back to top
25.5 C
Athens
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025

Το 50% των καταναλωτών διεθνώς θα αγόραζε ασφάλιση από “εναλλακτικούς” παρόχους

Μεγάλο ανταγωνισμό θα αντιμετωπίσουν διεθνώς οι ασφαλιστικές εταιρείες από διάφορους εν δυνάμει παρόχους ασφαλιστικών προϊόντων, που μπορεί να χρησιμοποιήσουν το υπάρχον πελατολόγιο τους για να επεκταθούν στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.

Σύμφωνα με έρευνα της PwCπου έγινε σε 10.000 άτομα και 16 χώρες, μεγάλη μερίδα των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές ασφαλιστικών προγραμμάτων από νέα «κανάλια» όπως πάροχους υπηρεσιών διαδικτύου (18%), μεγάλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου (18%) και online εμπόρους λιανικής πώλησης (15%).

- Advertisement -

Από τα ευρήματα της έρευνας διαφαίνεται και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει πλέον η έρευνα αγοράς για τον καταναλωτή, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να συνάψουν ένα ασφαλιστήριο ζωής, ανεξαρτήτως ποιον κλάδο αφορά, διενεργούν ψηφιακή έρευνα, μέσα από ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών ή συμβουλεύονται τα όσα γράφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από την αγορά.

Ο Michael Spiteri, Digital Insurance Partner της PwC, δήλωσε ότι «η ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να αγνοήσει τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο, όπως οι μηχανές αναζήτησης ή οι onlineλιανοπωλητές.

- Advertisement -

Αν οι παραδοσιακοί ασφαλιστές δεν θα μπορέσουν να προσφέρουν στους καταναλωτές αυτό που επιθυμούν, θα προσανατολιστούν σε μπράντες που εμπιστεύονται και που τους παρέχουν την εμπειρία που επιθυμούν».

Πρόσθεσε επίσης ότι όσον αφορά τις γενικές ασφαλίσεις το καταναλωτικό κοινό είχε τη δυνατότητα να συγκρίνει πληροφορίες και να καταλήξει σε συμπεράσματα.

Η έρευνα “Insurance 2020: the digital prize – taking customer connection to a new level” , δείχνει επίσης ότι οι πελάτες θα  θα έδιναν στις εταιρείες περισσότερες προσωπικές πληροφορίες ή στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες τους, προκειμένου να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση.

Σχεδόν τα δύο τρίτα των συμμετεχόντων στην έρευνα (62%) ήταν διατεθειμένοι να έχουν έναν αισθητήρα στο σπίτι ή το αυτοκίνητό τους, όπως το «κουτί» που τοποθετείται στο αυτοκίνητο και καταγράφει  τον τρόπο που ο ασφαλισμένος οδηγεί, με σκοπό να προσαρμόσει ανάλογα και τα ασφάλιστρα τα οποία καταβάλλει. Επίσης το 37%  δηλώνει ότι είναι πρόθυμοι να δώσουν πρόσθετες πληροφορίες ώστε να μειωθούν τα ασφάλιστρα τους.

Ειδικότερα από το Ηνωμένο Βασίλειο συμμετείχαν στην έρευνα 1.500 άνθρωποι οι οποίοι δήλωσαν ότι βρίσκουν onlineασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες του και σε προσιτό κόστος.

Το 86% είπε ότι πραγματοποίησε έρευνα στο διαδίκτυο πριν προχωρήσει στην αγορά ασφαλιστηρίου συμβολαίου και το 50% δήλωσε ότι αγοράζει το ιδανικό προιόν για τις ανάγκες του από το διαδίκτυο, ποσοστό διπλάσιο από ότι ο μέσος όρος της έρευνας που είναι στο 26%.

Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι πελάτες θέλουν να έχουν προσωπική αλληλεπίδραση παρά το γεγονός ότι σταδιακά όλα επηρεάζονται από την ψηφιακή εποχή.

Σύμφωνα με την PwC  μέσω των web chat, co-browsing και video chat μπορούν οι εταιρείες να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Coface εγκρίνεται από το Lloyd’s για νέο συνδικάτο πιστωτικής ασφάλισης – Σημαντικές ευκαιρίες για την ελληνική αγορά

Η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα του Lloyd’s ενισχύουν την εμπιστοσύνη των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς συνεργασίες

Η σύνεση φέρνει αυξημένη κερδοφορία για τη Swiss Re το α΄ εξάμηνο

Πώς σχολιάζουν τα αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος Andreas Berger και ο οικονομικός διευθυντής Anders Malmström

Plenum Investments: Πάνω από 11% οι αποδόσεις cat bonds τον Ιούνιο, 56 νέα ομόλογα

Η συνολική απόδοση της αγοράς καταστροφικών ομολόγων είναι σήμερα 19% με 20% χαμηλότερη συγκριτικά με ένα έτος πριν

Swiss Re: Καύσωνες, η μεγάλη απειλή για την ανθρώπινη ζωή

Πρόκειται για έναν αριθμό που υπερβαίνει το άθροισμα των θανάτων που προέρχονται από καταστροφικά συμβάντα, όπως σεισμοί, πλημμύρες, ...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της