back to top
12.5 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Η MetLife Ελλάδας στηρίζει τα νέα επιχειρηματικά ταλέντα της χώρας

Η MetLife, συνεπής στη δέσμευσή της στη νέα γενιά της Ελλάδας, υποστήριξε για όγδοη χρονιά, ως  Κύριος Χορηγός, το πρόγραμμα Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης, που υλοποίησε το Junior Achievement Greece, με τη συμμετοχή ομάδων από 90 Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εφήβους 15 ως 18 ετών, τους οποίους καλεί να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση με αληθινά προϊόντα και υπηρεσίες, να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, να αξιολογηθούν και να διεκδικήσουν διακρίσεις στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.

- Advertisement -

Οι 10 καλύτερες μαθητικές ομάδες συμμετείχαν στον Πανελλαδικό Τελικό Διαγωνισμό για την ανάδειξη της «Καλύτερης Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης 2021», που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 12 Ιουνίου, υπό την αιγίδα της Προεδρίας της Ελληνικής Δημοκρατίας.

To πρώτο βραβείο κατέκτησε η εικονική επιχείρηση «Flow On» από το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την «έξυπνη βρύση», ένα καινοτόμο εξάρτημα που καταπολεμά τη σπατάλη νερού και τη μετάδοση μικροβίων. Η νικήτρια ομάδα θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό JA Europe Company of the Year Competition 2021.

- Advertisement -

Η κ. Θάλεια Αγγελίδη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της MetLife Ελλάδας, τόνισε: «Η φετινή σχολική χρονιά ήταν εξαιρετικά δύσκολη, εξαιτίας της πανδημίας. Αυτό, όμως, δεν εμπόδισε εκατοντάδες μαθήτριες και μαθητές από όλη την Ελλάδα να συμμετέχουν στο πρόγραμμα, να σκεφτούν δημιουργικά, να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και να μας εντυπωσιάσουν με τις καινοτόμες ιδέες τους. Όλα αυτά τα παιδιά, αλλά και οι δάσκαλοί και μέντορές τους, μας έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο, ότι όταν υπάρχει θέληση όλα είναι εφικτά. Τους ευχαριστούμε για την έμπνευση και τη χαρά που για μια ακόμη φορά μας έδωσαν. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε το θεσμό αυτό, με υπερηφάνεια και πίστη στη νέα γενιά του τόπου.»

Οι δράσεις της MetLife για την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Life Changer, που υλοποιεί η εταιρία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρειο Αφρική,  με την υποστήριξη του MetLife Foundation και σε συνεργασία με τον οργανισμό Junior Achievement Worldwide.

Στη χώρα μας η εταιρία υποστηρίζει τα τελευταία οκτώ χρόνια τη διοργάνωση των φοιτητικών και μαθητικών προγραμμάτων του Junior Achievement Greece, μέσω χορηγιών αλλά και με τη συμμετοχή εθελοντών στελεχών της, οι οποίοι αναλαμβάνουν το ρόλο του μέντορα. Μέχρι σήμερα, στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει εθελοντικά περισσότερα από 430 στελέχη και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές της MetLife, οι οποίοι έχουν εκπαιδεύσει και καθοδηγήσει περισσότερους από 4.500 μαθητές και φοιτητές.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Θάλεια Αγγελίδη, Metlife: Για να νιώθουμε περισσότερη σιγουριά

Μια κύρια πηγή άγχους για πολλούς Έλληνες αφορά τη δυνατότητά τους να αντεπεξέλθουν οικονομικά στις δαπάνες περίθαλψης, αν οι ίδιοι ή κάποιο μέλος της οικογένειάς τους αντιμετωπίσει πρόβλημα υγείας.

Ασφάλιση ζωής: μια επένδυση που επιστρέφει αξία

Γράφει η Θάλεια Αγγελίδη, Head of Communications and Marketing, MetLife Greece.

Ασφάλιση υγείας: πρόσθετα προνόμια, περισσότερη σιγουριά

Γράφει η κα Θάλεια Αγγελίδη, Head of Marketing and Communications, MetLife Greece για την ασφάλιση υγείας τις λύσεις και τα οφέλη που προσφέρει.

Η MetLife στηρίζει τη Νεανική Επιχειρηματικότητα για άλλη μια χρονιά

Η MetLife, συνεπής στη δέσμευσή της απέναντι στη νέα γενιά, ήταν χορηγός του προγράμματος του Junior Achievement Greece που φιλοξένησε

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Η HDI Global SE, Hellas συμμετέχει σε εθελοντική δενδροφύτευση στην Παιανία

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας, μαζί με τις οικογένειές τους, συνέβαλαν στη δημιουργία ενός πιο πράσινου μέλλοντος για την τοπική κοινότητα

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Η ΝΝ Hellas μεταφέρει μήνυμα ελπίδας και προσφοράς στηρίζοντας το Make-A-Wish

Η NN Hellas ενισχύει την ψυχική και συναισθηματική ευημερία παιδιών και οικογενειών που το έχουν ανάγκη, ιδιαίτερα την περίοδο των γιορτών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική