back to top
12.1 C
Athens
Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025

Νέα καμπάνια AXA: «Γιατί κάποιες στιγμές είναι μοναδικές»

Η άμεση εξυπηρέτηση και η απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας για την Υγεία βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της. Με κεντρικό μήνυμα: «Γιατί στη ζωή κάποιες στιγμές είναι μοναδικές», η εταιρεία θυμίζει πόσο σημαντικές είναι κάποιες στιγμές στη ζωή μας και πως πρέπει να έχουμε φροντίσει για να μη χάνουμε ούτε λεπτό από αυτές. 

«Ο μικρός  Ανδρέας ήθελε η μαμά του να βγει από το νοσοκομείο, για να είναι μαζί της όταν θα έβγαζε το πρώτο του δόντι. Έτσι κι έγινε! Η μαμά του επέστρεψε σπίτι έγκαιρα, χωρίς έγνοιες για τα διαδικαστικά και τα χρήματα που στοίχισε η νοσηλεία της.» Αυτή είναι η μικρή ιστορία που ξετυλίγεται στη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ, περνώντας το μήνυμα πως καθένας από εμάς οφείλει να είναι παρών στις μοναδικές στιγμές που του επιφυλάσσει η ζωή.

- Advertisement -

https://www.youtube.com/watch?v=Qnt3Jh7NRos

«Η ΑΧΑ στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Στέκεται δίπλα τους με βασικό της μέλημα την άμεση εξυπηρέτηση, τη γρήγορη και απλοποιημένη διαδικασία αποζημίωσης προκειμένου να επιστρέφουν στην ομαλότητα της καθημερινότητάς τους το συντομότερο δυνατό» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

- Advertisement -

Από την πλευρά του, ο διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας Μπάμπης Αναστασιάδης δήλωσε σχετικά: «Αποστολή μας στην ΑΧA είναι να βοηθάμε τους πελάτες να ζουν καλύτερα, υποστηρίζοντας αποτελεσματικά κάθε ανάγκη για προστασία. Η προστιθέμενη αξία για εμάς είναι ο άνθρωπος και η μοναδικότητα των στιγμών του. Σε αυτά επενδύουμε και αυτά προστατεύουμε, αναβαθμίζοντας συνεχώς τα προϊόντα που δημιουργούμε και την εμπειρία που έχουν δίπλα μας οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους».

Σχετικές δημοσιεύσεις

ERGO: Νέος Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Εταιρικών Συνεργατών ο Βασίλης Αντύπας

Με πολυετή πείρα στον ασφαλιστικό κλάδο, ο κ. Αντύπας αναλαμβάνει κομβικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενδυνάμωση του Δικτύου

«Λιγότερο άγχος, περισσότερη αγάπη» – Το μήνυμα της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τις φετινές γιορτές

Καθώς οι γιορτές συχνά μετατρέπονται σε ατελείωτη λίστα υποχρεώσεων, η Υδρόγειος προτείνει 6 πρακτικά βήματα ισορροπίας

«Κάθε Λεπτό Μετράει»: Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα

Οι ΓΧΣ-MSF αναδεικνύουν την κρίσιμη σημασία της άμεσης παρέμβασης σε κρίσεις ανά τον κόσμο και μας καλούν να στηρίξουμε το έργο τους

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα συνεργασία της Allianz με τον Spitogatos

Άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας αποκτούν οι χρήστες της πλατφόρμας

Η Infotrust ΑΕ προχωρά σε νέα στρατηγική εξαγορά, ενισχύοντας καθοριστικά την παρουσία της

Η κίνηση ολοκληρώνει τη διαμεσολαβητική παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά και την επεκτείνει στην Κύπρο

Apollon Broker: Αποφοίτησαν δύο στελέχη από το Advanced Program in Management for Insurance Executives 2025

Το πρόγραμμα των Eurolife-ΠαΠει αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά σχήματα στον χώρο της ασφαλιστικής διοίκησης

Στόλισε το σπίτι σου έξυπνα και οικονομικά: ο απόλυτος γιορτινός οδηγός από την ERGO Hellas

Πέρα από την προσιτή ασφάλεια του σπιτιού –με το πρόγραμμα My Home–, η ERGO φροντίζει και για την αισθητική του δίνοντας χριστουγεννιάτικα tips

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πώς θα κλείσει το 2025 για την ασφαλιστική αγορά – Οι συνιστώσες

Σημαντική συμβολή είχε η δέσμη κινήτρων για ενίσχυση της κεφαλαιαγοράς, η τεχνολογία και τα νέα λογιστικά πρότυπα

ERGO: Νέος Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Εταιρικών Συνεργατών ο Βασίλης Αντύπας

Με πολυετή πείρα στον ασφαλιστικό κλάδο, ο κ. Αντύπας αναλαμβάνει κομβικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενδυνάμωση του Δικτύου

Πώς σχολιάζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Γερμανίας τα Πρότυπα Βιωσιμότητας

«Οι συνεχείς αναθεωρήσεις πρέπει να τερματιστούν» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο J. Asmussen

«Διαφάνεια και καθαρές πρακτικές στα συμβόλαια υγείας» ζητά η ΠΕΚΑΠ

Δεν μπορεί, τονίζεται, να υπάρξει βιώσιμη αγορά με κρυφές ή ασαφείς χρεώσεις και αυξήσεις που εμφανίζονται χωρίς επαρκή τεκμηρίωση

Νέα συνεργασία της Allianz με τον Spitogatos

Άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας αποκτούν οι χρήστες της πλατφόρμας