back to top
28.1 C
Athens
Τρίτη 24 Ιουνίου 2025

Έλλειψη εκπαίδευσης στην cyber ασφάλεια για 9 στους 10 εργαζομένους

Σε δοκιμές, μόλις το 11% από 3.907 εργαζόμενους έδειξε υψηλό επίπεδο ευαισθητοποίησης για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ενώ χρησιμοποιούσε το Kaspersky Gamified Assessment Tool. Λιγότεροι χρήστες με σχετικές γνώσεις έκαναν τα περισσότερα λάθη τους στον τομέα της περιήγησης στο διαδίκτυο.

Με το 90% των ανθρώπων να υπερεκτιμούν την κατάρτισή τους σε θέματα κυβερνοασφάλειας, το Kaspersky Gamified Assessment Toolέχει σχεδιαστεί όχι μόνο για να αλλάξει τη συμπεριφορά και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων, αλλά και να βοηθήσει τους CIOs και τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού να μετρούν τις δεξιότητες των εργαζομένων στον κυβερνοχώρο, παρέχοντας, παράλληλα, στις ομάδες τους ένα σχετικό εκπαιδευτικό περιβάλλον.

- Advertisement -

 

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν πόντους με βάση τις αποφάσεις που παίρνουν κατά τη διάρκεια συνηθισμένων καταστάσεων που συμβαίνουν όταν εργάζονται εξ αποστάσεως -στο σπίτι ή ενώ ταξιδεύουν- και όταν εργάζονται στο γραφείο. Τους ζητείται να αξιολογήσουν εάν οι ενέργειές τους ενέχουν κινδύνους στον κυβερνοχώρο και πόσο σίγουροι είναι για τις υποθέσεις τους.

- Advertisement -

Μόλις ένας στους δέκα (11%) συμμετέχοντες στο τεστ έλαβε Πιστοποιητικό Αριστείας, που σημαίνει ότι συγκέντρωσε πάνω από το 90% της μέγιστης βαθμολογίας. Οι περισσότεροι χρήστες – το 61% – πέτυχαν ένα μέτριο αποτέλεσμα που κυμαίνεται από 82% έως 90% μονάδες, ενώ το 28% δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι έχει επαρκή γνώση σχετικά με την κυβερνοασφάλεια, συγκεντρώνοντας λιγότερο από 75%.

Graphical user interface, application

Description automatically generated

Οι χρήστες του Gamified Assessment Tool επιλέγουν πράσινες μάρκες εάν πιστεύουν ότι το σενάριο είναι ασφαλές ή κόκκινες αν πιστεύουν ότι είναι επικίνδυνο. Ο αριθμός των μαρκών δείχνει πόσο σίγουροι είναι για την απάντησή τους.

Το Gamified Assessment Tool καλύπτει έξι τομείς ασφαλείας: κωδικούς πρόσβασης και λογαριασμούς, email, περιήγηση στο διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα και messenger, ασφάλεια υπολογιστή και κινητές συσκευές. Το θέμα της περιήγησης στο διαδίκτυο φάνηκε να είναι το πιο δύσκολο για τους χρήστες – μόλις το 24% καθόρισε σωστά τις ενέργειες. Τα σενάρια που συνδέονται με κινητές συσκευές ήταν λιγότερο περίπλοκα – το 43% των εργαζομένων δεν έκανε λάθη στην αναγνώριση των κινδύνων στον κυβερνοχώρο σε αυτά τα σενάρια.

«Το Gamified Assessment Tool περιλαμβάνεται στο «engagement phase» του Χαρτοφυλακίου μας για Ευαισθητοποίηση σε Θέματα Ασφάλειας. Προηγείται του σταδίου εκπαίδευσης στην πλατφόρμα Kaspersky Automated Security Awareness, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να αποκτήσουν σαφέστερα κίνητρα για μάθηση και βοηθώντας τους οργανισμούς να ανακαλύψουν ποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ταιριάζει καλύτερα στις συγκεκριμένες ανάγκες των εργαζομένων τους», σχολιάζει ο Alexander Lunev, Product Manager, Security Awareness & Academic Affairs της Kaspersky. «Ωστόσο, ακόμη και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται στο παιχνίδι δεν αποτελεί ένδειξη ότι ένας χρήστης δεν χρειάζεται περαιτέρω προηγμένη εκπαίδευση ή περιοδική ανανέωση γνώσεων. Οι μέθοδοι ανταγωνιστών μπορεί να αλλάξουν και η επαγρύπνηση ενός ατόμου μπορεί να εξασθενήσει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο διασφαλίζουμε επίσης ότι τα τμήματα της μάθησης και ενίσχυσης του προϊόντος μας είναι ενδιαφέροντα για τους εκπαιδευόμενους όλων των επιπέδων».

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το χαρτοφυλάκιο Kaspersky Security Awareness, ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στοχευμένη κυβερνοεπίθεση για την υπεξαίρεση εταιρικών κεφαλαίων

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Kaspersky εντόπισε μια σειρά από σύνθετες απόπειρες κυβερνοεπίθεσης που αποσκοπούσαν

Ημέρα Προστασίας Δεδομένων: Το κρυφό κόστος των εφαρμογών που χρησιμοποιούμε καθημερινά

Με αφορμή την Ημέρα Προστασίας Δεδομένων στις 28 Ιανουαρίου, η Kaspersky αναδεικνύει τους συμβιβασμούς στην πολιτική απορρήτου που επιβάλλουν οι δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες...

Kaspersky: Αύξηση των επιθέσεων ransomware και spyware σε βιομηχανικά συστήματα ελέγχου το 2ο τρίμηνο του 2024

Η Kaspersky δημοσίευσε την έκθεσή της για το 2ο τρίμηνο του 2024 σχετικά με το τοπίο της ψηφιακής ασφάλειας για βιομηχανικά συστήματα ελέγχου

Το κόστος των cyber επιθέσεων

Στον σημερινό διασυνδεδεμένο κόσμο, οι κυβερνοεπιθέσεις είναι πιο συχνές και πιο επικίνδυνες από ποτέ. Οι επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στα 3,25 δισ. ευρώ η ασφαλιστική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας

Στα 3,248 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών από τα προγράμματα ζωής και υγείας το 2024

Βαρόμετρο Πρακτικών Πληρωμών, Atradius Hellas: Το 55% των τιμολογίων εξοφλούνται εκπρόθεσμα

Μόλις τέσσερα στα δέκα τιμολόγια πληρώνονται εμπρόθεσμα στην Ελλάδα, με την εμπορική πίστωση να αποτελεί την κυρίαρχη μορφή χρηματοδότησης

Ορόσημο για την Hellas Direct: Στην Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών Αγορά του Χρ. Κύπρου, με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2

Η ασφαλιστική εταιρία Hellas Direct (HD Insurance PLC) ανακοινώνει την επιτυχή έκδοση και εισαγωγή προς διαπραγμάτευση ομολόγου Tier 2 ύψους

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Κοκκάλας, ERGO : Στόχος να μπούμε στην πεντάδα των πρώτων ασφαλιστικών

'Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην υλοποίηση της διεθνούς επιχειρηματικής μας στρατηγικής..''

18th Insurance Conference: Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται στην ασφαλιστική αγορά

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος

Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale

Τη συνεδρίαση της Διεθνούς Επιτροπής (International Committee) του Ομίλου Reale φιλοξένησε για πρώτη φορά η Υδρόγειος Ασφαλιστική

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές

O άφαντος μηχανισμός

Ψάχνει η ασφαλιστική αγορά να δει τον μηχανισμό διασταύρωσης ανασφάλιστων οχημάτων των υπουργείων να δουλεύει.