back to top
38.2 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Αllianz: Ένα διαφορετικό σποτ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Η Allianz, υπερήφανος Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης του Ολυμπιακού και Παραολυμπιακού Κινήματος από το 2021 έως το 2028, γιορτάζει την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων, που λαμβάνουν χώρα στο Παρίσι με μια ξεχωριστή καμπάνια. Η καμπάνια της Allianz με τίτλο «Έτοιμοι», αποτελεί μια προσαρμογή της διεθνούς καμπάνιας της εταιρίας με τίτλο «Get Ready» και περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ και δημιουργικό περιεχόμενο στα Social Media.

Ειδικότερα, μέσα από το τηλεοπτικό σποτ που προβάλλεται ήδη, η Allianz παρουσιάζει την προετοιμασία των αθλητών για το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στον κόσμο, φωτίζοντας τόσο τις φυσικές, όσο και τις ψυχολογικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Με εντυπωσιακές σκηνές προπόνησης, το σποτ μας ταξιδεύει πίσω από τα φώτα, στα αληθινά συναισθήματα και στις θυσίες που απαιτούνται για να φτάσει κανείς στην κορυφή.

- Advertisement -

Η Allianz συνολικά δεσμεύεται να στηρίζει τους αθλητές, όχι μόνο κατά τη διάρκεια των Αγώνων, αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους. Η εταιρία, αναγνωρίζοντας την αφοσίωση και το πάθος των αθλητών, προωθεί τις αξίες της αριστείας και της ανθρώπινης προσπάθειας για την κατάκτηση των στόχων τους, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σκληρής δουλειάς και της συνεργασίας.

Η καμπάνια της Allianz δεν απευθύνεται μόνο στους επαγγελματίες αθλητές, αλλά και στο ευρύτερο κοινό. Στο πλαίσιο αυτό, η Allianz έχει δημιουργήσει εκτενείς τοπικές πρωτοβουλίες και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο για να συνδεθεί με τους αθλητές και τους φιλάθλους. Ένα από τα προγράμματα αυτά είναι το «Move Now», το οποίο ενθαρρύνει τη συμμετοχή νέων παιδιών σε αθλητικές δραστηριότητες, μια δράση που υποστηρίζει ήδη και στην Ελλάδα η Allianz.

- Advertisement -

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες Παρίσι 2024 θα ολοκληρωθούν στις 11 Αυγούστου, ενώ η Παραολυμπιάδα θα διαρκέσει από τις 28 Αυγούστου έως και τις 8 Σεπτεμβρίου 2024.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Η Allianz πώλησε το 50% UniCredit Allianz Vita SpA στην UniCredit

H UniCredit αποφάσισε να ασκήσει το δικαίωμά της να αποκτήσει όλες τις μετοχές της UniCredit Allianz Vita SpA

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές

H Allianz κλείνει 650 θέσεις στο ΗΒ

Η εταιρεία τονίζει ότι αντιμετωπίζει υψηλότερα κόστη αποζημιώσεων και επιδείνωση των συνθηκών της αγοράς στις προσωπικες ασφαλίσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο