EKE: Έγκαιρα αντανακλαστικά από τις ασφαλιστικές εταιρείες

Επιμέλεια, σύνταξη: Βάιος Κρόκος

Ο ασφαλιστικός κλάδος απέδειξε πως είχε έγκαιρα αντανακλαστικά μετά το ξέσπασμα της πανδημίας και στάθηκε δίπλα σε προσωπικό και συνεργάτες, ενώ σημαντικές ήταν και οι πρωτοβουλίες στήριξης της κοινωνίας. Μεγάλες είναι οι ανάγκες, ωστόσο, που δημιουργούν οι φυσικές καταστροφές ανά την Ελλάδα. 

Η πανδημία βρίσκεται σε εξέλιξη, οι επιπτώσεις σε όλα τα επίπεδα είναι ορατές και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται και άλλες κινήσεις απο τον ασφαλιστικό κλάδο που καλούνται να δείξουν – μεταξύ άλλων – το κοινωνικό τους πρόσωπο μπροστά στις σύγχρονες προκλήσεις.

«Δυστυχώς, οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής εμφανίζονται με συνεχή αύξηση της συχνότητας και της σφοδρότητας των ακραίων καιρικών φαινομένων, που στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές και περιουσίες. Οφείλουμε όλοι, πολίτες και Πολιτεία, να είμαστε προετοιμασμένοι και σε εγρήγορση πρωτίστως για να μη χαθούν άλλες ζωές, αλλά και να προστατεύσουμε τους κόπους μιας ζωής. Η ασφαλιστική αγορά είναι εδώ, δίπλα στους ασφαλισμένους που υπέστησαν ζημιές από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έφερε σε πολλές περιοχές της χώρας τα τελευταία 24ωρα ο Ιανός» σημείωνε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, δίνοντας το έναυσμα τις δύσκολες εκείνες μέρες για περαιτέρω προσπάθειες από τις εταιρείες του κλάδου.

 Η ασφαλιστική αγορά παραμένει πιστή στις δεσμεύσεις της και, όπως έχει επισημανθεί, οι δράσεις συνεχίζονται σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας.

Generali: «Κόκκινη καταιγίδα» και στην κοινωνική ευθύνη

  • Από την πρώτη στιγμή έθεσε σε λειτουργία μηχανισμό έκτακτης ανάγκης για την ταχύτερη καταγραφή των περιστατικών, την αξιολόγησή τους και την ταχύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Η Generali κατέγραψε πάνω από 300 περιστατικά σε Λευκάδα, Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Ηλεία, Καρδίτσα και Τρίκαλα μετά το πέρασμα του μεσογειακού κυκλώνα στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Για τον κλάδο αυτοκινήτου: Παροχή δεύτερης μεταφοράς του οχήματος σε συνεργασία με την Europ Assistance, βιολογικό καθαρισμό και διερευνητικές εργασίες για πιθανές επισκευές και πλήρης ανάληψη της διαδικασίας για την εξέλιξη της αποζημίωσης, απαλλάσσοντας τους ασφαλισμένους από κάθε έγνοια. Στον κλάδο γενικών ασφαλίσεων, επιχειρήσεων και κατοικίας, η εταιρεία έχει επιτάχυνε τη διαδικασία αποζημίωσης, εγκρίνοντας, μετά τη δήλωση και αυτοψία, ποσά προκαταβολών για την πιο άμεση αποκατάσταση των ζημιών στις πληγείσες περιοχές, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις προχώρησε σε άμεσες καταβολές προκαταβολών στο 20% της αρχικής εκτίμησης της ζημιάς.

  • Υποστηρικτής της ομάδας ερευνητών τoυ Istorima.org αποτελεί πλέον η Generali, στηρίζοντας τις πρωτοβουλίες ενίσχυσης νέων και διάσωσης της προφορικής ιστορίας του τόπου. Συγκεκριμένα, η Generali παρέχει δωρεάν την ασφάλιση της ομάδας, μέσω χορηγίας. Το Istorima είναι μια αστική-μη κερδοσκοπική εταιρεία, με σκοπό τη δημιουργία ενός εκτενούς Αρχείου Προφορικών Ιστοριών της Ελλάδας. Η δράση ξεκίνησε από τον Απρίλιο του 2019, με ιδρυτική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Εντάσσεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του για την Ενίσχυση και Επανεκκίνηση των Νέων και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το τμήμα ελληνικών σπουδών του Πανεπιστημίου του Καναδά, Simon Fraser. 

Η Generali, ως παγκόσμιος οργανισμός με βαθιές ρίζες και πορεία που αγγίζει τα 200 έτη, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία των κοινοτήτων στις οποίες δραστηριοποιείται. Ο Όμιλος έχει συμβάλει στη διάσωση και τη διατήρηση της ιστορίας μέσα από μια σειρά πρωτοβουλιών όπως είναι τα αρχεία της Generali στη Ρώμη, ιστορικές εκδόσεις, το Μουσείο στην Piazza Venezia στη Ρώμη και άλλες κατά τόπους ενέργειες.

  • Το δικό της ψηφιακό «παρών» έδωσε η εταιρεία εν μέσω lockdown και για τις ευρύτερες ανάγκες που προέκυψαν από την πανδημία, προς όφελος των συνεργατών. Έχοντας επενδύσει σε ψηφιακές υποδομές, πραγματοποιήθηκαν δεκάδες online σεμινάρια, τηλεσυνεδρίες, διατηρώντας την «εγγύτητα» της ανθρώπινης επαφής, καθώς αξιοποιήθηκαν στο έπακρο τα εργαλεία παρέχει η τεχνολογία.
  • Την ίδια περίοδο, πρόσφερε την καινοτόμο ψηφιακή εφαρμογή τηλεϊατρικής Dr. Button, με στόχο τη διασφάλιση της απομακρυσμένης ιατρικής υποστήριξης σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες. Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα τηλεσυνεδρίας με εθελοντές γιατρούς για την παροχή ιατρικής συμβουλευτικής σχετικά με την Covid-19. Ο ασθενής έχει τη δυνατότητα να καλεί τον γιατρό της επιλογής του, από όπου και αν βρίσκεται, όποτε προκύψει ανάγκη, μέσω tablet, smartphone (iOS και Android) ή υπολογιστή, εξασφαλίζοντας αμεσότητα, ασφάλεια και ευκολία. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Dr. Button παρέχει, εν μέσω πανδημίας, δωρεάν τις υπηρεσίες τηλεϊατρικής, σε συνεργασία με Περιφέρειες και Ιατρικούς Συλλόγους από όλη την Ελλάδα, καθώς και με γιατρούς που εθελοντικά συμμετέχουν στο εγχείρημα. Η πρωτοβουλία αυτή έχει βρει εξαιρετική ανταπόκριση από τους πολίτες που τη χρησιμοποιούν, αλλά και από την ιατρική κοινότητα, καθώς 500 γιατροί έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα, παρέχοντας τις υπηρεσίες τους εθελοντικά.

Έμπρακτη στήριξη στην κοινωνία και τη νέα γενιά από τη MetLife

  • Δίπλα στη νέα γενιά είναι η MetLife στηρίζοντας το πρόγραμμα Junior Achievement Greece, που φιλοξένησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τον φετινό διαγωνισμό JA Europe Enterprise Challenge 2020. Η διαδικτυακή τελετή της απονομής των βραβείων του «17ου Πανευρωπαϊκού Διαγωνισμού Φοιτητικής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας» πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020, υπό την Αιγίδα της ΑΕ της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου. 

Στη χώρα μας, η MetLife υποστηρίζει συστηματικά τα τελευταία επτά χρόνια τη διοργάνωση των φοιτητικών και μαθητικών διαγωνισμών του ΣΕΝ/Junior Achievement Greece, τόσο μέσω χορηγιών όσο και με τη συμμετοχή εθελοντών της, που παρέχουν mentoring και καθοδήγηση στις επιχειρηματικές ομάδες. Μέχρι σήμερα, η MetLife και το MetLife Foundation έχουν διαθέσει πάνω από 500.000 δολάρια σε σχετικά προγράμματα στην Ελλάδα, ενώ περισσότεροι από 400 εθελοντές της MetLife έχουν εκπαιδεύσει πάνω από 4.000 μαθητές και φοιτητές.

  • Έμπρακτη ήταν η συμμετοχή στις κοινές προσπάθειες για την αντιμετώπιση των υγειονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού, εστιάζοντας στην προστασία των ατόμων που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου για εμφάνιση της νόσου και επιπλοκής από τη λοίμωξη Covid-19. Με την υποστήριξη του MetLife Foundation και σε συνεργασία με τη ΜΚΟ ΔΕΣΜΟΣ, η εταιρεία ενισχύει το έργο πέντε ιδρυμάτων, τα οποία παρέχουν φροντίδα σε ηλικιωμένα άτομα, καθώς και άτομα με χρόνιες ασθένειες και κινητικά προβλήματα. Συγκεκριμένα, η MetLife στηρίζει το Ίδρυμα Περιθάλψεως Μονίμως Πασχόντων-Άσυλο Ανιάτων, το Φιλανθρωπικό Γηροκομείο του Σωματείου «Κοινωνική Μέριμνα Μοσχάτου», τη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων της Εστίας Νέας Σμύρνης «Οίκος Γαλήνης», τη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων «Μέγας Βασίλειος» στην Ξάνθη, καθώς και τη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων-Γηροκομείο Βόλου. Μέσω της χορηγίας θα καλύφθηκαν άμεσες ελλείψεις των ιδρυμάτων σε βασικό ιατρικό εξοπλισμό, με έμφαση στην αντιμετώπιση αναπνευστικών δυσκολιών. Επίσης, τρέχουσες ανάγκες σε τρόφιμα και αναλώσιμα υλικά, καθώς και η αγορά εξοπλισμού για την επικοινωνία των τροφίμων με οικεία πρόσωπα, που δεν μπορούν να τους επισκεφθούν, λόγω της πανδημίας. Σημειώνεται ότι το MetLife Foundation, που αποτελεί τον φιλανθρωπικό βραχίονα της MetLife παγκοσμίως, έχει δεσμευθεί να διαθέσει συνολικά 25 εκατ. δολ. σε χορηγίες για την ενίσχυση τοπικών κοινωνιών που έχουν πληγεί από την εξάπλωση του ιού. Το ποσό αυτό θα διατεθεί σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η MetLife, με σκοπό να συμβάλει στην κάλυψη άμεσων αλλά και μακροπρόθεσμων αναγκών. Σε πρώτη φάση, οι χορηγίες κατευθύνονται σε τοπικές κοινωνίες όπου υπάρχουν επείγουσες ανάγκες για σίτιση, υγειονομική περίθαλψη, φροντίδα παιδιών και άμεση χρηματοοικονομική υποστήριξη.

Εθνική Ασφαλιστική: Δηλώνει το «παρών» στις ανάγκες της κοινωνίας

Πληθώρα δράσεων με στόχο την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας πραγματοποιεί η Εθνική Ασφαλιστική. Μεταξύ άλλων:

  • Προχώρησε σε προμήθεια 100.000 χειρουργικών μασκών και 10 monitors παρακολούθησης ζωτικών λειτουργιών μονάδων ΜΕΘ, για τις ανάγκες του Υπουργείου Υγείας, ώστε να χρησιμοποιηθούν στην προσπάθεια καταπολέμησης του Covid-19.
  • Την ίδια ώρα, πρόσφερε προνόμια στην πρόσβαση υπηρεσιών υγείας, σε συνεργασία με την Affidea, σε όλους τους ασφαλισμένους με ατομικά συμβόλαια. Συγκεκριμένα, όσοι επιβεβαιωμένα νόσησαν και θεραπεύτηκαν από τον ιό Covid-19, επωφελούνται για 6 μήνες με απαλλαγή του πλαφόν ή όποιας άλλης συμμετοχής τους σε διαγνωστικές εξετάσεις που θα πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε διαγνωστικό κέντρο του Ομίλου Affidea.
  • Επιπλέον, η μεγαλύτερη ασφαλιστική της χώρας προχώρησε στη δωρεά 60.000 ευρώ προς το «Θεαγένειο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης». Με αυτήν την κίνηση υποστηρίζει το έργο του νοσοκομείου, που αφορά στη μείωση των ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων και τη θωράκιση του συνόλου των δομών του, με τη χρήση ειδικών συσκευών αποστείρωσης του αέρα με τεχνολογίες UVC και PCO (φωτοκαταλυτική οξείδωση) ως εξής: Ενσωμάτωση 10 διατάξεων UVC In Duct σε κεντρικές κλιματιστικές μονάδες, τοποθέτηση 6 συσκευών τύπου Upper Room σε 6 χειρουργικές αίθουσες, τοποθέτηση 9 συσκευών αποστείρωσης του αέρα με UVC+PCO στην Πνευμονολογική Κλινική.
  • Οι δράσεις εταιρικής ευθύνης, όμως, επεκτείνονται σε όλους τους τομείς. Για παράδειγμα, σε μια κίνηση υψηλού συμβολισμού, η εταιρεία υποστήριξε χορηγικά τα Special Olympics Hellas, που αποτελούν το διαπιστευμένο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Κινήματος των Special Olympics, που δραστηριοποιείται σε 192 χώρες και έχει ως βασικό στόχο την ένταξη των ατόμων με νοητική αναπηρία στο κοινωνικό σύνολο μέσω του αθλητισμού. Παράλληλα, υλοποιούν σειρά δράσεων και προγραμμάτων που αποσκοπούν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, προσφέροντας σε όλο και περισσότερους αθλητές με νοητική αναπηρία ευκαιρίες προπόνησης και συμμετοχής σε τοπικούς, περιφερειακούς, πανελλήνιους και παγκόσμιους αγώνες, σε 28 ολυμπιακού τύπου αθλήματα.
  • Προχώρησε παράλληλα στην οικονομική ενίσχυση του «Προγράμματος Ολιστικής Στήριξης Οικογενειών» της Ένωσης «Μαζί με το Παιδί», πρωτοβουλίες της οποίας στηρίζει σταθερά τα τελευταία χρόνια. Στόχος του εν λόγω προγράμματος είναι να βελτιώσει τις συνθήκες ζωής οικογενειών με ανήλικα παιδιά που βρίσκονται σε οικονομική δυσχέρεια και κοινωνικό αποκλεισμό μέσω παρεμβάσεων που επικεντρώνονται σε τέσσερις άξονες: σίτιση, ψυχοκοινωνική υποστήριξη, εκπαίδευση, υποστήριξη στην εύρεση εργασίας στις περιπτώσεις που οι ωφελούμενες οικογένειες μπορούν να εργαστούν.
  • Στήριξε επίσης τη μεγάλη προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας για την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού Λυκείων, Γυμνασίων, Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της χώρας. Συγκεκριμένα, πρόσφερε 200 tablets τελευταίας τεχνολογίας προς το Υπουργείο, προκειμένου να διευκολυνθεί η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λόγω της πανδημίας του Covid-19, αλλά και για να συμβάλει μακροπρόθεσμα στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων.

ΑΧΑ: Με ευαισθησία στο περιβάλλον, και όχι μόνο

  • Η AXA ενεργοποίησε το Natural Catastrophes Response, ένα σύστημα διαχείρισης ζημιών από φυσικές καταστροφές. Με τη χρήση γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών εντοπίστηκαν οι ασφαλισμένες περιουσίες που βρίσκονταν στις πληγείσες περιοχές και εστάλησαν, μέσα σε ελάχιστες ώρες, μηνύματα ενημέρωσης (sms) στους ασφαλισμένους. Οι πληγέντες είχαν πρόσβαση σε υπηρεσίες υποστήριξης προσωρινής διαμονής, φύλαξης περιουσιών, καθώς και δυνατότητα άμεσης δήλωσης των ζημιών που υπέστησαν. Επιπροσθέτως, τέθηκε σε 24ωρη λειτουργία Ειδική Γραμμή στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας για την υποστήριξη, με κάθε τρόπο, των ασφαλισμένων της. Η εταιρεία κατέγραψε σημαντικό μέρος των καταστροφών με εξ αποστάσεως επιθεώρηση μέσω του συστήματος MyAXAway.
  • Η μέριμνα που δείχνει η εταιρεία για το περιβάλλον επεκτείνεται σε όλους τους τομείς, παραμένοντας επικεντρωμένη στους κινδύνους που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή και τις φυσικές καταστροφές. Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσεται η απόφασή της να στηρίξει το αξιόλογο έργο του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας, το οποίο επικεντρώνεται στη μείωση των δασικών πυρκαγιών και την προστασία των πολιτών, του περιβάλλοντος και των οικισμών σε περίπτωση εκδήλωσής τους.
  • Σημαντική ήταν η στήριξη που παρείχε στους 100.000 πελάτες της με δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα και στις υπηρεσίες τηλεϊατρικής που διαθέτει (MyAXA Doctor). Η πρωτοβουλία της εταιρείας εντάσσεται στο γενικότερο πλάνο ενεργειών της, με το οποίο έμπρακτα θέλει να υποστηρίξει εργαζομένους, ασφαλισμένους, ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, τομείς της οικονομίας, όπως επίσης και ευπαθείς ομάδες.

Πληθώρα δράσεων από την ERGO

  • Πιστή στις αρχές και τον κομβικό ρόλο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, η ERGO πρόσφερε εναλλακτικούς τρόπους διεξαγωγής του ετήσιου εκπαιδευτικού πλάνου της, μέσω webinar παρουσιάσεων. Ειδικότερα, δημιούργησε μια σειρά ειδικών σεμιναρίων webinars με το επίκαιρο και πολύ σημαντικό θέμα «Ψυχική ανθεκτικότητα σε καιρό κρίσης και αβεβαιότητας». Στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου ήταν να βοηθήσει και να ενδυναμώσει τους συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων της εταιρείας στην αντιμετώπιση των δυσκολιών και της αβεβαιότητας που επέφερε η τελευταία αλλαγή στη ζωή μας, η πανδημία του Covid-19.
  • Ως Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ, η ERGO συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα το σύνολο των αγώνων δρόμου που αυτός διοργανώνει μέσα από την παροχή και την προσφορά των ασφαλιστικών υπηρεσιών της, εκφράζοντας έτσι την πίστη της στις αξίες του αθλητισμού, στη συλλογικότητα και στο ευ αγωνίζεσθαι. Από το 2017 μάλιστα, η εταιρεία είναι ο Μέγας Χορηγός του Ημιμαραθωνίου της Αθήνας, που αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο δρομικό αγώνα της χώρας, μια γιορτή του αθλητισμού, μια γιορτή της πόλης, που φέτος όμως ματαιώθηκε μετά τα νέα επιδημιολογικά δεδομένα για την εξέλιξη του Covid-19 στη χώρα μας. Το Πανελλήνιο, όμως, Πρωτάθλημα Ημιμαραθωνίου πραγματοποιήθηκε κανονικά την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου. Η ERGO Ασφαλιστική, ως Μέγας Χορηγός του Ημιμαραθωνίου, ήταν εκεί για να στηρίξει, για μία ακόμα χρονιά, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, προστατεύοντας το σύνολο των αθλητών από τον κίνδυνο ατυχήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και προσφέροντας επιπλέον ασφάλεια, καθώς έλαβε την πρωτοβουλία να μοιράσει μάσκες προστασίας και αντισηπτικά μαντηλάκια σε όλους τους αθλητές και το προσωπικό της διοργάνωσης που βρίσκονταν στο στάδιο.
  • Η ERGO για τις καταστροφές από τον μεσογειακό κυκλώνα «Ιανό» συγκρότησε ομάδα έμπειρων πραγματογνωμόνων, η οποία επισκέφθηκε τις περιοχές, με στόχο να καταγράψει άμεσα τις ζημίες και να συνδράμει συμβουλευτικά τους παθόντες. Τα στελέχη της εταιρείας ενεργοποίησαν τη διαδικασία προκαταβολών, ώστε να αντιμετωπιστούν οι πρώτες και έκτακτες ανάγκες των πληγέντων. Στις περιπτώσεις μάλιστα που ήταν εφικτό να προσδιοριστεί το ύψος της ζημιάς, ενεργοποιήθηκε η διαδικασία άμεσης και ολοσχερούς εξόφλησης των απαιτήσεών τους. Ειδικά για τους πληγέντες ασφαλισμένους που διαθέτουν όχημα με έδρα οποιαδήποτε περιοχή του νομού Καρδίτσας, προσφέρθηκε διεύρυνση της κάλυψης της οδικής βοήθειας, ώστε να περιλαμβάνει και δεύτερη μεταφορά του ζημιωθέντος οχήματος, όταν προ της επισκευής του απαιτείται βιολογικός καθαρισμός. Με τις ενέργειες αυτές η ERGO αποδεικνύει έμπρακτα την πεποίθησή της ότι η μακροπρόθεσμη επιτυχία της εξαρτάται από την ικανότητά της να δημιουργεί αρμονία μεταξύ των επιχειρηματικών και των κοινωνικών πτυχών του έργου της.

MINETTA: Στήριξη σε όσους έχουν ανάγκη

  • Άμεσες και συνεχείς ήταν οι ενέργειες της εταιρείας εν μέσω πανδημίας. Η ΜΙΝΕΤΤΑ ανέλαβε το κόστος αποστολής των πρωτότυπων παραστατικών μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (η ύπαρξης αυτών σε πρωτότυπο αποτελεί φορολογική υποχρέωση) για λογαριασμό του παθόντα, πελάτη ή/και τρίτου, ώστε να προβεί άμεσα στην κατάθεση αποζημιώσεων στον τραπεζικό λογαριασμό κάθε δικαιούχου.
  • Δίπλα στο έργο της δράσης «Δείπνο Αγάπης», προσφέροντας τα γεύματα της προηγουμένης εβδομάδας για 250 αστέγους, βρέθηκε η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική. Το «Δείπνο Αγάπης» είναι μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2014 και πραγματοποιείται, δύο φορές την εβδομάδα, κάθε Τρίτη και Πέμπτη βράδυ στο κέντρο της Αθήνας, για συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Ιδιαίτερα σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας (Covid-19), η οποία δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο την καθημερινότητά τους, η στήριξη των ατόμων που στερούνται τη στέγη είναι ακόμη πιο σημαντική. Η ΜΙΝΕΤΤΑ δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να συνεισφέρει σε ουσιαστικές ενέργειες προσφοράς, που στοχεύουν στη βελτίωση της καθημερινότητας ευπαθών ομάδων συμπολιτών μας.

*από το περιοδικό Insurance World

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*