back to top
17.7 C
Athens
Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

Generali: 130 χρόνια στην Ελλάδα, με το βλέμμα στην ψηφιακή αλλαγή

«Η Generali συμπληρώνει φέτος 130 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Πρόκειται για την παλιότερη ασφαλιστική εταιρία στη χώρα. Παρά την “ηλικία” της όμως, καταφέρνει να παραμένει ένας αιωνόβιος οργανισμός με νεανική ορμή, διάθεση για προσφορά και καινοτόμο δημιουργία.»

Αυτά επισήμανε μεταξύ άλλων ο διευθυντής πωλήσεων Μιχάλης Σωτηράκος, δίνοντας το στίγμα μιας ξεχωριστής χρονιάς, στους πάνω από 700 συνεργάτες της Generali από ολόκληρη την Ελλάδα που έδωσαν το «παρών» στο καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού τους, σε δυο λαμπρές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα και στο ξενοδοχείο Met στη Θεσσαλονίκη, στις 9 και 11 Φεβρουαρίου.

- Advertisement -

DSC_4815

Εκεί τους περίμενε φέτος μια ξεχωριστή έκπληξη: αντί των καθιερωμένων ομιλιών και χαιρετισμών που πλαισιώνουν την κοπή πίτας, η Generali επέλεξε να μοιραστεί με τους συνεργάτες της μια άλλη ματιά των εξελίξεων και τάσεων της παγκόσμιας αγοράς, κάνοντας μια συναρπαστική εισαγωγή στον κόσμο του «Internet of Things» και των «Βig Data». Χρέη «ξεναγού» στο ταξίδι αυτό ανέλαβε ο χαρισματικός Thimon De Jong, διακεκριμένος ομιλητής και σύμβουλος πολυεθνικών ομίλων σε θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής.

- Advertisement -

DSC_4452

Ο ίδιος, μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και με αμείωτο χιούμορ, καθήλωσε τους παρευρισκόμενους παρουσιάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία και η ψηφιακή κουλτούρα επηρεάζουν τα καταναλωτικά ήθη και επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα.

DSC_4754

«Τι θα κάνατε διαφορετικά αν γνωρίζατε τα πάντα για τους πελάτες σας;», ρώτησε το κοινό ο κ. De Jong, παρουσιάζοντας τις νέες δυνατότητας μεγιστοποίησης κέρδους και προσέλκυσης νέων πελατών που προσφέρει το Profiling, δηλαδή η «αποκωδικοποίηση» των προτιμήσεων των καταναλωτών μέσω της επεξεργασίας των δεδομένων τους, όπως αυτά καταγράφονται από τις ψηφιακές τους διαδράσεις.

«Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες λύσεις, βασισμένες στο δικό τους καταναλωτικό προφίλ και συνήθειες. Αυτήν την ευκαιρία καλείστε να αξιοποιήσετε αν θέλετε να είστε κι εσείς συμμέτοχοι στη νέα εποχή κι όχι απλώς θεατές» ανέφερε ο ίδιος στη συνέχεια και επισήμανε πως, σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνών, η νέα γενιά καταναλωτών, γνωστή και ως millennials, είναι διατεθειμένη να «θυσιάσει» την ιδιωτικότητά της προκειμένου να απολαύσει βελτιωμένες, ποιοτικότερες, φθηνότερες, προσωποποιημένες και εντέλει χρήσιμες για την ίδια υπηρεσίες και προϊόντα.

DSC_4330

Ο Ολλανδός καθηγητής έβαλε στο κάδρο του μέλλοντος και τον διαμεσολαβητή, καθώς, όπως επισήμανε, η ψηφιοποίηση δεν σημαίνει απουσία του ανθρώπινου παράγοντα. «Η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση είναι εργαλεία που τίθενται στη διάθεσή σας, και τα οποία προσφέρουν αυξημένες ευκαιρίες μιας πιο αποτελεσματικής και στοχευμένης προσέγγισης με τον πελάτη. Δεν αντικαθιστά, ωστόσο, την ανάγκη που καταγράφεται ξεκάθαρα από σημαντικές έρευνες, για ανθρώπινη και προσωπική επικοινωνία. Η ψηφιοποίηση διαμορφώνει ένα νέο είδος πελάτη πιο ενημερωμένου και ταυτόχρονα πιο απαιτητικού, όμως η ίδια γενιά που είναι “εθισμένη” στην τεχνολογία είναι και αυτή που αποζητά και επιβάλλει την ισορροπία της».

Κλείνοντας τις ομιλίες της εκδήλωσης, ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της Generali Hellas Πάνος Δημητρίου έστειλε το δικό του μήνυμα στους ασφαλιστές: «Το 2015 ήταν μια καλή χρονιά αλλά και δύσκολη. Είναι μια χρονιά, ωστόσο, που έκλεισε και είναι πίσω μας. Μη μένουμε στα πεπραγμένα και στις επιτυχίες της χρονιάς που πέρασε, γιατί αυτά αποτελούν πια παρελθόν. Μη μένετε στα νούμερα, μην κοιτάτε τα εμπόδια και τις συγκυρίες της αγοράς ή της χώρας. Κοιτάξτε μπροστά. Υπάρχει μια νέα, μεγαλύτερη αγορά που περιμένει. Θα πρέπει να την εκμεταλλευτούμε, να εξελιχθούμε, να συνεργαστούμε, να βελτιωθούμε και σε κάθε περίπτωση να προχωρήσουμε. Μαζί. Εμείς θα είμαστε πάντα πλάι σας, όπως έχουμε αποδείξει. Εσείς όμως είστε η Αγορά. Εσείς θα φέρετε την Αλλαγή. Είμαστε ένας ιστορικός όμιλος, με μια δυνατή ομάδα και έχουμε αποδείξει ότι δεν μας τρομάζουν οι προκλήσεις!».

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση της Αθήνας…

 

… και της Θεσσαλονίκης

Σχετικές δημοσιεύσεις

Motor Oil: Ασφαλισμένη στα Lloyds του Λονδίνου και τα Συνδικάτα

Στα Lloyds του Λονδίνου και τα Συνδικάτα, καθώς και άλλες ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές είναι ασφαλισμένη η Motor Oil.

Αναζητώντας καινοτόμες λύσεις και συμπράξεις για την ασφαλιστική κάλυψη των πανδημιών στο μέλλον

Καθώς η Ευρώπη σαρώνεται από το δεύτερο κύμα της πανδημίας του Covid-19, έχει «ανάψει» και ο διάλογος στον ασφαλιστικό κλάδο διεθνώς για τον βαθμό κάλυψης των απωλειών που προκαλεί

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη ως συνεκτική ουσία: Το παράδειγμα της Generali

Ο τρόπος με τον οποίο τα μεγάλα σύγχρονα ζητήματα επηρεάζουν τη ζωή και τη δραστηριότητα του πλανήτη δεν αφήνει περιθώριο για απαθείς συμπεριφορές. Οι μεγάλοι Οργανισμοί

Σ. Γουγούσης: Fly Away, για άνετα και ασφαλή ταξίδια με την υπογραφή της Generali

Παρά τις πληθωριστικές τάσεις και την αύξηση των τιμών στα καύσιμα, ο αριθμός των ανθρώπων που ταξιδεύουν –είτε για επαγγελματικούς λόγους είτε για αναψυχή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Euroins Ελλάδος, Μέγας Χορηγός του Kallithea Night Run

Η Euroins Ελλάδος για ακόμη μια χρονιά είναι Μέγας Χορηγός του Kallithea Night Run.

Σέντρα στο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Ασφαλιστικών Εταιρειών

Το 12ο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Ασφαλιστικών Εταιρειών Π.ΑΣΦ.Ε 2025 είναι γεγονός!

Γενική διευθύντρια της Insurance Europe η Thea Utoft Høj Jensen

Η Insurance Europe, η ευρωπαϊκή ομοσπονδία ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων, ανακοίνωσε σήμερα ότι η Thea Utoft Høj Jensen διορίστηκε νέα γενική διευθυντρια.

Έρχεται το 3ο Συνέδριο του ΠΑΝΟΡΜΟΥ

Το Συνεργατικό Σχήμα Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης «ΠΑΝΟΡΜΟΣ» ετοιμάζεται να διοργανώσει τον προσεχή Νοέμβριο, το 3ο Συνέδριό του

Δημοφιλή Άρθρα


 

 

Ροή Ειδήσεων

Η Euroins Ελλάδος, Μέγας Χορηγός του Kallithea Night Run

Η Euroins Ελλάδος για ακόμη μια χρονιά είναι Μέγας Χορηγός του Kallithea Night Run.

Σέντρα στο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Ασφαλιστικών Εταιρειών

Το 12ο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Ασφαλιστικών Εταιρειών Π.ΑΣΦ.Ε 2025 είναι γεγονός!

Τι μπορεί να «πυροδοτήσει» τον καρκίνο του προστάτη

Κάθε άνδρας μπορεί να κινδυνεύει από την εμφάνιση καρκίνου του προστάτη. Η ασθένεια προσβάλλει αθλητές και λογιστές, πολιτικούς και γιατρούς

Άνοδος κυβερνοεγκλημάτων με στόχο ηλικιωμένους

Οι βασικές κυβερνοεπιθέσεις έρχονται με τη μορφή ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) και τεχνολογικών απατών και επιθέσεων

Έρευνα ΠΟΥ για την επίδραση των κινητών τηλεφώνων στην εμφάνιση καρκίνου του εγκεφάλου

Νέα στοιχεία  από πρόσφατη ανασκόπηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) που δημοσιεύθηκε από τους Karipidis et al στο Environmental International, αναφέρουν