back to top
22.6 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική στα Content Marketing Awards 2025 της BOUSSIAS Events.

Η διάκριση αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®», μια πρωτοβουλία που σχεδιάστηκε με στόχο να συνδυάσει συγκεκριμένη χορηγική παρουσία της Εθνικής Ασφαλιστικής με μια στρατηγική περιεχομένου που θα άφηνε ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα.

- Advertisement -

Το 2024, η Εθνική Ασφαλιστική συμμετείχε ως υπερήφανος χορηγός στο Greece Race for the Cure®, τον μεγαλύτερο θεσμό στην Ελλάδα για την πρόληψη και ενημέρωση γύρω από τον καρκίνο του μαστού και ανέπτυξε μία ολοκληρωμένη στρατηγική περιεχομένου για Social Media, με επίκεντρο τον άνθρωπο και την κοινωνική ευαισθητοποίηση.

Η Εύα Δημητριάδου, Digital Marketing Specialist στην Εθνική Ασφαλιστική, δήλωσε σχετικά: «Είναι πραγματικά συγκινητικό που λαμβάνουμε τώρα αυτή τη διάκριση, μέσα στον Οκτώβρη — τον μήνα πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Με αφορμή τη χορηγία μας στο Greece Race for the Cure, αξιοποιώντας τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, ανοίξαμε έναν διάλογο με το κοινό, για να μιλήσουμε για το σημαντικότερο όλων: την υγεία μας, την πρόληψη και τη σημασία της ασφάλισης — που προσφέρει αξιοπρέπεια και οικονομική ισορροπία στις δύσκολες στιγμές».

- Advertisement -

Για την εταιρεία, η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει ότι το content marketing μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για ουσιαστική επικοινωνία και ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης της Εθνικής Ασφαλιστικής με το κοινό.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Η Carglass® έτρεξε στον 17ο Αγώνα Greece Race for the Cure®

Υπό το σύνθημα «Μαζί πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού», η εταιρεία ενίσχυσε έμπρακτα τον αγώνα για την πρόληψη και τη στήριξη των ασθενών

H Εθνική Ασφαλιστική σταθερά Επίσημος Χορηγός του Greece Race for the Cure

Σταθερός στόχος της εταιρείας, «μια κοινωνία πιο δυνατή, πιο αισιόδοξη και πιο ανθρώπινη»

Η Mega Brokers στο πλευρό της πρόληψης ενάντια στον καρκίνο του μαστού

Συμμετέχοντας στο GRFC, η MegaBrokers αναδεικνύει ότι η κοινή προσπάθεια και η κοινωνική υπευθυνότητα μπορούν να κάνουν τη διαφορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Επίσκεψη του Dr. Mukadder Erdönmez στα γραφεία της HDI Global SE Hellas στην Αθήνα

Η επίσκεψη αποτέλεσε ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την τοπική αγορά, τις στρατηγικές προτεραιότητες και τις προοπτικές ανάπτυξης

Συνταξιοδοτικά ταμεία και διασυνοριακή προοπτική: Το ελληνικό ενδιαφέρον στο 16ο Φόρουμ Κύπρου

Κεντρικό θέμα του συνεδρίου είναι η ανάπτυξη των multi-employer IORPs και η ενίσχυση του δεύτερου πυλώνα συνταξιοδότησης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών