back to top
19.5 C
Athens
Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2025

Πιο έξυπνο το ανανεωμένο portal πελατών MyGenerali

Το νέο portal πελατών της εγκαινιάζει η Generali, αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Η νέα ψηφιακή υπηρεσία MyGenerali δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παρακολουθεί άμεσα και εύκολα οποιαδήποτε πληροφορία αφορά την ασφάλισή του και να εκτελεί μια σειρά εργασιών εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεται.

Έξυπνη ασφάλιση… on the go!

Για τον πελάτη που είναι σε συνεχή κίνηση και ζητάει πιο πολλά και πιο γρήγορα, η Generali έχει σχεδιάσει ένα νέο smart & simple εργαλείο, που ενεργοποιεί έναν κόσμο υπηρεσιών με ένα απλό κλικ. Χάρη στο responsive design του, ο πελάτης έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό και την οθόνη του υπολογιστή του.

- Advertisement -

Οι πληροφορίες βρίσκονται οργανωμένες σε ευδιάκριτες κατηγορίες, ανά κλάδο ασφάλισης και χρονολογική σειρά, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τα στοιχεία που τον αφορούν. Το φιλικό περιβάλλον χρήστη και η βήμα-προς-βήμα καθοδήγηση καθιστούν την πλοήγηση στο MyGenerali μια ευχάριστη και απλή εμπειρία.

Ψηφιακή εξυπηρέτηση με ένα κλικ

Χαρακτηριστικό του νέου portal πελατών MyGenerali είναι η διαφάνεια, καθώς με τη δημιουργία ενός ατομικού λογαριασμού ο ασφαλισμένος αποκτάει πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών που αφορούν την ασφαλιστική του σχέση με την εταιρεία.

- Advertisement -

Το MyGenerali παρέχει μια σειρά πλεονεκτημάτων στον πελάτη όπως:

  • Πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις πληροφορίες των συμβολαίων και στις καλύψεις που προσφέρει η ασφάλισή του
  • Δυνατότητα on-line πληρωμής σε ασφαλές περιβάλλον
  • Δυνατότητα εκτύπωσης και αποθήκευσης χρήσιμων εγγράφων, όπως είναι οι όροι συμβολαίων, οι οδηγοί ασφάλισης, το ιστορικό χρήσης της ασφάλισής, οι αποδείξεις πληρωμών, κ.α.
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση για την πορεία έγκρισης αιτημάτων / ζημιών, Claims Status Update, σε πραγματικό χρόνο.
  • Δυνατότητα υποβολής / φόρτωσης εγγράφων και απαραίτητων δικαιολογητικών στην πλατφόρμα, εξοικονομώντας χρόνο και διασφαλίζοντας την ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμοτήτων.
  • Δυνατότητα αποστολής αιτημάτων αποζημίωσης ψηφιακά καθώς και αιτημάτων προέγκρισης αλλά και αναγγελίας νοσηλείας on-line.

Όπως τονίζει η διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali Μαρία Λαμπροπούλου: «Η ψηφιακή αναμόρφωση που θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη αποτελεί μία στρατηγική μας δέσμευση. Με την αναβάθμιση του portal πελατών MyGenerali, η υπόσχεση αυτή γίνεται πράξη. Μέσω του portal, προσφέρουμε στους πελάτες μας μια αναβαθμισμένη εμπειρία διαχείρισης της ασφαλιστικής τους σχέσης με την εταιρεία. Με τρόπο απλό, άμεσο και εύκολο, ο πελάτης αποκτάει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες της ασφάλισής τους, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται.

»Στην Generali κατανοούμε ότι η Ασφάλιση είναι ένα σύνολο υπηρεσιών, που αγγίζουν κάθε πτυχή της ζωής των πελατών μας. Για το λόγο αυτό, ενισχύουμε το έργο των Συνεργατών μας, προσφέροντας στους ασφαλισμένους ψηφιακές λύσεις, με στόχο να κάνουμε την καθημερινότητά τους ευκολότερη. Η απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης ξεκινά με ένα κλικ και φέρει τη σφραγίδα ενός παγκόσμιου ασφαλιστικού οργανισμού, που έχει την καινοτομία στο DNA του». 

Σχετικές δημοσιεύσεις

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Ξεκινά το μεγάλο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών της Generali – Στόχος η ενίσχυση της αξίας για τους μετόχους

Συμφωνία με την Goldman Sachs για την υλοποίηση του φιλόδοξου σχεδίου - Στη Euronext Μιλάνου οι συναλλαγές

C. Borean, Generali: Το Solvency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου της ΛΥΔΑ από την Allianz στην Generali

Στους 3 μήνες ορίζεται η προθεσμία υποβολής ενστάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος για τη μεταβίβαση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαχείρισης συνταξιοδοτικού κεφαλαίου υπαλλήλων της ΛΥΔΑ...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Netcompany: VERÁ, μια κομβικής σημασίας IT λύση για την Ευρωπαϊκή Άμυνα και Ανθεκτικότητα

Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο προειδοποιήσεις και αναλύσεις για γρήγορη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων σε περίπτωση κρίσης

Mind The Hack: Άντλησε 2,8 εκατ. ευρώ με στρατηγικό επενδυτή τον όμιλο Deep Capital

Η επένδυση αναμένεται να επιταχύνει τη μετατροπή της κυβερνοασφάλειας σε συνεχή, αυτοματοποιημένη και AI-powered υπηρεσία

Kaspersky: 400 φορές φθηνότερες πλέον οι υπηρεσίες deepfake

Πρόκληση η αξιοποίηση της AI ώστε να ενισχυθεί η παραγωγικότητα των επαγγελματιών της ασφάλειας και η αποτελεσματικότητα των αμυντικών μέτρων

H Mastercard εγκαινιάζει τη νέα εποχή ψηφιακών συναλλαγών με AI agents

Στο πλαίσιο του πρόσφατου RiskX στη Ρώμη, η Mastercard ανέδειξε τις πιο πρόσφατες λύσεις της σε θέματα κυβερνοασφάλειας και ψηφιακών συναλλαγών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Netcompany: VERÁ, μια κομβικής σημασίας IT λύση για την Ευρωπαϊκή Άμυνα και Ανθεκτικότητα

Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο προειδοποιήσεις και αναλύσεις για γρήγορη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων σε περίπτωση κρίσης

ATHEX Small Cap Conference: Επενδυτικό συνέδριο από το ΧΑ στις 5 Νοεμβρίου

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, υψηλόβαθμα στελέχη των εισηγμένων εταιρειών θα έχουν Β2Β συναντήσεις με αναλυτές και θεσμικούς επενδυτές

Οι τοπ 10 μεσίτες (αντ)ασφαλίσεων στον κόσμο

AON Reinsurance Solutions και Marsh McLennan κερδίζουν την πρωτιά βάσει εσόδων

Pricefox: Πού βρίσκονται και τι καταγράφουν οι νέες κάμερες της τροχαίας;

Οι νέες, έξυπνες κάμερες βρίσκονται ήδη σε λειτουργία και το Pricefox δίνει στους οδηγούς όλες τις απαραίτητες πληροφορίες

Η Syndea χορηγός στο Athens Run 2025 του ΕΕΑ

Τρέχοντας για δεύτερη χρονιά δίπλα στο ΕΕΑ, η Syndea βοήθησε να αναδειχθεί η σημασία της άσκησης για την ποιότητα ζωής και την υγεία