back to top
11.8 C
Athens
Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024

Generali: Εξαιρετική κερδοφορία, με ισχυρή αύξηση λειτουργικού και καθαρού αποτελέσματος

Ιδιαίτερα θετικά είναι τα νέα από τα μεγέθη του ομίλου Generali καθώς καταγράφεται εξαιρετική κερδοφορία, με ισχυρή αύξηση του λειτουργικού και καθαρού αποτελέσματος. Η κεφαλαιακή θέση ήταν εξαιρετικά σταθερή.

Ειδικότερα, το λειτουργικά αποτέλεσμα ανήλθε σε €1,6 δις (+11%), χάρη στη θετική εξέλιξη των Γενικών Ασφαλίσεων, Διαχείρισης Περιουσιακών Στοιχείων και λοιπών κλάδων. Η συνεισφορά του κλάδου Ζωής παρέμεινε σημαντική.

- Advertisement -

Επίσης, τα μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν σε € 19,7 δις (+4,2%), κινούμενα ανοδικά τόσο στον κλάδο Ζωής (+5,5%) όσο και των Γενικών (+1,9%). Οι καθαρές εισροές στον κλάδο Ζωής αυξήθηκαν σε €3 δισεκατομμύρια (+1%), πλήρως συνδεδεμένες με προϊόντα προστασίας και unit-linked . Ο Δείκτης Combined Ratio ήταν 88,0% (-1,4 π.μ.) και το Νew Business Margin ήταν εξαιρετικό και στο 4,44% (+0,4 π.μ.), από τα καλύτερα του κλάδου.

Το καθαρό αποτέλεσμα ανήλθε σε €802 εκατομμύρια (€113 εκατ. 1ο Τρίμηνο 2020), αντανακλώντας επίσης το λειτουργικό αποτέλεσμα. Το πρώτο τρίμηνο του 2020 επηρεάστηκε από σημαντικές απομειώσεις στις επενδύσεις και τις δαπάνες του Έκτακτου Διεθνούς Ταμείου για την Covid-19.

- Advertisement -

Η κεφαλαιακή θέση ήταν εξαιρετικά σταθερή, με τον Δείκτη Φερεγγυότητας του Ομίλου στο 234%, επωφελούμενος από την άριστη παραγωγή κεφαλαίου και τις θετικές επιδόσεις της αγοράς

 Ο CFO του Ομίλου, Cristiano Borean, δήλωσε: “Ο Όμιλος έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2021 με εξαιρετικές επιδόσεις σύμφωνα με τους στόχους του, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής «Generali 2021». Ο Όμιλος παραμένει από τους πιο σταθερούς στον ασφαλιστικό τομέα, με εξαιρετική κεφαλαιακή θέση. Η επανεξισορρόπηση του χαρτοφυλακίου Ζωής βρίσκεται σε εξέλιξη και μας επέτρεψε να διατηρήσουμε εξαιρετική κερδοφορία στο τρέχον περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων. Η Generali συνεχίζει να δημοσιεύει τον καλύτερο, λιγότερο ευμετάβλητο Δείκτη Combined Ratio, μεταξύ των ομολόγων της και έχει επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα στη Διαχείριση Περιουσιακών Στοιχείων και σε άλλους τομείς. Η ισχυρή αύξηση του λειτουργικού αποτελέσματος και των καθαρών κερδών αποδεικνύει ότι ο Όμιλος συνεχίζει να λειτουργεί αποτελεσματικά σε μακροοικονομικό πλαίσιο που εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητα λόγω της πανδημίας.”

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.