back to top
31 C
Athens
Κυριακή 13 Ιουλίου 2025

Νέα καμπάνια AXA: «Γιατί κάποιες στιγμές είναι μοναδικές»

Η άμεση εξυπηρέτηση και η απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας για την Υγεία βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της. Με κεντρικό μήνυμα: «Γιατί στη ζωή κάποιες στιγμές είναι μοναδικές», η εταιρεία θυμίζει πόσο σημαντικές είναι κάποιες στιγμές στη ζωή μας και πως πρέπει να έχουμε φροντίσει για να μη χάνουμε ούτε λεπτό από αυτές. 

«Ο μικρός  Ανδρέας ήθελε η μαμά του να βγει από το νοσοκομείο, για να είναι μαζί της όταν θα έβγαζε το πρώτο του δόντι. Έτσι κι έγινε! Η μαμά του επέστρεψε σπίτι έγκαιρα, χωρίς έγνοιες για τα διαδικαστικά και τα χρήματα που στοίχισε η νοσηλεία της.» Αυτή είναι η μικρή ιστορία που ξετυλίγεται στη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ, περνώντας το μήνυμα πως καθένας από εμάς οφείλει να είναι παρών στις μοναδικές στιγμές που του επιφυλάσσει η ζωή.

- Advertisement -

https://www.youtube.com/watch?v=Qnt3Jh7NRos

«Η ΑΧΑ στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Στέκεται δίπλα τους με βασικό της μέλημα την άμεση εξυπηρέτηση, τη γρήγορη και απλοποιημένη διαδικασία αποζημίωσης προκειμένου να επιστρέφουν στην ομαλότητα της καθημερινότητάς τους το συντομότερο δυνατό» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

- Advertisement -

Από την πλευρά του, ο διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας Μπάμπης Αναστασιάδης δήλωσε σχετικά: «Αποστολή μας στην ΑΧA είναι να βοηθάμε τους πελάτες να ζουν καλύτερα, υποστηρίζοντας αποτελεσματικά κάθε ανάγκη για προστασία. Η προστιθέμενη αξία για εμάς είναι ο άνθρωπος και η μοναδικότητα των στιγμών του. Σε αυτά επενδύουμε και αυτά προστατεύουμε, αναβαθμίζοντας συνεχώς τα προϊόντα που δημιουργούμε και την εμπειρία που έχουν δίπλα μας οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου

Generali: “Here. Now”: H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια (video)

Εδώ, γιορτάζουμε το πάθος και την αφοσίωσή μας. Αυτή τη στιγμή πρόκειται να ανοίξει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Generali.

Aνακοίνωση ΕΑΔΕ για τις αυξήσεις ασφαλίστρων στον κλάδο Υγείας

Ο κλάδος της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης πρώτος εντόπισε το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργεί η υπέρμετρη αύξηση ασφαλίστρων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κλ. Δημαρχιάδης, Πάνορμος: ΓΣ τον Ιούλιο, μετά την καλύτερη χρονιά στην ιστορία του cluster

Τον απολογισμό μιας εμβληματικής χρονιάς κάνει ο Κλ. Δημαρχιάδης με αφορμή την επικείμενη ΓΣ του cluster τον Ιούλιο

Η ετήσια καλοκαιρινή συνάντηση του ΣΕΣΑΕ

Πιστός στο ραντεβού του ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε, ακόμη μια χρονιά, την καλοκαιρινή του εκδήλωση, την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025

Zητείται έμπειρο στέλεχος ασφαλίσεων αστικής ευθύνης & γενικών ατυχημάτων

Η Ασφαλιστική Εταιρεία «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» (Όμιλος Intracom), μια ταχέως αναπτυσσόμενη και δυναμική εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών

H τριμερής συνεργασία Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών προσφέρει σε μεταπτυχιακούς φοιτητές πολύτιμη εμπειρία και κορυφαία πιστοποίηση

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Σημαντικές εξελίξεις για τα ανασφάλιστα οχήματα

Καθοριστική συνάντηση της ηγεσίας του ΕΕΑ με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημήτρη Παπαστεργίου

Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο επίκεντρο: Από την επαγγελματική εξουθένωση στην ευημερία

Η Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του ΕΕΑ καθορίζει ένα νέο θεσμικό προσανατολισμό

Ν. Μακρόπουλος στην κάμερα του I.W.: Η ελληνική ασφαλιστική αγορά αλλάζει

Tο εφετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Τι προβλέπει η Αllianz-Trade για την οικονομία

Στην Ευρώπη, οι αμυντικές δαπάνες ξεπερνούν το όριο του 3,5% του ΑΕΠ που απαιτούν οι ΗΠΑ στα περισσότερα μέλη του ΝΑΤΟ

«Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων

Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και με τη συμμετοχή και του Προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ