουν εαυτόν

Ο αρμόδιος υπουργός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα μέτρα ενίσχυσης των πυροσβεστών και στη συμβολή της τοπικής αυτοδιοίκησης

Alzheimer Festival 2025: Διήμερο ευαισθητοποίησης και επιστημονικής ενημέρωσης στο ΚΠΙΣΝ

Η φετινή διοργάνωση αποσκοπεί σε ένα καλύτερο μέλλον για ασθενείς και φροντιστές, μέσω πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης, νέων αιτιολογικών θεραπειών και AI

Νέες υπηρεσίες για άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας διαθέσιμες μέσω ΚΕΠ

Η δυνατότητα πρόσβασης σε 6 νέες υπηρεσίες μέσω ΚΕΠ διευρύνει σημαντικά την καθολικότητα της εξυπηρέτησης

Ο ΣΕΜΑ συμμετέχει στη ΔΕΘ – Παρουσία και εξωστρέφεια στη Βόρεια Ελλάδα

Κ. Αλφιέρης: «Επιβεβαιώνουμε τον ρόλο μας ως ουσιαστικού συνδετικού κρίκου ανάμεσα στην αγορά και την κοινωνία»