back to top
12 C
Athens
Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025

Generali: 130 χρόνια στην Ελλάδα, με το βλέμμα στην ψηφιακή αλλαγή

«Η Generali συμπληρώνει φέτος 130 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Πρόκειται για την παλιότερη ασφαλιστική εταιρία στη χώρα. Παρά την “ηλικία” της όμως, καταφέρνει να παραμένει ένας αιωνόβιος οργανισμός με νεανική ορμή, διάθεση για προσφορά και καινοτόμο δημιουργία.»

Αυτά επισήμανε μεταξύ άλλων ο διευθυντής πωλήσεων Μιχάλης Σωτηράκος, δίνοντας το στίγμα μιας ξεχωριστής χρονιάς, στους πάνω από 700 συνεργάτες της Generali από ολόκληρη την Ελλάδα που έδωσαν το «παρών» στο καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού τους, σε δυο λαμπρές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα και στο ξενοδοχείο Met στη Θεσσαλονίκη, στις 9 και 11 Φεβρουαρίου.

- Advertisement -

DSC_4815

Εκεί τους περίμενε φέτος μια ξεχωριστή έκπληξη: αντί των καθιερωμένων ομιλιών και χαιρετισμών που πλαισιώνουν την κοπή πίτας, η Generali επέλεξε να μοιραστεί με τους συνεργάτες της μια άλλη ματιά των εξελίξεων και τάσεων της παγκόσμιας αγοράς, κάνοντας μια συναρπαστική εισαγωγή στον κόσμο του «Internet of Things» και των «Βig Data». Χρέη «ξεναγού» στο ταξίδι αυτό ανέλαβε ο χαρισματικός Thimon De Jong, διακεκριμένος ομιλητής και σύμβουλος πολυεθνικών ομίλων σε θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής.

- Advertisement -

DSC_4452

Ο ίδιος, μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και με αμείωτο χιούμορ, καθήλωσε τους παρευρισκόμενους παρουσιάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία και η ψηφιακή κουλτούρα επηρεάζουν τα καταναλωτικά ήθη και επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα.

DSC_4754

«Τι θα κάνατε διαφορετικά αν γνωρίζατε τα πάντα για τους πελάτες σας;», ρώτησε το κοινό ο κ. De Jong, παρουσιάζοντας τις νέες δυνατότητας μεγιστοποίησης κέρδους και προσέλκυσης νέων πελατών που προσφέρει το Profiling, δηλαδή η «αποκωδικοποίηση» των προτιμήσεων των καταναλωτών μέσω της επεξεργασίας των δεδομένων τους, όπως αυτά καταγράφονται από τις ψηφιακές τους διαδράσεις.

«Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες λύσεις, βασισμένες στο δικό τους καταναλωτικό προφίλ και συνήθειες. Αυτήν την ευκαιρία καλείστε να αξιοποιήσετε αν θέλετε να είστε κι εσείς συμμέτοχοι στη νέα εποχή κι όχι απλώς θεατές» ανέφερε ο ίδιος στη συνέχεια και επισήμανε πως, σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνών, η νέα γενιά καταναλωτών, γνωστή και ως millennials, είναι διατεθειμένη να «θυσιάσει» την ιδιωτικότητά της προκειμένου να απολαύσει βελτιωμένες, ποιοτικότερες, φθηνότερες, προσωποποιημένες και εντέλει χρήσιμες για την ίδια υπηρεσίες και προϊόντα.

DSC_4330

Ο Ολλανδός καθηγητής έβαλε στο κάδρο του μέλλοντος και τον διαμεσολαβητή, καθώς, όπως επισήμανε, η ψηφιοποίηση δεν σημαίνει απουσία του ανθρώπινου παράγοντα. «Η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση είναι εργαλεία που τίθενται στη διάθεσή σας, και τα οποία προσφέρουν αυξημένες ευκαιρίες μιας πιο αποτελεσματικής και στοχευμένης προσέγγισης με τον πελάτη. Δεν αντικαθιστά, ωστόσο, την ανάγκη που καταγράφεται ξεκάθαρα από σημαντικές έρευνες, για ανθρώπινη και προσωπική επικοινωνία. Η ψηφιοποίηση διαμορφώνει ένα νέο είδος πελάτη πιο ενημερωμένου και ταυτόχρονα πιο απαιτητικού, όμως η ίδια γενιά που είναι “εθισμένη” στην τεχνολογία είναι και αυτή που αποζητά και επιβάλλει την ισορροπία της».

Κλείνοντας τις ομιλίες της εκδήλωσης, ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της Generali Hellas Πάνος Δημητρίου έστειλε το δικό του μήνυμα στους ασφαλιστές: «Το 2015 ήταν μια καλή χρονιά αλλά και δύσκολη. Είναι μια χρονιά, ωστόσο, που έκλεισε και είναι πίσω μας. Μη μένουμε στα πεπραγμένα και στις επιτυχίες της χρονιάς που πέρασε, γιατί αυτά αποτελούν πια παρελθόν. Μη μένετε στα νούμερα, μην κοιτάτε τα εμπόδια και τις συγκυρίες της αγοράς ή της χώρας. Κοιτάξτε μπροστά. Υπάρχει μια νέα, μεγαλύτερη αγορά που περιμένει. Θα πρέπει να την εκμεταλλευτούμε, να εξελιχθούμε, να συνεργαστούμε, να βελτιωθούμε και σε κάθε περίπτωση να προχωρήσουμε. Μαζί. Εμείς θα είμαστε πάντα πλάι σας, όπως έχουμε αποδείξει. Εσείς όμως είστε η Αγορά. Εσείς θα φέρετε την Αλλαγή. Είμαστε ένας ιστορικός όμιλος, με μια δυνατή ομάδα και έχουμε αποδείξει ότι δεν μας τρομάζουν οι προκλήσεις!».

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση της Αθήνας…

 

… και της Θεσσαλονίκης

Σχετικές δημοσιεύσεις

ERGO: Νέος Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Εταιρικών Συνεργατών ο Βασίλης Αντύπας

Με πολυετή πείρα στον ασφαλιστικό κλάδο, ο κ. Αντύπας αναλαμβάνει κομβικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενδυνάμωση του Δικτύου

Generali Hellas και Ευρωκλινική: Η αξία της συνένωσης

Οι δύο οργανισμοί μαζί μπορούν να προσφέρουν πολύ περισσότερα, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης φροντίδας

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Η Generali στα Καλάβρυτα, με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Για τα παραγωγικά τους αποτελέσματα βραβεύτηκαν οι πρώτοι του δικτύου, με ένα τριήμερο γεμάτο εικόνες, δράσεις και εκπλήξεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ στέλνει γιορτινό μήνυμα εμπιστοσύνης, συλλογικότητας, ευγνωμοσύνης

Ο Συνεταιρισμός κάνει απολογισμό μιας χρονιάς γεμάτης προκλήσεις, αλλά και σημαντικές στιγμές συνεργασίας, εξέλιξης και κοινών προσπαθειών

Με ρεκόρ συμμετοχής η χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ

Στο εορταστικό κάλεσμα ανταποκρίθηκαν ανώτατα στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών, διαμεσολαβητές, συνεργάτες και εκπρόσωποι του κλαδικού Τύπου

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Η κορυφαία βραδιά της αγοράς έρχεται στις 6 Φεβρουαρίου 2026

Ένας καταξιωμένος θεσμός ετήσιας αξιολόγησης των εισηγμένων στο Χρηματιστήριο Αθηνών εταιρειών

Νέος Ασφαλιστικός Πράκτορας για τη SENATUS

Ο Κωνσταντίνος Πρωτογεράκης εντάσσεται σε ένα από τα πλέον οργανωμένα και δομημένα Δίκτυα Ασφαλιστικών Πρακτορείων

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB