back to top
17.4 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Δώρο Ζωής στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» από την Groupama και την «Αγάπη για Ζωή»

Η Groupama Ασφαλιστική στέκεται για άλλη μια χρονιά με υπευθυνότητα και συνέπεια δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη, με μια ουσιαστική δράση κοινωνικής προσφοράς. Φέτος, η εταιρεία δώρισε μέσω του Πανελλήνιου Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή» 4 αναπηρικά αμαξίδια στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία». 

Τα αμαξίδια παραδόθηκαν στο νοσοκομείο μέσα στον Φεβρουάριο από την Πρόεδρο του Συλλόγου «Αγάπη για Ζωή», Βιβή Βάγγαλη. Τα τρία από αυτά δόθηκαν στην χειρουργική μονάδα και το ένα στο τμήμα επειγόντων περιστατικών. Παρόντες κατά την παράδοση ήταν και η Υπεύθυνη Διαχείρισης Αποβλήτων Υγειονομικής Μονάδας – Τμήματος Λοιμώξεων του νοσοκομείου Αλεξάνδρα Νάκα, καθώς και μέλη του αρμόδιου νοσηλευτικού προσωπικού, οι οποίοι, σε κλίμα συγκίνησης και ευαισθησίας, ευχαρίστησαν την Groupama Ασφαλιστική για την έμπρακτη στήριξη που ανελλιπώς προσφέρει στον συνάνθρωπο.

- Advertisement -

Σε μία εποχή όπου οι ανάγκες στον χώρο της υγείας στην Ελλάδα εξακολουθούν να είναι μεγάλες και εξαιρετικά κρίσιμες, η Groupama Ασφαλιστική βρίσκεται “Σίγουρα δίπλα” στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, μέσω ενός συνεπούς πλαισίου φιλανθρωπικών δράσεων, μεταξύ των οποίων είναι και η ετήσια δωρεά στο Σύλλογο «Αγάπη για Ζωή», για την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων. Προτάσσοντας τις αξίες της αφοσίωσης, της υπευθυνότητας και της κοινωνικής προσφοράς, η Groupama Ασφαλιστική επικεντρώνεται σε δράσεις που εκφράζουν τη διαχρονική της δέσμευση για την προώθηση της κοινωνικής ευημερίας, της αλληλεγγύης και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Η Groupama Ασφαλιστική φιλοξένησε τη συνεδρίαση του European Works Council στην Ελλάδα

Ο θεσμός ενημέρωσης και διαλόγου προάγει τη συνεργασία και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών για πάνω από 28.000 εργαζομένους

Η GROUPAMA λαμβάνει την κορυφαία πιστοποίηση Ethos Platinum για 2η συνεχόμενη χρονιά

Η Groupama Ασφαλιστική, μέλος του γαλλικού Ομίλου Groupama και με ισχυρή παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έλαβε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί