back to top
19.4 C
Athens
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική στα Content Marketing Awards 2025 της BOUSSIAS Events.

Η διάκριση αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®», μια πρωτοβουλία που σχεδιάστηκε με στόχο να συνδυάσει συγκεκριμένη χορηγική παρουσία της Εθνικής Ασφαλιστικής με μια στρατηγική περιεχομένου που θα άφηνε ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα.

- Advertisement -

Το 2024, η Εθνική Ασφαλιστική συμμετείχε ως υπερήφανος χορηγός στο Greece Race for the Cure®, τον μεγαλύτερο θεσμό στην Ελλάδα για την πρόληψη και ενημέρωση γύρω από τον καρκίνο του μαστού και ανέπτυξε μία ολοκληρωμένη στρατηγική περιεχομένου για Social Media, με επίκεντρο τον άνθρωπο και την κοινωνική ευαισθητοποίηση.

Η Εύα Δημητριάδου, Digital Marketing Specialist στην Εθνική Ασφαλιστική, δήλωσε σχετικά: «Είναι πραγματικά συγκινητικό που λαμβάνουμε τώρα αυτή τη διάκριση, μέσα στον Οκτώβρη — τον μήνα πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Με αφορμή τη χορηγία μας στο Greece Race for the Cure, αξιοποιώντας τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, ανοίξαμε έναν διάλογο με το κοινό, για να μιλήσουμε για το σημαντικότερο όλων: την υγεία μας, την πρόληψη και τη σημασία της ασφάλισης — που προσφέρει αξιοπρέπεια και οικονομική ισορροπία στις δύσκολες στιγμές».

- Advertisement -

Για την εταιρεία, η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει ότι το content marketing μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για ουσιαστική επικοινωνία και ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης της Εθνικής Ασφαλιστικής με το κοινό.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Euroins πρόσφερε μοναδική εμπειρία συνοδήγησης με τον Θέμη Χαλκιά στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου

Η εκδήλωση διεξήχθη στο πλαίσιο της συνεργασίας της Euroins με τον Θέμη Χαλκιά, η οποία έχει ως βασικό στόχο την προαγωγή της ασφαλούς οδήγησης

Interamerican – Packmen Project: Bιωματική εμπειρία ανθεκτικότητας στο κέντρο της πόλης, απέναντι στις φυσικές καταστροφές

H Interamerican μετέτρεψε την πρόληψη από θεωρητική έννοια σε ουσιαστική πρακτική, ενισχύοντας την ενημέρωση και την ανθεκτικότητα των πολιτών

Packmen Project: 29-30/10 το μεγάλο pop-up event της Interamerican στην πλατεία Συντάγματος

Ένα διαδραστικό κοινωνικό πείραμα, που θα στείλει δυνατό μήνυμα για τη σημασία της προετοιμασίας και της ετοιμότητας

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Coface Ελλάδος γιόρτασε 7 χρόνια δυναμικής παρουσίας – Εγκαίνια νέων γραφείων και παρουσίαση της δυνατής ομάδας!

H βραδιά, με σημαντικές παρουσίες και ευχάριστες εκπλήξεις, ανέδειξε την ανοδική πορεία και τη στρατηγική εδραίωση της εταιρείας στην Ελλάδα

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς έδωσε μαθήματα ζωής και συνεργασίας στο 4ο Συνέδριο του Συνεταιρισμού ΠΑΝΟΡΜΟΣ

Ο θρύλος του μπάσκετ συνέδεσε άμεσα την πορεία του με τη φιλοσοφία του ΠΑΝΟΡΜΟΥ, καταδεικνύοντας την αξία της ομάδας και της συνεργασίας

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σήμερα το επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο

Το «Insurance World» βρίσκεται ήδη στον χώρο και θα καλύψει ολόκληρη τη διάρκεια του Συνεδρίου

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Coface Ελλάδος γιόρτασε 7 χρόνια δυναμικής παρουσίας – Εγκαίνια νέων γραφείων και παρουσίαση της δυνατής ομάδας!

H βραδιά, με σημαντικές παρουσίες και ευχάριστες εκπλήξεις, ανέδειξε την ανοδική πορεία και τη στρατηγική εδραίωση της εταιρείας στην Ελλάδα

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς έδωσε μαθήματα ζωής και συνεργασίας στο 4ο Συνέδριο του Συνεταιρισμού ΠΑΝΟΡΜΟΣ

Ο θρύλος του μπάσκετ συνέδεσε άμεσα την πορεία του με τη φιλοσοφία του ΠΑΝΟΡΜΟΥ, καταδεικνύοντας την αξία της ομάδας και της συνεργασίας

Νίκος Μακρόπουλος: Το αποτύπωμα ενός «gentleman insurer» και η νέα εποχή της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Η προσωπική αφήγηση ενός ηγέτη που, συνδυάζοντας την αγγλική πειθαρχία με το ελληνικό εμπορικό ένστικτο, έχτισε το δικό του κεφάλαιο αξιοπιστίας

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance...