Έχετε σκεφτεί κατά πόσο θα μειωνόταν η πιθανότητα ατυχήματος σε ένα αμάξι το οποίο θα σας οδηγούσε στον προορισμό σας χωρίς τιμόνι και οδηγό; Δεν θα υπήρχε πιθανότητα ο οδηγός να αφαιρεθεί και να μη δει τον κόκκινο σηματοδότη, το αυτοκίνητο που φρέναρε απότομα μπροστά του ή να προσπαθήσει να πιάσει κάποιο αντικείμενο μέσα στο αμάξι την ώρα που οδηγεί.
Έρευνες έχουν δείξει ότι πάνω από το 90% των ατυχημάτων αποδίδονται σε λανθασμένους χειρισμούς των οδηγών.
Τα αμάξια της Googleπερα απότο ότι δεν έχουν οδηγό, έχουν αισθητήρες που καλύπτουν όλα τα τυφλά σημεία του οχήματος και μπορούν να ανιχνεύσουν αντικείμενα σε μια απόσταση πάνω από δύο γήπεδα ποδοσφαίρου σε όλες τις κατευθύνσεις.
Σύμφωνα με τον Robert Hartwig, πρόεδρο του Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Πληροφοριών είναι πιθανό με την πάροδο των ετών ο ρόλος του οδηγού να γινεται ολοένα και πιο παθητικός προκειμένου να περιοριστούν τα ατυχήματα.
Σίγουρα το διάστημα αυτό είναι μακρινό. Εμπειρογνώμονες του κλάδου έχουν υπολογίσει το 2025 ως το έτος κατά το οποίο η αυτο-οδήγηση θα έχει καθιερωθεί στους δρόμους των πόλεων αλλά θα συνυπάρχει με το παραδοσιακό μοντέλο οδήγησης.