back to top
30.4 C
Athens
Τρίτη 1 Ιουλίου 2025

Διακρίσεις για την Allianz στις πωλήσεις μέσω Internet και τα social media

Η Allianz Direct, το κανάλι απευθείας πώλησης ασφάλειας αυτοκινήτου της Allianz Ελλάδος, διακρίθηκε στα φετινά Sales Excellence Awards με το Silver βραβείο στην κατηγορία «Πωλήσεις μέσω Internet», αλλά και με το Gold βραβείο στην κατηγορία «Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Social Media στις Πωλήσεις» σε συνεργασία με την iProspect Greece.

Η Allianz Direct, ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο κανάλι πώλησης ασφάλειας αυτοκινήτου, αξιοποιώντας καινοτόμες πρακτικές πωλήσεων αλλά και έχοντας ως σαφή προσανατολισμό την άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της, κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη της αγοράς αποσπώντας δύο σημαντικά βραβεία, επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.

- Advertisement -

Με το μότο «Direct όταν την αποκτάς, Allianz όταν τη χρειάζεσαι», η Allianz Direct εναρμονίζει την αμεσότητα και την ευελιξία των online αγορών με την αξιοπιστία ενός μεγάλου ομίλου, ώστε να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και βέλτιστη εξυπηρέτηση σε όλους εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά για την ασφάλισή τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Η Allianz πώλησε το 50% UniCredit Allianz Vita SpA στην UniCredit

H UniCredit αποφάσισε να ασκήσει το δικαίωμά της να αποκτήσει όλες τις μετοχές της UniCredit Allianz Vita SpA

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές

H Allianz κλείνει 650 θέσεις στο ΗΒ

Η εταιρεία τονίζει ότι αντιμετωπίζει υψηλότερα κόστη αποζημιώσεων και επιδείνωση των συνθηκών της αγοράς στις προσωπικες ασφαλίσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interlife: Στις 2 Ιουλίου η αποκοπή για το μέρισμα 0,2 ευρώ

Η Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία: «ΙΝΤΕΡΛΑΪΦ (INTERLIFE) Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το μέλλον της Ελλάδας στο Διάστημα: Ξεκινά το Greek Space Tech Forum 2025

Μετά τους μικροδορυφόρους τι; Κορυφαίοι ομιλητές δίνουν τις απαντήσεις στο 2o Greek Space Tech Forum που ξεκινά στο Ωδείο Αθηνών...

Το 18ο Insurance Conference χαρτογράφησε το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα

Με έντονη την παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και με επίκεντρο τις σημαντικές αλλαγές που διαμορφώνουν το νέο τοπίο στην ιδιωτική ασφάλιση, ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 18ο Insurance Conference

Επικουρικό: Αύξησε την καθαρή του θέση στα €175 εκατ.

Στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση του Επικουρικού Κεφαλαίου (ΕΚ), που πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιουνίου, ο Πρόεδρος, κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τη φορολογική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των πελατών τους

Η ΕΣΑΠΕ, σε συνεργασία με το ΕΙΑΣ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), διοργανώνει εξειδικευμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα

Interlife: Στις 2 Ιουλίου η αποκοπή για το μέρισμα 0,2 ευρώ

Η Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία: «ΙΝΤΕΡΛΑΪΦ (INTERLIFE) Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό