back to top
21.4 C
Athens
Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025

Νέα καμπάνια AXA: «Γιατί κάποιες στιγμές είναι μοναδικές»

Η άμεση εξυπηρέτηση και η απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας για την Υγεία βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της. Με κεντρικό μήνυμα: «Γιατί στη ζωή κάποιες στιγμές είναι μοναδικές», η εταιρεία θυμίζει πόσο σημαντικές είναι κάποιες στιγμές στη ζωή μας και πως πρέπει να έχουμε φροντίσει για να μη χάνουμε ούτε λεπτό από αυτές. 

«Ο μικρός  Ανδρέας ήθελε η μαμά του να βγει από το νοσοκομείο, για να είναι μαζί της όταν θα έβγαζε το πρώτο του δόντι. Έτσι κι έγινε! Η μαμά του επέστρεψε σπίτι έγκαιρα, χωρίς έγνοιες για τα διαδικαστικά και τα χρήματα που στοίχισε η νοσηλεία της.» Αυτή είναι η μικρή ιστορία που ξετυλίγεται στη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ, περνώντας το μήνυμα πως καθένας από εμάς οφείλει να είναι παρών στις μοναδικές στιγμές που του επιφυλάσσει η ζωή.

- Advertisement -

https://www.youtube.com/watch?v=Qnt3Jh7NRos

«Η ΑΧΑ στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Στέκεται δίπλα τους με βασικό της μέλημα την άμεση εξυπηρέτηση, τη γρήγορη και απλοποιημένη διαδικασία αποζημίωσης προκειμένου να επιστρέφουν στην ομαλότητα της καθημερινότητάς τους το συντομότερο δυνατό» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

- Advertisement -

Από την πλευρά του, ο διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας Μπάμπης Αναστασιάδης δήλωσε σχετικά: «Αποστολή μας στην ΑΧA είναι να βοηθάμε τους πελάτες να ζουν καλύτερα, υποστηρίζοντας αποτελεσματικά κάθε ανάγκη για προστασία. Η προστιθέμενη αξία για εμάς είναι ο άνθρωπος και η μοναδικότητα των στιγμών του. Σε αυτά επενδύουμε και αυτά προστατεύουμε, αναβαθμίζοντας συνεχώς τα προϊόντα που δημιουργούμε και την εμπειρία που έχουν δίπλα μας οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο προσωπικός ασφαλιστής πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της ΕΑΔΕ: ο άνθρωπός σου στις δύσκολες στιγμές!

Μέσω του hashtag #ΑνθρώπιναΔίπλαΣου, η Ένωση καλεί το κοινό να αναγνωρίσει τη σημασία της ανθρώπινης υποστήριξης στην ασφάλιση

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Υδρόγειος Ασφαλιστική: «Η πρόληψη σώζει ζωές» – Ενημέρωση και κάλυψη για τον καρκίνο του μαστού

Η εταιρεία αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο της έγκαιρης διάγνωσης αλλά και της ουσιαστικής ασφαλιστικής κάλυψης

H Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει το κλίμα… μέσα μας για τις φυσικές καταστροφές

Με νέα καμπάνια και microsite, η εταιρεία συμβάλλει στην πρόληψη και στη διαμόρφωση ασφαλιστικής συνείδησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

Ορίζων Ασφαλιστική: Προτεραιότητα η πρόληψη και η μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών

Κοινωνικό μήνυμα της εταιρείας για σωστή προετοιμασία απέναντι σε απειλητικά φυσικά φαινόμενα, με αφορμή τη σχετική Παγκόσμια Ημέρα

Με ένα κλικ, έχετε τον έλεγχο: Αναφορές πληροφοριών για ασφαλείς και έξυπνες επιχειρηματικές αποφάσεις

Οι αναφορές της Coface αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να προχωρά με σιγουριά στις συναλλαγές της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Apollon Insurance: Η ασφάλεια που αγκαλιάζει κάθε πτυχή της επιχείρησής σου

Η εταιρεία φροντίζει ώστε μια απρόβλεπτη στιγμή να μη θέσει σε κίνδυνο την επιχειρηματική συνέχεια

Η ΟΑΣΕ συμμετέχει στην απεργία της 14ης Οκτωβρίου

Σε συνέχεια των κινητοποιήσεων κατά του εργασιακού νομοσχεδίου, η Ομοσπονδία καλεί τα μέλη της 11:00 π.μ. στο Σύνταγμα

Check Point: 1.900 κυβερνοεπιθέσεις εβδομαδιαίως ανά οργανισμό τον Σεπτέμβριο – Αύξηση 41% στην Ελλάδα

Τον αυξημένο κίνδυνο που συνεπάγεται η διάδοση της GenAI αναδεικνύει η τελευταία Παγκόσμια Έκθεση Πληροφοριών Απειλών της εταιρείας

Εξαγόρασε την Aqurance ΑΕ η EY Ελλάδος

Η Aqurance παρέχει ολοκληρωμένα προγράμματα κλινικού, εμπορικού και ψηφιακού μετασχηματισμού σε εταιρείες του κλάδου υγείας και βιοεπιστημών

Ακατάλληλες έως και 40% οι αξονικές τομογραφίες στην Ευρώπη – Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό

Ευρωπαϊκή εκστρατεία ενημέρωσης για την ορθολογική χρήση των απεικονιστικών εξετάσεων πραγματοποιεί η HERCA