Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές
Η Generali ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τη Mondial Assistance, έναν από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών παγκοσμίως, μετά την αποχώρηση της Europ Assistance από την ελληνική αγορά.
Η νέα αυτή συνεργασία υλοποιείται με στόχο τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που προσφέρει η Generali στους ασφαλισμένους της, τους οποίους ενημερώνει ότι δεν επίκειται καμία αλλαγή στις παροχές και στις καλύψεις οδικής βοήθειας και τεχνικής υποστήριξης των συμβολαίων τους. Οι κάτοχοι των ασφαλιστηρίων αυτοκινήτου και περιουσίας θα απολαμβάνουν από σήμερα την εξαιρετική ποιότητα εξυπηρέτησης και άμεσης ανταπόκρισης που προσφέρει η Mondial Assistance διεθνώς.
Η δέσμευση της Generali να βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της σε κάθε στιγμή της ζωής τους αποτελεί πραγμάτωση της στρατηγικής Lifetime Partner -που έχει ως επίκεντρο την κάλυψη των αναγκών των ανθρώπων που την εμπιστεύονται για την ασφάλειά τους- εξασφαλίζοντάς τους την καλύτερη δυνατή εμπειρία σε κάθε στάδιο της ασφαλιστικής τους διαδρομής, με διαφάνεια, αξιοπιστία και συνέπεια. Η Εταιρεία επιδιώκει να επενδύει σε συνεργασίες και λύσεις που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των ασφαλισμένων της, προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών.
Ο Chief Insurance Officer της Generali Hellas, κ. Τάκης Βασιλόπουλος, δήλωσε: «Η νέα συνεργασία με τη Mondial Assistance μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να παρέχουμε την υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών στους ασφαλισμένους μας, όπως ακριβώς ορίζεται από τη στρατηγική μας. Η Generali παραμένει σταθερά δίπλα στους πελάτες της, διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες τους καλύπτονται στο ακέραιο, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ποιότητα ή την αξιοπιστία.»