back to top
11.9 C
Athens
Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025

Deloitte: Κορυφαία στον τομέα της παροχής εμπορικών υπηρεσιών παγκοσμίως

Η Deloitte ξεπέρασε την PwC για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια, με την αξία του εμπορικού της σήματος να αυξάνεται κατά 42% στα 29,7 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με τη φετινή έκθεση της Brand Finance, της σημαντικότερης ανεξάρτητης εταιρείας αξιολόγησης εμπορικών σημάτων παγκοσμίως, η Deloitte κατέχει το μεγαλύτερο σε αξία και ισχυρότερο εμπορικό σήμα στον τομέα της παροχής εμπορικών υπηρεσιών παγκοσμίως.

Με ισχυρή παρουσία και στην ελληνική αγορά, η κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία αξιολογήθηκε με 91.24/100 βαθμούς και AAA+, ενώ έχει επανειλημμένα βραβευτεί για τo καινοτόμο και δυναμικό χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει.

- Advertisement -

Το μεγαλύτερο μέρος της αξίας της επωνυμίας της Deloitte προκύπτει από τις συμβουλευτικές υπηρεσίες που παρέχει, με τα έσοδα να αυξάνονται ταχύτατα σε κάθε μία από τις εξής σημαντικές κατηγορίες: τεχνολογία, στρατηγική και λειτουργίες και ανθρώπινο κεφάλαιο.

Στην εντυπωσιακή άνοδο της εταιρείας συνεισέφεραν στοιχεία όπως το λανσάρισμα της παγκόσμιας καμπάνιας της εταιρείας “MAKE YOUR IMPACT”, η αυξανόμενη ζήτηση για τις ψηφιακές λύσεις και τις δυνατότητες ψηφιακού μετασχηματισμού, στις οποίες εξειδικεύεται, ο καινοτόμος χαρακτήρας της, καθώς και η στόχευσή της στην τεχνολογία.

- Advertisement -

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση εσόδων διαδραματίζουν επίσης οι συμμαχίες και οι προσφορές οικοσυστημάτων μέσω στρατηγικών συνεργασιών με τους ευρέως γνωστούς εταίρους της, Apple, SAP, Salesforce, Amazon και Adobe αλλά και η επένδυση σε πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες, όπως blockchain, τεχνητή νοημοσύνη και Internet of Things.

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων της έκθεσης της Brand Finance, ο CEO της Deloitte Ελλάδας, κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, δήλωσε χαρακτηριστικά «Η διάκριση αυτή είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειάς μας για βελτίωση της ολοκληρωμένης εμπειρίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Μας δίνει σημαντική ηθική ικανοποίηση και φυσικά ένα ακόμη κίνητρο να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας και να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB

Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα

Οι νέες προτεραιότητες των επιχειρήσεων στον τομέα της ΕΚΕ και οι στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον της υπευθυνότητας

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Η κορυφαία βραδιά της αγοράς έρχεται στις 6 Φεβρουαρίου 2026

Ένας καταξιωμένος θεσμός ετήσιας αξιολόγησης των εισηγμένων στο Χρηματιστήριο Αθηνών εταιρειών

Μισθολογική διαφάνεια: Οι εργαζόμενοι αγνοούν τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία – Ταμπού οι συζητήσεις για τους μισθούς

Έρευνα του kariera.gr δείχνει πως η έλλειψη ενημέρωσης και η μυστικότητα περί τα μισθολογικά κυριαρχούν στην αγορά εργασίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB