back to top
16.7 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

insurancewebinars.gr: «4 Μύθοι στην κατασκευή ιστοσελίδων»

 Το Ίντερνετ εξελίσσεται ραγδαία σε ένα ισχυρότατο και στρατηγικής σημασίας μέσο προβολής και επικοινωνίας, αφού οι επιχειρηματίες μπορούν να επικοινωνούν με το καταναλωτικό τους κοινό 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα.Ταυτόχρονα, προσφέρει τη δυνατότητα στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να συναγωνιστούν τις μεγαλύτερες αλλά αυτό που τους λείπει είναι η γνώση, η οργάνωση και η απόφαση. Τι καθυστερεί τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές  στο να πάρουν αυτήν την απόφαση; Τι τους κρατάει μακριά από την επιτυχία της ιστοσελίδας τους;  Ίσως οι μύθοι που επικρατούν γύρω από την κατασκευή ιστοσελίδων.

Ο Χρήστος Κοβούσογλου, Ownerlifedesign.gr και το insurancewebinars.gr έρχονται να απομυθοποιήσουν τις προκαταλήψεις αυτές στη χρήσιμη διαδικτυακή ενημέρωση που διοργανώνουν τηΔευτέρα 1 Ιουνίου 2020, στις 18:00 με τίτλο «4 Μύθοι στην κατασκευή ιστοσελίδων».Σκοπός του webinar είναι να καταρρίψει σε απλή γλώσσα κάποιους από τους πιο διαδεδομένους μύθους στη κατασκευή ασφαλιστικών ιστοσελίδων

- Advertisement -

Το webinar απευθύνεται σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων και προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης:AIG, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣκαι θα διεξαχθεί τη Δευτέρα1 Ιουνίου 2020, στις 18:00 – 19:30.  

Για δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε τον ιστότοπο και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής.

- Advertisement -

Το Webinar σε περίπτωση πληρότητας ψηφιακών θέσεων θα μεταδοθεί ζωντανά από την κεντρική σελίδα τουinsurancewebinars.gr αλλά και από τη σελίδα του insuranceforum.gr στο facebook.

Πιο συγκεκριμένα, η εισήγηση θα επικεντρωθεί στα εξής:

Μύθος 1:Αν ξοδέψεις “πολλά” χρήματα για κατασκευή ιστοσελίδας, η επιτυχία της είναι δεδομένη.

Μύθος 2: Αρκεί μόνο να πληρώσεις για να κάνεις ιστοσελίδα, μετά δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα.

Μύθος 3: Όσο μεγαλύτερη επισκεψιμότητα έχεις, τόσο πιο ψηλά θα ανέβεις στη μηχανή αναζήτησης.

Μύθος 4: Οι πληρωμένες διαφημίσεις στη Google σε ανεβάζουν ψηλότερα στα οργανικά, γιατί η Google σε βλέπει με “άλλο μάτι”.

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Χρήστος Κοβούσογλου γεννήθηκε το 1985. Το 2005 τελείωσε Counseling&Psychology στην Ελλάδα σε εξ αποστάσεως πρόγραμμα του Mediterranean College, από το Teesside University. To 2006 μέχρι και το 2010 ασχολήθηκε με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση αναλαμβάνοντας με μεγάλη επιτυχία το 40 ετών οικογενειακό ασφαλιστικό πρακτορείο καθώς μέσα σε 2,5 χρόνια αύξησε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ το χαρτοφυλάκιο.

Ξεκίνησε να ασχολείται με το Digital το 2008 παράλληλα με την ασφαλιστική δραστηριότητα όταν και κατασκεύασε τη πρώτη σελίδα του ασφαλιστικού πρακτορείου cosmolife.gr. To 2010 παραχώρησε όλη τη παραγωγή του γραφείου σε συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για να ασχοληθεί αποκλειστικά με την κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων καθώς ήταν ένα όνειρο που είχε από έφηβος.

Το 2020 έχει κατασκευάσει πάνω από 150 ιστοσελίδες, με ένα μεγάλο ποσοστό να είναι ασφαλιστικές. Συνεργάζεται με μεγάλα Digital Agency αναλαμβάνοντας συμβουλεύοντας όλων των μεγεθών τις επιχειρήσεις. Διαθέτει το 50% σε 2 μεγάλα και ανερχόμενα ασφαλιστικά site (syntaxeis.com & asfaleia-ygeias.com) και το 100% σε μία από της μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης καθηγητών το greekedu.gr.

 

Είναι official partner της Digital Minds, ένααπότακορυφαία certified YouTube Agency στηνΕυρώπη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ποιος ευθύνεται για το “κρασάρισμα” ιστοσελίδων μεγάλων ΜΜΕ, της βρετανικής κυβέρνησης και του Λευκού Οίκου

Η Fastly, η εταιρεία cloud computing που ευθύνεται για την τεράστια βλάβη που σημειώθηκε χθες Τρίτη στους ιστότοπους πολλών ειδησεογραφικών μέσων σε όλο τον κόσμο

Σήμερα το webinar: «Δημιουργώντας ιστοσελίδες στην GDPR εποχή»

Το insurancewebinars.gr διοργανώνει, εντελώς δωρεάν, την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019 ένα ξεχωριστό διαδικτυακό σεμινάριο-webinar με θέμα πραγμάτευσης τις ιστοσελίδες μετά την έλευση του κανονισμού GDPR. Το webinar έχει τίτλο

90 ασφ. διαμεσολαβητές παρακολούθησαν το πρώτο δωρεάν webinar του insurancewebinars.gr

Το επόμενο δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 12 Απριλίου με θέμα: «Non budget marketing για ασφαλιστικά γραφεία»

Ποιους κινδύνους αντιμετωπίζουν οι επισκέπτες ιστοσελίδων πορνογραφικού περιεχομένου στην Ελλάδα;

Tα 2/3 (66%) των ενήλικων στην Ελλάδα έχουν κολλήσει κάποιο... «ψηφιακό σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα» ενώ περιηγούνταν σε ιστοσελίδες με αυστηρώς ακατάλληλο περιεχόμενο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΕΑ: Webinar για τις αλλαγές του νέου εργασιακού νόμου και την ψηφιακή κάρτα εργασίας

Το διαδικτυακό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί 25/11 στις 16:00 - Πώς θα συμμετάσχετε

ΤτΕ: Το πρόγραμμα εξετάσεων πιστοποίησης ασφαλιστών για το α΄ 6μηνο 2026

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν το διάστημα Φεβρουαρίου-Ιουνίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ιωάννινα

Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Enviromental Risk and Liability Insurance»

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη, από 25/11 έως 11/12/2025, σε περιβάλλον υβριδικής παρακολούθησης

Εγκαινιάστηκε το «Bloomberg Lab powered by Piraeus» στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Το πρώτο σύγχρονο εργαστήριο Bloomberg σε ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο υποστηρίζει τις δραστηριότητες του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες

Η Hoolie Pet Insurance φέρνει νέα εποχή στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα

Με φιλοσοφία απλότητας και διαφάνειας, η εταιρεία υπόσχεται ουσιαστική κάλυψη, χωρίς περίπλοκα ψιλά γράμματα και αναπάντεχες εξαιρέσεις