back to top
28.3 C
Athens
Δευτέρα 28 Ιουλίου 2025

Ασφαλιστικές απάτες «καρφώνει» το facebook

Ασφαλιστικές εταιρείες και αστυνομικές αρχές έχουν πλέον εκπαιδευμένα τμήματα για τον εντοπισμό της ασφαλιστικής απάτης. Και σε αυτά επιστρατεύουν όλους τους διαθέσιμους μηχανισμούς, ακόμα και το facebook, για να εντοπίσουν περιστατικά ασφαλιστικής εξαπάτησης.
Ειδικοί της τεχνολογίας αναφέρουν ότι στο μέλλον θα χρησιμοποιούνται στοιχεία που αφορούν τις συνήθειες και την καθημερινότητα των πολιτών από πληροφορίες που υπάρχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα διασταυρώνουν τα στοιχεία των υποθέσεων τους και μέσω του facebook. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που κάποιος έχει δηλώσει στο ασφαλιστήριο υγείας του ότι δεν είναι καπνιστής αυτό σημαίνει ότι δεν θα εικονίζεται και σε κάποια φωτογραφία να καπνίζει.

Εξιχνίαση απάτης ύψους 26.000 δολαρίων

- Advertisement -

Πρόσφατα μία γυναίκα από το Phoenix της Αριζόνα, πιάστηκε στα πράσα σε φωτογραφία που είχε ανεβάσει στο facebook. Η ασφαλισμένη είχε δηλώσει στην ασφαλιστική της – Travelers Insurance- ότι είχε χάσει τις γαμήλιες βέρες της στη θάλασσα και είχε αποζημιωθεί για αυτό με το ποσό των 26.000 δολαρίων.

Η Maria Apodaca Simmons είχε δηλώσει την απώλεια των δαχτυλιδιών στις 4 Ιουνίου, λίγες μέρες μετά το γάμο της. Ωστόσο κατά τη δήλωση στις αρμόδιες αρχές ο ερευνητής δεν την πίστεψε και ψάχνοντας στο facebook βρέθηκε φωτογραφία που οι νεόνυμφοι φορούσαν τις βέρες τους λίγες μέρες αφού τις είχαν χάσει.

- Advertisement -

Προς το παρόν το ζευγάρι θα πρέπει να επιστρέψει 26.953 δολάρια στην ασφαλιστική εταιρεία και 1.000 δολάρια στο τμήμα ερευνών ασφαλιστικής απάτης της Αριζόνα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ICAP CRIF: Πρόγραμμα πιστοποίησης για Credit Risk Officers

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον ΠΑΣΥΣΔΙΚ και με την υποστήριξη του Academics University of London Worldwide

Δ. Τσεκούρας στην κάμερα του I.W.: «Ποτάμι ευκαιριών ανεκμετάλλευτο η νομική προστασία»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Χάκερς χτύπησαν την Allianz Life στις ΗΠΑ

Στην ανακοίνωσή της, η ασφαλιστική εταιρεία ανέφερε ότι έχει λάβει άμεσα μέτρα για να περιορίσει την παραβίαση και είχε ενημερώσει το FBI

Η Honda άνοιξε δικό της ασφαλιστικό πρακτορείο

Εκκίνηση στις ΗΠΑ μιας ευρύτερης ασφαλιστικής στρατηγικής, που θα αφορά ψηφιακές πλατφόρμες πώλησης οχημάτων και όλη τη διαδρομή των πελατών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χάκερς χτύπησαν την Allianz Life στις ΗΠΑ

Στην ανακοίνωσή της, η ασφαλιστική εταιρεία ανέφερε ότι έχει λάβει άμεσα μέτρα για να περιορίσει την παραβίαση και είχε ενημερώσει το FBI

Η Honda άνοιξε δικό της ασφαλιστικό πρακτορείο

Εκκίνηση στις ΗΠΑ μιας ευρύτερης ασφαλιστικής στρατηγικής, που θα αφορά ψηφιακές πλατφόρμες πώλησης οχημάτων και όλη τη διαδρομή των πελατών

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ICAP CRIF: Πρόγραμμα πιστοποίησης για Credit Risk Officers

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον ΠΑΣΥΣΔΙΚ και με την υποστήριξη του Academics University of London Worldwide

Δ. Τσεκούρας στην κάμερα του I.W.: «Ποτάμι ευκαιριών ανεκμετάλλευτο η νομική προστασία»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Χάκερς χτύπησαν την Allianz Life στις ΗΠΑ

Στην ανακοίνωσή της, η ασφαλιστική εταιρεία ανέφερε ότι έχει λάβει άμεσα μέτρα για να περιορίσει την παραβίαση και είχε ενημερώσει το FBI

Η Honda άνοιξε δικό της ασφαλιστικό πρακτορείο

Εκκίνηση στις ΗΠΑ μιας ευρύτερης ασφαλιστικής στρατηγικής, που θα αφορά ψηφιακές πλατφόρμες πώλησης οχημάτων και όλη τη διαδρομή των πελατών

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη