back to top
19.7 C
Athens
Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2025

ΑΧΑ: Βραβείο καλύτερης χρήσης των Social Media για την εκστρατεία AseTisVlakeies

Με το βραβείο «Καλύτερη χρήση των social media» βραβεύτηκε η ΑΧΑ στην ετήσια εκδήλωση των Corporate Affairs Excellence Awards για την εκστρατεία “AseTisVlakeies”.

Η πρωτοποριακή ενέργεια της ΑΧΑ είχε ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει για τις καθημερινές μικρές και μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε όλοι, βάζοντας σε κίνδυνο εμάς και τους γύρω μας.

- Advertisement -

Από την απερίσκεπτη οδήγηση στην κακή διατροφή και από το κάπνισμα στις απροσεξίες μέσα στο σπίτι, η εκστρατεία “AseTisVlakeies” άγγιξε ένα μεγάλο φάσμα από λάθη που έχουν σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό κόστος.

Η εκστρατεία βασίστηκε στο e-shop www.asetisvlakeies.gr από το οποίο οι χρήστες του Facebook μπορούσαν να «αγοράσουν» τις δικές τους βλακείες, αυτές δηλαδή που αναγνώριζαν ότι έκαναν στην καθημερινότητά τους και να δουν παράλληλα τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να τις βελτιώσουν.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ Ασφαλιστική, δήλωσε: «Η καμπάνια “AseTisVlakeies” απέδειξε πως ο κόσμος εκτιμά τα απλά, ευθέα και ειλικρινή μηνύματα. Για να σώσουμε τη ζωή μας και να προστατεύσουμε τους γύρω μας πρέπει να είμαστε ευρηματικοί και να τολμάμε. Αφήνουμε, λοιπόν, τις βλακείες και οδηγούμε με ασφάλεια, τρεφόμαστε καλύτερα και προστατεύουμε το σπίτι και τα παιδιά μας. Είναι χρέος μας.»

Αυτό ήταν το δεύτερο σημαντικό βραβείο που έλαβε η ΑΧΑ για το AseTisVlakeies, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα η εκστρατεία τιμήθηκε στα βραβεία «Ermis Awards».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενισχύει τις υπηρεσίες ταξιδιωτικής κάλυψης

Οι καλύψεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ατυχήματα, απώλεια αποσκευών και καθυστερήσεις, ενώ έμφαση δίνεται στην αστική ευθύνη των ταξιδιωτών

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

Social media και ασφάλιση: Η νέα εποχή στην προσέλκυση συνεργατών!

Η ψηφιακή στρατολόγηση δεν αλλάζει απλώς τον τρόπο προσέλκυσης, αλλά και το προφίλ του ασφαλιστικού συμβούλου - Ποιες προκλήσεις αναδύονται

Η Allianz αποθεώνει τον Εμμανουήλ Καραλή: 6,08 μ. και Νο4 στην ιστορία του επί κοντώ!

Η Allianz με το μήνυμα #WeSecureYourFuture αντικατοπτρίζει την πορεία ενός αθλητή που με αφοσίωση χτίζει το μέλλον του χωρίς όρια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με ασφαλιστές και επενδυτές στη Νέα Υόρκη

Ο πρωθυπουργός μίλησε για τις οικονομικές προοπτικές, τα μεταρρυθμιστικά σχέδια και την επίτευξη στόχων σε ένα σύνθετο γεωπολιτικό περιβάλλον

Η Alpha Bank ενισχύει την ισότιμη πρόσβαση στην τραπεζική εμπειρία και στον πολιτισμό

Η τράπεζα ́ανοίγει τον δρόμο για εναλλακτικές επιλογές εξυπηρέτησης κωφών και βαρήκοων ατόμων, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την προσβασιμότητα στον πολιτισμό

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο επίκεντρο: Δέκα πρακτικοί τρόποι για σωστή διαχείριση απαιτήσεων

Η πρωτοβουλία της Coface αποτελεί οδηγό επιβίωσης αλλά και ανάπτυξης για τις ΜμΕ, που χρειάζονται σταθερές βάσεις για να αντεπεξέλθουν στις σύγχρονες συνθήκες

ΕΚΤ: Μετρητά στο σπίτι για περίπτωση κρίσης

«Τα μετρητά παρέχουν ένα μαξιλάρι ασφαλείας για το σύστημα πληρωμών» τονίζουν οι συντάκτες της σχετικής έκθεσης

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Κερδοφόρο το α΄ 6μηνο για την INTERLIFE, με +7,34% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 13,4 εκατ. ευρώ - Υψηλά και οι δείκτες φερεγγυότητας

Η Ατλαντική Ένωση προστατεύει τα φαρμακεία από απρόβλεπτους κινδύνους

Με τα προγράμματα της εταιρείας, οι φαρμακοποιοί μπορούν να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους

ΣΕΜΑ: Στην τελική ευθεία η ετήσια εκδήλωση στο Ble Pavillon – Χορηγός επικοινωνίας το INSURANCE WORLD

Η μεγάλη εκδήλωση του ΣΕΜΑ, στις 2 Οκτωβρίου, προμηνύεται ως το κορυφαίο γεγονός της χρονιάς για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση - Βίντεο

MDRT Day 2025: Ο ΠΣΑΣ με δυναμική παρουσία στο Porto Palace Hotel

Η παρουσία του Συνδέσμου επιβεβαιώνει τη στρατηγική του να υποστηρίζει έμπρακτα τα μέλη, προάγοντας την επαγγελματική ανάπτυξη και την καινοτομία

Η Ρουμανία αποτελεί μια «πραγματική ευκαιρία» για την Hellas Direct

«Οι ασφάλειες είναι η δουλειά μας, αλλά η ασφάλεια είναι η αποστολή μας» επισημαίνει σε συνέντευξή του σε ρουμανικό μέσο ο εμπορικός διευθυντής Κ. Καλημέρης