back to top
12.6 C
Athens
Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Γιατί η Aviva κατηγορήθηκε ότι ενθαρρύνει την…επικίνδυνη οδήγηση;

«Κόκκινη κάρτα» έβγαλε η Αρχή Διαφημιστικών Προδιαγραφών (Advertising Standards Agency-ASA) της Μεγάλης Βρετανίας στην Aviva, απαγορεύοντας την προβολή διαφήμισης που προωθούσε εφαρμογή ασφαλούς οδήγησης της ασφαλιστικής, με πρωταγωνιστή τον παλαιό οδηγό της F1, David Coulthard.

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

Και τούτο διότι μετά από διαμαρτυρίες πολλών θεατών, η ASA έκρινε ότι η διαφήμιση οδηγούσε στο ακριβώς αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Αντί δηλαδή να προωθεί την ασφαλή οδήγηση, κρίθηκε ότι ενθαρρύνει την «ανεύθυνη και επικίνδυνη οδήγηση»!

Στο διαφημιστικό σποτ, ο Σκοτσέζος πιλότος υποδύεται έναν οδηγό ταξί που παραλαμβάνει ένα ανύποπτο ζευγάρι, που οδηγεί στον προορισμό τους μέσα από μια διαδρομή….τρόμου, γεμάτη από επικίνδυνα κόλπα.

- Advertisement -

Στο τέλος, ζητά τον λογαριασμό από τους τρομοκρατημένους πελάτες του…σαν μην συνέβη τίποτε, προτού αποκαλύψει την πραγματική του ταυτότητα.

Σύμφωνα με την Aviva, η κεντρική ιδέα της διαφήμισης ήταν να περάσει το μήνυμα ότι «κανείς δεν θα πρέπει να πληρώνει για τις κακές οδηγικές συνήθειες των άλλων», προωθώντας έτσι την εφαρμογή για smartphones Aviva Drive, η οποία παρακολουθεί τις διαδρομές των οδηγών-χρηστών και επιτρέπει στους ασφαλέστερους οδηγούς να εξοικονομούν έως κα 170 λίρες για την ασφάλιση του IX τους.

Μετά από τις καταγγελίες (58 τον αριθμό) που υποβλήθηκαν στην ASA, η Αρχή διενήργησε έρευνα που κατέληξε στην απαγόρευση προβολής του σποτ υπό την τρέχουσα μορφή του. «Επισημάναμε στην Aviva Digital UK ότι οι διαφημίσεις της δεν πρέπει να ενθαρρύνουν την επικίνδυνη και ανεύθυνη οδήγηση», σημειωνόταν στο ανακοινωθέν της ASA.

Η Αviva από την πλευρά της υποστήριξε ότι το σποτ αποτελούσε μέρος μιας ευρύτερης διαφημιστικής εκστρατείας, με απώτερο στόχο να ενισχύσει την ασφάλεια στους δρόμους της Βρετανίας.

«Τα κόλπα που εκτέλεσε ο David Coulthard δεν είχαν ως στόχο να ενθαρρύνουν ή να δικαιολογήσουν την επικίνδυνη οδήγηση, αλλά να την καταγγείλουν και να την αποθαρρύνουν...».

Προς επίρρωσιν των θέσεών της, μάλιστα, η εταιρεία δημοσιοποίησε και πρόσθετο υλικό, συμπεριλαμβανομένων και σκηνών «πίσω από τις κάμερες» που δείχνουν τον Coulthard να εξηγεί ότι οδηγικές συμπεριφορές όπως αυτές που απεικονίζονται στη διαφήμιση δεν έχουν θέση στους δημόσιους δρόμους.

«Είμαστε απογοητευμένοι με την απόφαση της ASA, αλλά ασφαλώς θα την ακολουθήσουμε», δήλωσε εκπρόσωπος Τύπου της Aviva, προσθέτοντας ότι το επίμαχο σποτ έχει αποσυρθεί από τον περασμένο Ιούνιο (ενώ εκκρεμούσε η έρευνα) και δεν θα ξαναπροβληθεί. «Θέλαμε να παρουσιάσουμε μια διαφήμιση που θα παρουσίαζε την ιδέα της ασφαλούς οδήγησης με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο…

Αντιλαμβανόμαστε ότι ορισμένοι θεατές θεώρησαν ότι το σποτ έστελνε λάθος μήνυμα. Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε πιο ασφαλείς τους βρετανικούς δρόμους και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε νέες πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση αυτή».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Aviva: Επιστρέφει στην αγορά των Lloyd’s

Η Aviva plc ανακοίνωσε την αγορά της Probitas έναντι τιμήματος £242 εκατομμυρίων βρετανικών λιρών. Η συναλλαγή περιλαμβάνει την απόκτηση της πλήρως

Στρατηγική συνεργασία Lemonade-Aviva για μια νέα, next-gen πλατφόρμα ασφάλισης

Μια νέα συνεργασία ανάμεσα στην αμερικανική insurtech Lemonade με τον παραδοσιακό ασφαλιστή της Βρετανίας Aviva, αναμένεται να φέρει έναν “φρέσκο” αέρα στην αγορά

Επίσημα στην Allianz η Aviva Italia SpA

Μία εξαγορά που ανακοινώθηκε από τον Μάρτιο του 2021, σηματοδοτεί την περαιτέρω εδραίωση της Allianz στην ιταλική αγορά ασφάλισης.

Στην Allianz οι δραστηριότητες της Aviva στην Πολωνία

Στα 2,5 δις. ευρώ το ύψος του deal που καθιστά τον γερμανικό κολοσσό δεύτερο μεγαλύτερο «παίκτη» στην ασφαλιστική αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Η Ευρώπη Ασφαλιστική ενισχύει το δυναμικό της με δύο νέα έμπειρα στελέχη

Η κυρία Μαρι Λωρ Μαμάνη αναλαμβάνει Head of Corporate Clients & Sales και ο κύριος Δημήτρης Καλτσής Υπεύθυνος Νομικού Τμήματος.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Allianz Trade: Κίνα ή ΗΠΑ; Χώρες όπως η Ελλάδα μπορεί να κληθούν να επιλέξουν παράταξη

Μεγάλος χαμένος από την πολιτική των ΗΠΑ είναι η Ευρώπη. Aκροβατεί πάνω στην νέα τάξη πραγμάτων που διαμορφώνουν οι ΗΠΑ και η Κίνα.

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,