[starbox]
Στην ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά και τη διεύρυνση του μεριδίου της στοχεύει η Autoglassfit, μέσα από σειρά ενεργειών οι οποίες θα αναβαθμίσουν περαιτέρω τις υπηρεσίες που παρέχει σε ασφαλιστικές εταιρείες και ιδιώτες.
Όπως αναφέρει ο κ. Νικόλαος Γκουζέλος, Γενικός Διευθυντής της Autoglassfit, η φιλοσοφία της εταιρείας εστιάζεται στη διαμόρφωση tailor made προτάσεων στη συνεργασίες της με την ασφαλιστική αγορά. Ταυτόχρονα η διοίκηση της Autoglassfit προσανατολίζεται στη βελτίωση των συστημάτων της μέσω της αυτοματοποίησης στη διαχείριση των εργασιών της και τη συνεχή επένδυση στον τομέα της εκπαίδευσης των εργαζομένων και των συνεργατών της.
1. Από πότε δραστηριοποιείται η εταιρεία σας στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων; (Πείτε μας δυο λόγια για την ιστορία της)
Η Autoglassfit Α.Ε. συστάθηκε το 2012 αποτελεί όμως την εξέλιξη δύο ενεργών συνιστωσών της αγοράς με την μακροβιότερη παρουσία στη θραύση κρυστάλλων. Του ‘Παραγωγικού & Προμηθευτικού Συνεταιρισμού Τεχνιτών Κρυστάλλων Οχημάτων Ελλάδας’ αλλά και του ‘Πανελλήνιου Σωματείου Τοποθετητών Κρυστάλλων Οχημάτων’. Είμαστε μια αμιγώς ελληνική εταιρία με ευρωπαϊκό προφίλ. Πρόκειται για το μοναδικό μέλος από την ελληνική αγορά που συμμετέχει στο Automotive Glass Europe (www.automotiveglasseurope.com ) την ευρωπαϊκή ομοσπονδία εταιριών με δίκτυα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, με παρουσία σε 13 χώρες, 1.200 καταστήματα, 1.600 κινητές μονάδες και 7.000 εξειδικευμένους τεχνίτες, εξυπηρετώντας πάνω από 4.000 ζημιές την ημέρα.
Εισάγουμε και εμπορευόμαστε κρύσταλλα οχημάτων με κύριους αποθηκευτικούς χώρους στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα, με το νέο όνομα Glassfit®. Σταδιακά, όλοι οι σταθμοί μεταλλάσσονται σε καταστήματα σύγχρονων προδιαγραφών με πελατοκεντρική προσέγγιση και διεθνή πρότυπα, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο την πολυετή εμπειρία και γνώση των επισκευαστών & τοποθετητών κρυστάλλων.
Στους σταθμούς της Glassfit® καθημερινά επισκευάζονται και τοποθετούνται κρύσταλλα αυτοκινήτων, λεωφορείων, πούλμαν, φορτηγών, τρακτέρ, μηχανημάτων έργων καθώς και τρένων, σκαφών και αεροπλάνων. Οι σταθμοί διαθέτουν επίσης κινητές μονάδες (εξοπλισμένα αυτοκίνητα) τα οποία μπορούν να εξυπηρετήσουν ακόμα και τις πιο απομακρυσμένες γεωγραφικά περιοχές.
Η διαχείριση των ζημιών γίνεται κεντρικά είτε ο πελάτης επισκεφθεί ένα από τα καταστήματά μας πρώτα είτε καλώντας από σταθερό χωρίς χρέωση το 800 11 800 20 ή το 210 55 74 400. Εναλλακτικά, μπορεί να συμπληρώσει τη σχετική ηλεκτρονική φόρμα στην ιστοσελίδα μας www.glassfit.gr και θα επιβεβαιώσουμε το ραντεβού τηλεφωνικά ή και ηλεκτρονικά.
2. Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχετε προς τον καταναλωτή;
Οι κύριες εργασίες μας είναι :
• Επισκευή παρμπρίζ & αντικατάσταση παρμπρίζ
• Αντικατάσταση πλαϊνών κρυστάλλων και φινιστρινιών
• Αντικατάσταση οπίσθιων κρυστάλλων
• Αντικατάσταση γυάλινων οροφών και ηλιοροφών
• Αλλαγή – Επισκευή γρύλων (αναβατόρια) παραθύρων (ηλεκτρικά – μηχανικά)
• Αλλαγές καθρεπτών και ανταλλακτικά κρύσταλλα καθρεπτών
• Εφαρμογή προστασίας anti-rain
• Εμπορία και τοποθέτηση υαλοκαθαριστήρων και ανταλλακτικά λάστιχα
• Εμπορία και τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών
• Αλλαγές ελαστικών παρεμβυσμάτων αμαξώματος
• Εμπορία και τοποθέτηση αμορτισέρ ανοιγόμενων κρυστάλλων
• Καθαρισμός φανών (φανάρια)
Επιπλέον, η αποκατάσταση μιας ζημιάς θραύσης κρυστάλλου είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί επί τόπου (on site) με την βοήθεια των ειδικά εξοπλισμένων κινητών μονάδων.
3. Είναι ικανοποιημένοι οι καταναλωτές που έρχονται σε εσάς;
Η ικανοποίηση των προσδοκιών του πελάτη σημαίνει για μας αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Δουλεύουμε καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση και υιοθετούμε νέες πρακτικές ώστε κάθε συνδιαλλαγή με την εταιρία μας να αποτελεί μια ευχάριστη εμπειρία.
Τα αποτελέσματα των σχετικών περιοδικών ερευνών που διεξάγουμε, δικαιώνουν την προσπάθεια που καταβάλουμε και μας οδηγούν στη σχεδίαση των βελτιώσεων για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Θα πρέπει εδώ να αναφέρω ότι εκεί που η θετική αξιολόγηση των πελατών αγγίζει σχεδόν το 100% , είναι στα καταστήματα εκτός Αθηνών. Η ‘προσωποποιημένη’ εξυπηρέτηση στην επαρχία αλλά και τη Θεσσαλονίκη σε συνάρτηση με την πολυετή παρουσία των συνεργατών μας στη τοπική κοινωνία, επιτυγχάνει τη υψηλότερη βαθμολογία.
Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης ενισχύεται και από το γεγονός ότι εξυπηρετούμε πάνω από το 50% των περιστατικών ζημιών αυθημερόν, αποτέλεσμα της προηγμένης σχεδίασης του μηχανισμού διαχείρισης ζημιών αλλά και του αυξημένου stock που διατηρούν οι συνεργάτες μας
4. Είναι σημαντική η εκπαίδευση στην επισκευή και την αντικατάσταση των κρυστάλλων;
Πιστεύω ότι η εκπαίδευση πρέπει να είναι ένα ‘ζωντανό’ κομμάτι της λειτουργίας μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτως αντικειμένου εργασιών. Πολύ περισσότερο στον κλάδο μας που οι εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις έχουν άμεση σχέση με την ταχύτητα αποκατάστασης της ζημιάς, την αντοχή της επισκευής ή της εφαρμογής αλλά και την διάρκεια.
Σε κάθε τεχνικό – τεχνολογικό τομέα, οι εξελίξεις συνήθως ξεκινούν από τη διεθνή αγορά και υιοθετούνται (αναλόγως συνθηκών) σε τοπικό επίπεδο. Είναι σημαντικό λοιπόν να υπάρχει πρόσβαση στην τεχνογνωσία και τις νέες τάσεις (υλικά, εργαλεία, τεχνικές εφαρμογής κ.α.) ώστε να μπορούν να αξιολογηθούν και να εφαρμοστούν με στόχο την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες.
Η Autoglassfit, μέλος του Automotive Glass Europe, συμμετέχει ενεργά στις διεθνείς εξελίξεις και φροντίζει να ενημερώνει τακτικά το δίκτυο των συνεργατών της με τεχνικά σεμινάρια. Σε εξέλιξη βρίσκεται και η πιστοποίηση όλων των τεχνικών μας από αναγνωρισμένο διεθνή οργανισμό που εξειδικεύεται στην αυτοκινητοβιομηχανία.
5. Πως μπορείτε να βοηθήσετε τις ασφαλιστικές εταιρείες ως συνεργάτες;
Θα μπορούσα με σιγουριά να πω ότι είμαστε μια νέα ανερχόμενη δύναμη στην αγορά. Η Autoglassfit αποδεδειγμένα παρέχει, με διαφάνεια, ολοκληρωμένη πρόταση συνεργασίας στην ασφαλιστική αγορά με άκρως ανταγωνιστικούς όρους. Σίγουρα, το οικονομικό μέρος αλλά και οι παροχές προς τους πελάτες είναι σημαντικά κριτήρια για την σύναψη μιας τέτοιας συμφωνίας. Αρκούν όμως ;
Η εταιρία μας θα έλεγα ότι έχει διαφορετική φιλοσοφία από τους ανταγωνιστές της. Αν θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω με μια λέξη, θα έλεγα ‘ευέλικτη’.
Ευέλικτη στην διαμόρφωση διαφοροποιημένων tailor made προτάσεων που προσθέτουν αξία στις συνεργασίες μας με τις ασφαλιστικές εταιρίες και συγχρόνως παροχή καινοτόμων υπηρεσιών & προϊόντων που εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους πελάτες.
Εφαρμογές αυτής της ‘ευελιξίας’ θα παρουσιαστούν στην αγορά τους επόμενους μήνες.
6. Με ποιες εταιρείες της αγοράς συνεργάζεστε;
Η εταιρία μας και το δίκτυο καταστημάτων Glassfit® συνεργάζεται σχεδόν με όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες της αγοράς ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται κάποιες σημαντικές συμφωνίες
7. Πόσους σταθμούς έχει το δίκτυο σας;
Σήμερα, οι πελάτες μας μπορούν να εξυπηρετηθούν σε περισσότερα από 125 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα ενώ μέχρι το τέλους του έτους οι σταθμοί εξυπηρέτησης θα είναι 140.
8. Ποια είναι τα σχέδια σας για τον επόμενο χρόνο;
Προτεραιότητα για μας είναι η ολοκλήρωση της ανακαίνισης των καταστημάτων Glassfit® με νέα σύγχρονα λειτουργικά στάνταρντ, η πιστοποίηση του συνόλου των τεχνιτών μας αλλά και η ενίσχυση του στελεχιακού δυναμικού της εταιρίας μας.
Έχουμε ακόμα προγραμματίσει την αναβάθμιση του μηχανογραφικού μας συστήματος με στόχο την περαιτέρω αυτοματοποίηση της διαχείρισης εργασιών αλλά και την ακόμα ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Το 2015 στόχος μας είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς, με βάση πάντα τις συνθήκες που θα επικρατούν.
9. Πως εξελίχθηκε το 2014 από άποψη μεγεθών για την εταιρεία;
Ο κλάδος της θραύσης κρυστάλλων δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει τις πτωτικές τάσεις της αγοράς αυτοκινήτου και τις συνέπειες της συνεχιζόμενης κρίσης.
Η συρρίκνωση του συνολικού στόλου οχημάτων, ο περιορισμός των μετακινήσεων, η ακινητοποίηση οχημάτων (παράδοση πινακίδων) καθώς και τα ανασφάλιστα, θα επηρεάσουν κατά ένα μεγάλο μέρος τα αποτελέσματα της χρήσης του 2014.
Ως Autoglassfit, είμαστε ευχαριστημένοι τόσο από την πρόβλεψη των αποτελεσμάτων του 2014 όσο και από τις δομικές αλλαγές που πραγματοποιήσαμε για να στηρίξουμε την παραγωγή του 2015