back to top
13 C
Athens
Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2025

Οι χρυσές δουλειές των Ασφαλιστικών Ζωής

της Ελενας Ερμείδου

Τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους των νέων προϊόντων ζωής απογειώνουν τις (αντ) ασφαλιστικές ζωής σε όλη την Ευρώπη.

- Advertisement -

Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει μελέτη της J.P. Morgan μετά την έκδοση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Ιταλικής Ασφαλιστική Generali. H J.P. Morgan αποδίδει τα υψηλότερα λειτουργικά περιθώρια στα νέα προϊόντα χαμηλότερων εγγυήσεων, τα οποία είναι κυρίως unit linked και τα οποία περιλαμβάνουν υψηλότερα περιθώρια προστασίας.

Πρόκειται για μία τάση σημειώνει ο οίκος αξιολόγησης που ξεκίνησε το 2016 και  θα ακολουθηθεί από  όλες οι Ευρωπαϊκές ασφαλιστικές. Αιτία της τάσης αυτής, σύμφωνα με τους αναλυτές το Solvency II το οποίο οδηγεί τις ασφαλιστικές στην καλύτερη κατανομή κεφαλαίων.

- Advertisement -

Όπως, αναφέρει η J.P. Morgan, η Generali στην συνολική λειτουργική κερδοφορία της Ευρωπαϊκής αγοράς ζωής συμμετέχει 11%, ενώ η CNP με 12%, η AXA και η  Allianz με 5%.

Την λειτουργική κερδοφορία της Generali, η J.P. Morgan την αποδίδει στην υψηλότερη προστασία των νέων προϊόντων ζωής, ενώ της CNP στην υψηλότερη προστασία των unit linked και στην μείωση των εισροών από τα παραδοσιακά προϊόντα ζωής.

Ωστόσο, η Allianz επωφελείται από την μόχλευση σε επίπεδο όγκου πωλήσεων και νέων επιχειρήσεων. Τέλος για την ΑΧΑ, είναι το επίπεδο αυξημένης προστασίας τόσο στα παραδοσιακά προϊόντα ζωής όσο και στα προϊόντα  unit linked.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Ρεκόρ σημείωσαν τα αποτελέσματα 3μήνου-9μήνου της Allianz – Βίντεο

Πλέον η εταιρεία αναμένει λειτουργικά κέρδη τουλάχιστον €17 δισ. για το σύνολο του έτους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz Trade: Κλιματική αλλαγή και απειλές – Οι ασφαλιστικές στην πρώτη γραμμή

Η απώλεια βιοποικιλότητας απειλεί οικοσυστήματα που υποστηρίζουν τα τρόφιμα, το νερό, τη σταθερότητα του κλίματος και την οικονομική ανάπτυξη

Η EIOPA ενισχύει την εποπτεία των ασφαλιστικών εταιρειών με νέα μακροπροληπτικά πρότυπα

Η Αρχή υπογραμμίζει ότι τα πρότυπα αυτά μεταφέρουν τη θεωρία στην πράξη, εξοπλίζοντας τον κλάδο με μηχανισμούς ανθεκτικότητας

Οι Μεγάλες Ιδέες του Νοεμβρίου 2025 από την GAMA Global

Μέσα από πρακτικές συμβουλές και ιδέες, η έκδοση δείχνει πώς η συνεργασία μπορεί να μετατρέψει την ατομική φιλοδοξία σε συλλογική επιτυχία

Τα κέρδη του underwriting εκτόξευσαν τον ισολογισμό της Swiss Re

Αυξημένες κατά 11% οι αποδόσεις ίδιων κεφαλαίων (ROE) το 9μηνο, χαμηλότερο ωστόσο το συμβατικό περιθώριο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

100 χρόνια ΕΕΑ: Οι στιγμές της μεγάλης γιορτής στο Μέγαρο Μουσικής

Η ιστορική βραδιά ανέδειξε τη σημασία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και της συλλογικής προσπάθειας - Στις τιμώμενες επιχειρήσεις, οι Ασφάλειες Ραφαηλίδη

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες