back to top
15.9 C
Athens
Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025

Η τεχνολογία σύμμαχος της ασφάλισης

της Μαίρης Βογιατζή, Υπεύθυνης Επικοινωνίας σε συνεργασία με την Parity Telematics – συνεργάτη ψηφιακών λύσεων

**από το περιοδικο VOICE της Υδρογείου Ασφαλιστικής

- Advertisement -

Καθώς η επιδημία του Covid-19 και η επόμενη μέρα συνεχίζουν να δημιουργούν ανασφάλεια στους πολίτες και τις επιχειρήσεις, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές καλούνται να λειτουργήσουν και να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους μέσα σε ένα εντελώς νέο περιβάλλον. Οι συνθήκες εκ πρώτης όψεως αντίξοες, με την αρνητική ψυχολογία να δημιουργεί πολλά προσκόμματα στην ασφαλιστική εργασία. Και όμως! Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες και τώρα περισσότερο από ποτέ μπορούμε να παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή, συμβουλεύοντας και εξυπηρετώντας τους πελάτες μας, επιδεικνύοντας ευελιξία και έμπρακτο ενδιαφέρον.

Η τεχνολογία είναι σύμμαχός μας και έξυπνες εφαρμογές, όπως αυτές που σας παρουσιάζουμε, μας προσφέρουν – χωρίς ιδιαίτερο κόστος – πρακτικές λύσεις σε κάθε τομέα, εκμηδενίζοντας αποστάσεις και βοηθώντας μας να παραμείνουμε συνδεδεμένοι, οργανωμένοι και παραγωγικοί στην κατά και μετά-Covid-19 εποχή.

- Advertisement -

Εφαρμογές κλήσεων και μηνυμάτων

Στον καιρό της κοινωνικής αποστασιοποίησης, η συνεχής επαφή και επικοινωνία με τους ασφαλισμένους μας αποκτά ιδιαίτερη σημασία.
Η πλέον διαδεδομένες εφαρμογές κλήσεων και μηνυμάτων – Viber, Facebook Messenger, Skype, Whatsapp- παρέχουν ευκολία και αμεσότητα και μπορούν να χρησιμο-
ποιηθούν με πολλούς τρόπους, π.χ. μια γρήγορη συνομιλία, την παροχή καθοδήγησης και συμβουλών, την αποστολή αρχείων, κ.α. Ταυτόχρονα προσφέρουν και πιο εξειδικευμένες λειτουργίες που μπορούμε να αξιοποιήσουμε όπως τη δυνατότητα GroupChat, προκειμένου να επικοινωνούμε με περισσότερα από ένα άτομα ταυτόχρονα, αλλά και SecretChat, με επαυξημένες μορφές κρυπτογράφησης, για αποστολή αρχείων με ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, μέσω της πλατφόρμας, YdrogiosOnLine, και του αντίστοιχου app για κινητά και tablet, YdrogiosAgent, παρέχει στους συνεργάτες της τη δική της εξειδικευμένη εφαρμογή μηνυμάτων, μέσω της οποίας μπορούν να αποστέλλουν και να διαχειρίζονται μηνύματα/αιτήματα προς οποιοδήποτε τμήμα/υπάλληλο της Εταιρείας και να παρακολου- θούν την εξέλιξή τους.

Εφαρμογές Διαχείρισης Αρχείων

Η σωστή οργάνωση του γραφείου ξεκινά με τη σωστή αρχειοθέτηση. Οι σύγχρονες λύσεις αποθήκευσης cloud, όπως ενδεικτικά το Dropbox και το Google Drive, μας επιτρέπουν να οργανώσουμε το αρχείο μας ψηφιακά και αποτελεσματικά, προσφέροντας πρόσβαση σε αυτό από πολλές συσκευές, οποτεδήποτε, εύκολη διαχείριση, δυνατότητα κοινής χρήσης αρχείων με πελάτες και συνεργάτες, εξοικονόμηση κόστους και άλλα πλεονεκτήματα.

Σάρωση και Ψηφιοποίηση Εγγράφων

Ιδιαίτερα χρήσιμο – όπως και οικονομικό, και οικολογικό – να μπορούμε να σκανάρουμε και να αποθηκεύουμε ψηφιακά ένα έγγραφο και μάλιστα από το κινητό μας, από όπου και αν βρισκόμαστε. Εφαρμογές όπως π.χ. το Scanbot μας παρέχουν αυτή τη δυνατότητα με ιδιαίτερα προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως αυτόματη περικοπή του εγγράφου, βελτίωση αναγνωσιμότητας και συμπίεση για εξοικονόμηση χώρου και ταχύτερη αποστολή. Η ίδια εφαρμογή παρέχει επίσης υπηρεσίες OCR – αυτόματης προσαρμογής κειμένου σε word/επεξεργάσιμη μορφή από αρχεία pdf, jpg με έξυπνη αναζήτηση και μετάφραση. Σάρωση εγγράφων παρέχεται και στο Dropbox αλλά και στην εφαρμογή σημειώσεων του λειτουργικού συστήματος IOS.

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, παρέχοντας τα καλύτερα εργαλεία στο δίκτυο συνεργατών της, έχει ενσωματώσει τέτοιου είδους εξειδικευμένη τεχνολογία στην ενημερωμένη εφαρμογή YdrogiosAgent, μέσω της οποίας ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί εύκολα και γρήγορα να σκανάρει, αποθηκεύσει και επισυνάψει τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα για την πρόταση ασφάλισης από το κινητό του.

Ηλεκτρονικές Ατζέντες

Η πολυάσχολη καθημερινότητα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή απαιτεί σίγουρα προγραμματισμό και οργάνωση. Ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο/ατζέντα είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο, βοηθώντας μας να οργανώσουμε αποδοτικά το χρόνο μας, να αποφύγουμε το άγχος, να γίνουμε πιο παραγωγικοί. Εφαρμογές όπως το Google & Apple Calendar διαθέτουν έξυπνες ειδοποιήσεις προκειμένου να είμαστε ακριβείς στα ραντεβού και τις συναντήσεις μας αλλά και να φτάνουμε έγκαιρα σε αυτά, αφού μπορούν να λάβουν υπόψη μέχρι και την πιθανή κίνηση που ενδεχομέ-
νως θα συναντήσουμε στο δρόμο!

Εφαρμογές τηλεδιασκέψεων

Η τεχνολογία σίγουρα μας φέρνει πιο κοντά. Ο σύγχρονες εφαρμογές τηλεδιασκέψεων όπως π.χ. το Skype, FaceTime και το Microsoft Teams μας επιτρέπουν να οργανώσουμε και να συντονίσουμε συναντήσεις από μακριά, μέσω ομαδικών βιντεοκλήσεων, με δυνατότητα πολλών συμμετεχόντων και πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να μείνουμε σε επαφή με τους πελάτες μας, να συντονίσουμε μία συνάντηση με τους συναδέλφους μας από το σπίτι, ακόμα και ένα βίντεο-συνέδριο από μακριά!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υδρόγειος: Η στρατηγική επόμενης ημέρας που αφορά όλη την αγορά

Η ασφαλιστική κινείται προς το μέλλον με στοχευμένες οργανωτικές κινήσεις και σταδιακή ενίσχυση κρίσιμων λειτουργιών

Επιτυχία και επιβράβευση για τους συνεργάτες της Υδρoγείου Ασφαλιστικής στο Μπιλμπάο

Στο βόρειο τμήμα της Ισπανίας, 99 συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες, συνοδευόμενοι από τη διοίκηση της εταιρείας

Π. Κασκαρέλης: Οι προτεραιότητες της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τα επόμενα χρόνια

«Κλείνοντας τη χρονιά με θετικό αποτύπωμα, προχωρούμε προς το 2026 με σχέδιο, συνέπεια και ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό»

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Π. Κασκαρέλης: Οι προτεραιότητες της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τα επόμενα χρόνια

«Κλείνοντας τη χρονιά με θετικό αποτύπωμα, προχωρούμε προς το 2026 με σχέδιο, συνέπεια και ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό»

Η πράσινη ασφάλιση ως ανάγκη: Η Ελλάδα μπροστά στην πρόκληση της περιβαλλοντικής ευθύνης

Οι Μεσίτες Ασφαλίσεων, ως γέφυρα μεταξύ επιχειρηματικότητας και κοινωνίας, έχουν χρέος να πρωτοστατήσουν σε αυτήν τη μετάβαση

Εγγυήσεις, πυρκαγιές και αστικές προδιαγράφουν το μέλλον

Τη νέα τάση της ασφαλιστικής αγοράς υποδεικνύουν τα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Οι στόχοι της Swiss Re για το 2026

Εισαγωγή βιώσιμου ετήσιου προγράμματος επαναγοράς μετοχών – Η ΤΝ θα ενισχύσει την παραγωγικότητα και τη λήψη αποφάσεων

Allianz Commercial: Γεωπολιτική αστάθεια και κυβερνοαπειλές εντείνουν τους κινδύνους για τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη

Αύξηση της συχνότητας αλλά και της σοβαρότητας των αξιώσεων κατά διοικητικών στελεχών – Τι προβλέπει έκθεση της Allianz Commercial για το 2026

Byron: Σύσκεψη για επιτάχυνση των διαδικασιών αποζημίωσης και αποκατάστασης

«Η προτεραιότητά μας είναι η ταχεία και δίκαιη αποζημίωση των πολιτών και των επιχειρήσεων που επλήγησαν» δήλωσε ο Υφυπουργός Κ. Κατσαφάδος

Οδική βοήθεια: Υπόσχεση ή πρόκληση;

Αν και η οδική βοήθεια στην Ελλάδα παραμένει πολύτιμη, η αξία της στην πράξη δοκιμάζεται από πολλούς παράγοντες