back to top
30.5 C
Athens
Τετάρτη 6 Αυγούστου 2025

Nέα διαφημιστική καμπάνια από την Συνεταιριστική Ασφαλιστική

Σε όλα τα «συν» της ζωής μας είναι αφιερωμένη η φρέσκια όσο και συναισθηματική νέα διαφημιστική καμπάνια της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής που είναι εδώ και λίγες ημέρες στον αέρα, μέσα από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας!

Η νέα καμπάνια της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής λειτουργεί πολυεπίπεδα, καθώς εστιάζει αφενός σε όλα τα «συν» της ζωής μας, στις ανθρώπινες και διαπροσωπικές σχέσεις, στην αγάπη, τη φιλία και την εμπιστοσύνη ενώ ταυτόχρονα επισημαίνει με σαφή όσο και ευφυή τρόπο την κοινωνική προσφορά της ιδιωτικής ασφάλισης και τη συμβολή της στην υποστήριξη των πολύτιμων σχέσεων, των πολύτιμων στιγμών, της ξεγνοιασιάς και της χαράς, που όλοι έχουμε ανάγκη να βιώσουμε, τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε.

- Advertisement -

Στο τηλεοπτικό σποτ που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της Μonogram, παρακολουθούμε έναν πατέρα εμφανώς συγκινημένο, που ανοίγει με λαχτάρα την αγκαλιά του στον γιο του, για να τον αγκαλιάσει μετά από καιρό, μία οικογένεια που απολαμβάνει μια διαδρομή χαλαρή και ξέγνοιαστη και τέλος δύο φίλες που ετοιμάζουν το νέο τους σπίτι με ανυπομονησία για ένα νέο ξεκίνημα.

Κλείνοντας με τη χαρακτηριστική υπογραφή «Συνεταιριστική Ασφαλιστική: το συν στην ασφάλειά σου», η καμπάνια υπογραμμίζει εμφατικά ότι η Συνεταιριστική Ασφαλιστική που υπηρετεί τον καταναλωτή περισσότερα από 40 χρόνια, είναι ένα από τα «συν» στη ζωή του, δίπλα του κάθε στιγμή για να καλύψει κάθε ανάγκη του και να τον αποζημιώσει τη στιγμή που το χρειάζεται.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Όταν τα μπαλάκια αντιστρές… στρεσάρονται – Δείτε το πρωτότυπο ασφαλιστικό σποτ

Στη νέα καμπάνια των Income Insurance και BBH Σιγκαπούρης, τα αποταμιευτικά προγράμματα έχουν απρόβλεπτες συνέπειες, αλλά όχι για τους ασφαλισμένους

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου

Generali: “Here. Now”: H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια (video)

Εδώ, γιορτάζουμε το πάθος και την αφοσίωσή μας. Αυτή τη στιγμή πρόκειται να ανοίξει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Generali.

Συνάντηση της Τράπεζας Ηπείρου με τον νέο Πρόεδρο της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής SYNDEA κ. Κώστα Καραμανλή

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συνάντηση εργασίας εκπροσώπων του ΔΣ της Τράπεζας Ηπείρου με τον νέο Πρόεδρο της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής SYNDEA

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ και της Φαραντούρης Insurance Agents

Κοινός στόχος, η ισχυροποίηση των δύο εταιρειών στους κλάδους ζωής και υγείας, με βάση το νέο μοντέλο Agency Broker System

H ΤτΕ προειδοποιεί για την JSC Dallbogg

Η Τράπεζα της Ελλάδος ξεκαθαρίζει ότι η εταιρεία δεν έχει δικαίωμα έκδοσης συμβολαίων στην Ελλάδα

Η Cover Insurance συνεχίζει την ανοδική της πορεία

Το 2024 έκλεισε με εντυπωσιακή αύξηση 16,37% στον κύκλο εργασιών - Ποιος είναι ο στόχος για το 2025

Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου της ΛΥΔΑ από την Allianz στην Generali

Στους 3 μήνες ορίζεται η προθεσμία υποβολής ενστάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος για τη μεταβίβαση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαχείρισης συνταξιοδοτικού κεφαλαίου υπαλλήλων της ΛΥΔΑ...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Solvency ΙΙ: Τεχνικές πληροφορίες για τα άνευ κινδύνου επιτόκια από την EIOPA

Η EIOPA δημοσιεύει σε μηνιαία βάση τις σχετικές πληροφορίες μέσω ειδικής ενότητας στον ιστότοπό της

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%

Μια ξεχωριστή εμπειρία ομαδικότητας και έμπνευσης για την Allianz Trade in Greece

Σε μια αξέχαστη εμπειρία ομαδικής ενδυνάμωσης συμμετείχε πρόσφατα η...

Αποζημιώσεις 12 εκατ. ευρώ για πλημμυρισμένα χωράφια – Όμως το ερώτημα παραμένει: Πού είναι η ιδιωτική ασφάλιση;

Το μοντέλο των κρατικών αποζημιώσεων, όσο αναγκαίο κι αν είναι, δεν μπορεί να αποτελεί τον μοναδικό μηχανισμό στήριξης

Πόσους διευθυντές αντέχει μία επιχείρηση και πόσες αλλαγές στους Κανονισμούς

Οι Κανονισμοί Πωλήσεων διαφέρουν από ασφαλιστική σε ασφαλιστική, και σε κάποιες αλλάζουν με όρους που οδηγούν στην πύλη εξόδου legacy ομάδες