back to top
12.9 C
Athens
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

ΑΧΑ: Βραβείο καλύτερης χρήσης των Social Media για την εκστρατεία AseTisVlakeies

Με το βραβείο «Καλύτερη χρήση των social media» βραβεύτηκε η ΑΧΑ στην ετήσια εκδήλωση των Corporate Affairs Excellence Awards για την εκστρατεία “AseTisVlakeies”.

Η πρωτοποριακή ενέργεια της ΑΧΑ είχε ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει για τις καθημερινές μικρές και μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε όλοι, βάζοντας σε κίνδυνο εμάς και τους γύρω μας.

- Advertisement -

Από την απερίσκεπτη οδήγηση στην κακή διατροφή και από το κάπνισμα στις απροσεξίες μέσα στο σπίτι, η εκστρατεία “AseTisVlakeies” άγγιξε ένα μεγάλο φάσμα από λάθη που έχουν σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό κόστος.

Η εκστρατεία βασίστηκε στο e-shop www.asetisvlakeies.gr από το οποίο οι χρήστες του Facebook μπορούσαν να «αγοράσουν» τις δικές τους βλακείες, αυτές δηλαδή που αναγνώριζαν ότι έκαναν στην καθημερινότητά τους και να δουν παράλληλα τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να τις βελτιώσουν.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ Ασφαλιστική, δήλωσε: «Η καμπάνια “AseTisVlakeies” απέδειξε πως ο κόσμος εκτιμά τα απλά, ευθέα και ειλικρινή μηνύματα. Για να σώσουμε τη ζωή μας και να προστατεύσουμε τους γύρω μας πρέπει να είμαστε ευρηματικοί και να τολμάμε. Αφήνουμε, λοιπόν, τις βλακείες και οδηγούμε με ασφάλεια, τρεφόμαστε καλύτερα και προστατεύουμε το σπίτι και τα παιδιά μας. Είναι χρέος μας.»

Αυτό ήταν το δεύτερο σημαντικό βραβείο που έλαβε η ΑΧΑ για το AseTisVlakeies, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα η εκστρατεία τιμήθηκε στα βραβεία «Ermis Awards».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

AM BEST: Τοπ 30 των ασφαλιστικών

Tις 30 κορυφαίες ασφαλιστικές για το 2022 ανέδειξε η ΑΜ BEST, με βάση τους κύκλους εργασιών που κατέγραψαν οι εταιρείες. Πρώτη στην κατάταξη

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Προς ψήφιση το νομοσχέδιο με τα μέτρα για την ασφάλιση κατά φυσικών καταστροφών

Ενίσχυση της ανθεκτικότητας της ελληνικής οικονομίας απέναντι στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

Στον «αέρα» η νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

intersalonica.gr – Μια σύγχρονη εμπειρία περιήγησης Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρουσιάζει τη νέα του ιστοσελίδα, η οποία έχει σχεδιαστεί με στόχο να προσφέρει στους χρήστες μια...

Γ. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος EEA: Συνεχίζονται οι διεκδικήσεις για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και όλη την Επιχειρηματικότητα

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αποκλειστικά στο IW

Εurobank: To πλάνο για τη Β. Ελλάδα και τα 1,2 δισ. ευρώ

Εκταμιεύσεις ύψους περίπου 1,2 δισ. ευρώ σχεδιάζει στο διάστημα 2024 – 2026 για τη Βόρεια Ελλάδα η Eurobank, ενώ την τελευταία τετραετία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Προς ψήφιση το νομοσχέδιο με τα μέτρα για την ασφάλιση κατά φυσικών καταστροφών

Ενίσχυση της ανθεκτικότητας της ελληνικής οικονομίας απέναντι στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

Στον «αέρα» η νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

intersalonica.gr – Μια σύγχρονη εμπειρία περιήγησης Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρουσιάζει...

Γ. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος EEA: Συνεχίζονται οι διεκδικήσεις για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και όλη την Επιχειρηματικότητα

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αποκλειστικά στο IW

Εurobank: To πλάνο για τη Β. Ελλάδα και τα 1,2 δισ. ευρώ

Εκταμιεύσεις ύψους περίπου 1,2 δισ. ευρώ σχεδιάζει στο διάστημα 2024 – 2026 για τη Βόρεια Ελλάδα η Eurobank, ενώ την τελευταία τετραετία

Έρευνα Affidea: 1 στους 2 αποφεύγει τις εξετάσεις λόγω φόβου

Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η ελληνική κουλτούρα δεν προάγει επαρκώς την πρόληψη, καθώς μόλις το 57% του πληθυσμού επισκέπτεται ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα μέσα σε 12-18 μήνες.