back to top
16.2 C
Athens
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025

Ευρωπαϊκή Πίστη: Τα Δίκτυα φέρνουν όλη την παραγωγή στο αυτοκίνητο

Στοχεύει στην αύξηση της παραγωγής και της κερδοφορίας για το 2019, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και εμπλουτίζει ή ανανεώνει τα προγράμματα αυτοκινήτου. Ο κλάδος αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Πίστη είναι κερδοφόρος, όπως αναφέρει ο διευθυντής Εκδόσεων Κλάδου Αυτοκινήτου, κ. Παναγιώτης Μαρκόπουλος, προσθέτοντας ότι η εταιρεία τα τελευταία χρόνια βρίσκεται μεταξύ των τριών μεγαλυτέρων που δραστηριοποιούνται στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, συγκρίνοντας την παραγωγή του Αυτοκινήτου.

 

- Advertisement -

Στην Ελενα Ερμείδου

 

- Advertisement -
  • Το Αυτοκίνητο πάει «στον αυτόματο» ή χρειάζονται αλλαγές σε καλύψεις που παρέχει ο κλάδος;

 

Το αυτοκίνητο τεχνολογικά εξελίσσεται διαρκώς. Αυτό δημιουργεί την ανάγκη αφενός οι υπάρχουσες καλύψεις να εμπλουτίζονται με πρόσθετες παροχές, αφετέρου να αυξάνεται το όριό τους για νέες καλύψεις.

Παρατηρούμε μεταστροφή των προτιμήσεων των αγοραστών σε υβριδικά και ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Οι ίδιες οι αντιπροσωπείες αυξάνουν τα μοντέλα τους με νέες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα η τιμή διάθεσης των αυτοκινήτων να είναι προσιτή στο αγοραστικό κοινό.

Η τεχνολογία των ημιαυτόνομων και αυτόνομων οχημάτων συνεχώς εξελίσσεται και κομμάτια της ενσωματώνονται σε ολοένα και περισσότερα οχήματα παραγωγής.

Συνεπώς, χρειάζεται συνεχής παρακολούθηση και αλλαγή ή προσαρμογή των καλύψεων σύμφωνα με τις συνθήκες που διαμορφώνονται, αφενός από την τεχνολογική εξέλιξη, αφετέρου από τη ζήτηση, ώστε αυτές να καλύπτουν πραγματικές ανάγκες.

 

  • Πού βρίσκεται η Ευρωπαϊκή Πίστη από πλευράς κατάταξης στην αγορά (παραγωγή); Τι μερίδια αντιστοιχούν στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και τις πωλήσεις που κάνει κατευθείαν η εταιρεία;

 

Η εταιρεία μας τα τελευταία χρόνια βρίσκεται μεταξύ των τριών μεγαλυτέρων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, συγκρίνοντας την παραγωγή του Αυτοκινήτου.

Η αύξηση και η διατήρηση της εταιρείας μας στις πρώτες, παραγωγικά, θέσεις έχει προέλθει και συνεχίζει να προέρχεται από τη στήριξη και τη συστηματική προσπάθεια των συνεργατών μας να βάλουν την Ευρωπαϊκή Πίστη σε κάθε ελληνικό σπίτι.

Έχουμε δηλώσει ότι η πώληση ασφαλειών γίνεται και πρέπει να γίνεται από ασφαλιστές, χωρίς αυτό να αποτελεί πρόβλημα στην οποιαδήποτε τεχνολογική εξέλιξη. Εξάλλου, για να μπορέσουν οι συνεργάτες μας να τοποθετήσουν στην εταιρεία μας τη συγκεκριμένη παραγωγή, προσπαθούμε να έχουν ένα όσο το δυνατόν αρτιότερο μηχανογραφικό σύστημα πληροφόρησης και εκτέλεσης των εργασιών τους, με τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία και αποκέντρωση.

Είναι κατανοητό ότι η παραγωγή μας προέρχεται εξολοκλήρου από τα δίκτυα πωλήσεων.

 

  • Κάποιοι λένε ότι χρειάζονται αυξήσεις τιμολογίων, κάποιοι επιμένουν πως όχι. Εσείς τι πιστεύετε και από ποιες παραμέτρους εξαρτώνται όλα αυτά;

 

Την τελευταία σχεδόν δεκαετία της οικονομικής κρίσης, το ασφάλιστρο του Αυτοκινήτου συρρικνώθηκε κατά 40-45%. Η μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων, και επομένως της συχνότητας των ατυχημάτων, καθώς και η συγκράτηση του κόστους των ζημιών, με την εισαγωγή στη διαδικασία αποζημίωσης των συμβεβλημένων-συνεργαζόμενων συνεργείων, είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί και το κόστος των ζημιών, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν κραδασμοί.

Τα δύο τελευταία χρόνια, φαίνεται να αλλάζει η κατάσταση στον παράγοντα της κυκλοφορίας αυτοκινήτων και, επομένως, η συχνότητα ζημιών. Ήδη «έχει ανάψει το λαμπάκι» ότι πλέον δεν υπάρχει άλλο περιθώριο μείωσης του ασφαλίστρου, αλλά αντιθέτως αύξησης.

Επίσης, όλο και συχνότερα, έχουμε εμφάνιση ακραίων φυσικών φαινομένων, όπως το χαλάζι και η πλημμύρα. Αύξηση της συχνότητας των κλοπών, λόγω αφενός έλλειψης ανταλλακτικών, ως αποτέλεσμα της κρίσης και ενός γερασμένου στόλου, αφετέρου της εξέλιξης των μέσων που χρησιμοποιούν οι διαρρήκτες, και, τέλος, αύξηση και στις φωτιές, λόγω της ελλιπούς συντήρησης των οχημάτων.

Ακόμα και καλύψεις που παλαιότερα αποτελούσαν μαξιλάρι ασφαλείας για τις ασφαλιστικές εταιρείες, τα τελευταία χρόνια αυξάνονται σημαντικά τα ποσοστά ζημιάς τους και σε αυτές.

Εμείς παρακολουθούμε τόσο τη συχνότητα όσο και την εξέλιξη των ζημιών και κάνουμε τις απαραίτητες κινήσεις με σκοπό αφενός τη διόρθωση των αποτελεσμάτων, αφετέρου τη διατήρηση του χαρτοφυλακίου.

 

  • Κερδοφορία στο Αυτοκίνητο έχετε βγάλει;

 

Δεν μπορεί να λειτουργήσει ο κλάδος χωρίς κερδοφορία. Πέραν της νομοθεσίας και του εποπτικού μηχανισμού, που έχει θέσει τα όρια λειτουργίας και φερεγγυότητας, διαχρονικά, η εταιρεία μας στους στόχους που θέτει έχει περάσει στους ανθρώπους-στελέχη της τη φιλοσοφία της σωστής και ισορροπημένης ανάπτυξης, με πρωταρχικό κριτήριο την κερδοφορία. Μόνο μέσω της κερδοφορίας μπορείς να αναπτυχθείς και να βαδίζεις σε στέρεα βάση. Συνεπώς, υλοποιώντας τη συγκεκριμένη αρχή προσπαθούμε και έχουμε κερδοφορία στον κλάδο αυτοκινήτου.

 

  • Νέα προγράμματα ετοιμάζετε για το 2019;

 

Είμαστε στην αρχή της χρονιάς. Το υφιστάμενο εύρος των προγραμμάτων μας κρίνουμε ότι ικανοποιεί τις ανάγκες των ασφαλισμένων μας. Παράλληλα, παρακολουθούμε τις εξελίξεις τόσο της αγοράς όσο και στον τομέα της εξέλιξης του αυτοκινήτου και εφόσον προκύψει ανάγκη, άμεσα εμπλουτίζουμε τα προϊόντα μας με πρόσθετες καλύψεις ή με αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων προγραμμάτων.

 

  • Οι στόχοι σας για το 2019;

 

Οι στόχοι μας για το 2019 δεν είναι άλλοι από την αύξηση της παραγωγής και της κερδοφορίας του κλάδου, όπως αυτοί έχουν περιγραφεί στο πενταετές πλάνο της εταιρείας μας. Παράλληλα, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας τόσο ως προς τους συνεργάτες μας όσο και ως προς τους ασφαλισμένους μας.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Η Υγεία στο προσκήνιο, με γνώμονα τη διαφάνεια, την κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα» το μήνυμα του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Για την αναγκαία ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και πρακτικές όπως τα DRGs μίλησε ο Α. Σαρρηγεωργίου

Η παγίδα της άδειας πόλης και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα

Με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, πολλοί οδηγοί αισθάνονται πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Κι όμως, τα στατιστικά αποδεικνύουν το αντίθετο

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Ξένοιαστο καλοκαίρι με δωρεάν τεχνικό έλεγχο από τη SUZUKI

Με το πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου Drive ‘N Smile Summer Edition όλοι οι κάτοχοι SUZUKI προετοιμάζουν το όχημά τους για καλοκαιρινές μετακινήσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

10ο Ελληνοσουηδικό Επιχειρηματικό Φόρουμ: Οι κοινές προκλήσεις μας φέρνουν πιο κοντά

Ενδιαφέρουσες θεματικές και συμμετοχές υψηλού επιπέδου στο Φόρουμ που διεξάγεται 6/11 στην Αθήνα

Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης: «ΤΝ και FinΤech ενισχύουν τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα και τη λογοδοσία της δημόσιας πολιτικής»

Ο Δρ. Αλεξανδράκης ανέδειξε τον μετασχηματιστικό ρόλο των νέων τεχνολογιών αλλά και τα προβλήματα του AI Act στο FinTech Athens 4.0

Ransomware: Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις απαιτήσεις λύτρων;

Η απαίτηση λύτρων καθορίζεται από τη δυνητική ζημία και το πόσο καλά προετοιμασμένος είναι ο οργανισμός

Η νέα εποχή του ΑΙ στο επίκεντρο του AIFORUM25 – Σημαντικές παρουσιάσεις

Κορυφαία στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό στις 4/11 στον Ελληνικό Κόσμο θα αναλύσουν τις αλλαγές που φέρνει η επανάσταση της ΤΝ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μελέτη σε 14 εκατομμύρια παιδιά δείχνει ότι η λοίμωξη COVID-19 ενέχει μεγαλύτερο καρδιολογικό κίνδυνο από τον εμβολιασμό

Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από ερευνητές των Πανεπιστημίων Κέιμπριτζ και Εδιμβούργου, καθώς και του University College London

O Γ. Χατζηθεοδοσίου στο 72o Παγκόσμιο Συνέδριο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας

Ο Πρόεδρος του ΕΕΑ στάθηκε ιδιαίτερα σε πρωτοβουλίες του φορέα που ενισχύουν τον ρόλο των γυναικών στο ελληνικό επιχειρείν

10ο Ελληνοσουηδικό Επιχειρηματικό Φόρουμ: Οι κοινές προκλήσεις μας φέρνουν πιο κοντά

Ενδιαφέρουσες θεματικές και συμμετοχές υψηλού επιπέδου στο Φόρουμ που διεξάγεται 6/11 στην Αθήνα

Η Howden Hellas ενισχύει το περιβαλλοντικό έργο του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Χρυσός χορηγός στο fundraising δείπνο με κεντρικό ομιλητή τον Mattias Klum του National Geographic - Δείτε τη συνέντευξη στη Νεκταρία Μπέσσα

Όλη η αλήθεια για τις αμοιβές των διαμεσολαβητών – Πώς αυξήθηκαν τα έσοδα των νομικών προσώπων

Υπολείπονται των αυξήσεων 40% στα ασφάλιστρα οι αυξήσεις 18,4% στα εισοδήματα των διαμεσολαβητών με ατομικές επιχειρήσεις