back to top
31.5 C
Athens
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2025

Γιατί η Aviva κατηγορήθηκε ότι ενθαρρύνει την…επικίνδυνη οδήγηση;

«Κόκκινη κάρτα» έβγαλε η Αρχή Διαφημιστικών Προδιαγραφών (Advertising Standards Agency-ASA) της Μεγάλης Βρετανίας στην Aviva, απαγορεύοντας την προβολή διαφήμισης που προωθούσε εφαρμογή ασφαλούς οδήγησης της ασφαλιστικής, με πρωταγωνιστή τον παλαιό οδηγό της F1, David Coulthard.

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

Και τούτο διότι μετά από διαμαρτυρίες πολλών θεατών, η ASA έκρινε ότι η διαφήμιση οδηγούσε στο ακριβώς αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Αντί δηλαδή να προωθεί την ασφαλή οδήγηση, κρίθηκε ότι ενθαρρύνει την «ανεύθυνη και επικίνδυνη οδήγηση»!

Στο διαφημιστικό σποτ, ο Σκοτσέζος πιλότος υποδύεται έναν οδηγό ταξί που παραλαμβάνει ένα ανύποπτο ζευγάρι, που οδηγεί στον προορισμό τους μέσα από μια διαδρομή….τρόμου, γεμάτη από επικίνδυνα κόλπα.

- Advertisement -

Στο τέλος, ζητά τον λογαριασμό από τους τρομοκρατημένους πελάτες του…σαν μην συνέβη τίποτε, προτού αποκαλύψει την πραγματική του ταυτότητα.

Σύμφωνα με την Aviva, η κεντρική ιδέα της διαφήμισης ήταν να περάσει το μήνυμα ότι «κανείς δεν θα πρέπει να πληρώνει για τις κακές οδηγικές συνήθειες των άλλων», προωθώντας έτσι την εφαρμογή για smartphones Aviva Drive, η οποία παρακολουθεί τις διαδρομές των οδηγών-χρηστών και επιτρέπει στους ασφαλέστερους οδηγούς να εξοικονομούν έως κα 170 λίρες για την ασφάλιση του IX τους.

Μετά από τις καταγγελίες (58 τον αριθμό) που υποβλήθηκαν στην ASA, η Αρχή διενήργησε έρευνα που κατέληξε στην απαγόρευση προβολής του σποτ υπό την τρέχουσα μορφή του. «Επισημάναμε στην Aviva Digital UK ότι οι διαφημίσεις της δεν πρέπει να ενθαρρύνουν την επικίνδυνη και ανεύθυνη οδήγηση», σημειωνόταν στο ανακοινωθέν της ASA.

Η Αviva από την πλευρά της υποστήριξε ότι το σποτ αποτελούσε μέρος μιας ευρύτερης διαφημιστικής εκστρατείας, με απώτερο στόχο να ενισχύσει την ασφάλεια στους δρόμους της Βρετανίας.

«Τα κόλπα που εκτέλεσε ο David Coulthard δεν είχαν ως στόχο να ενθαρρύνουν ή να δικαιολογήσουν την επικίνδυνη οδήγηση, αλλά να την καταγγείλουν και να την αποθαρρύνουν...».

Προς επίρρωσιν των θέσεών της, μάλιστα, η εταιρεία δημοσιοποίησε και πρόσθετο υλικό, συμπεριλαμβανομένων και σκηνών «πίσω από τις κάμερες» που δείχνουν τον Coulthard να εξηγεί ότι οδηγικές συμπεριφορές όπως αυτές που απεικονίζονται στη διαφήμιση δεν έχουν θέση στους δημόσιους δρόμους.

«Είμαστε απογοητευμένοι με την απόφαση της ASA, αλλά ασφαλώς θα την ακολουθήσουμε», δήλωσε εκπρόσωπος Τύπου της Aviva, προσθέτοντας ότι το επίμαχο σποτ έχει αποσυρθεί από τον περασμένο Ιούνιο (ενώ εκκρεμούσε η έρευνα) και δεν θα ξαναπροβληθεί. «Θέλαμε να παρουσιάσουμε μια διαφήμιση που θα παρουσίαζε την ιδέα της ασφαλούς οδήγησης με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο…

Αντιλαμβανόμαστε ότι ορισμένοι θεατές θεώρησαν ότι το σποτ έστελνε λάθος μήνυμα. Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε πιο ασφαλείς τους βρετανικούς δρόμους και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε νέες πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση αυτή».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Deal μαμούθ 3,7 δισ. στην ασφαλιστική αγορά, 7 ημέρες πριν κλείσει ο χρόνος γεννάται η μεγαλύτερη ασφαλιστική περιουσίας και αυτοκινήτου

Deal μαμούθ 3,7 δισεκατομμυρίων στην ασφαλιστική αγορά, 8 ημέρες πριν κλείσει ο χρόνος γεννάται η μεγαλύτερη ασφαλιστική περιουσίας και αυτοκινήτου

Το mega deal που θα φέρει την Aviva Plc στην πρώτη θέση στο Αυτοκίνητο

Σε μία πρώτη συμφωνία για την εξαγορά της Direct Line Insurance Group Plc αντί των 3,6 δισεκατομμυρίων στερλινών κατέληξε η Aviva Plc

Aviva: Επιστρέφει στην αγορά των Lloyd’s

Η Aviva plc ανακοίνωσε την αγορά της Probitas έναντι τιμήματος £242 εκατομμυρίων βρετανικών λιρών. Η συναλλαγή περιλαμβάνει την απόκτηση της πλήρως

Στρατηγική συνεργασία Lemonade-Aviva για μια νέα, next-gen πλατφόρμα ασφάλισης

Μια νέα συνεργασία ανάμεσα στην αμερικανική insurtech Lemonade με τον παραδοσιακό ασφαλιστή της Βρετανίας Aviva, αναμένεται να φέρει έναν “φρέσκο” αέρα στην αγορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς

Για ποιους λόγους η Επιτροπή έκρινε ότι η συγκέντρωση δεν είναι σε θέση να περιορίσει σημαντικά τον ανταγωνισμό

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ Holdings συγκαλεί Τακτική Γενική Συνέλευση με πλήρη θεματολογία

Μετά από μια χρονιά σημαντικών επιδόσεων, η ΕΥΡΩΠΗ Holdings προχωρά στη σύγκληση Τακτικής Γενικής Συνέλευσης στις 27 Αυγούστου 2025

Διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ: Παρεμβάσεις για τις επιπλέον χρεώσεις από διαγνωστικά κέντρα

Η Θ. Καρποδίνη προειδοποίησε για κυρώσεις στα διαγνωστικά - Η κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων και το νέο σύστημα ελέγχου κατά της διαφθοράς

Infotrust – VIDAVO: Το tele-underwriting ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ελληνική ασφάλιση

Η καινοτομία μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για τον κλάδο, που διαφορετικά κινδυνεύει να μείνει πίσω σε σχέση με ώριμες αγορές

Τα παιδιά μαθαίνουν και τη νέα σχολική χρονιά πώς να χαίρονται με ασφάλεια το νερό

Συνεχίζεται τη νέα σχολική χρονιά το καινοτόμο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης ΠΡΟΣΕΧΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ – ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

Η «επόμενη μέρα» μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Άρτα και Φιλιππιάδα

Η επίσκεψη του υφυπουργού Κ. Κατσαφάδου στην περιοχή ανέδειξε με εμφατικό τρόπο τις μεγάλες απώλειες που προκάλεσαν οι πυρκαγιές