back to top
21.5 C
Athens
Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024

Το 50% των καταναλωτών διεθνώς θα αγόραζε ασφάλιση από “εναλλακτικούς” παρόχους

Μεγάλο ανταγωνισμό θα αντιμετωπίσουν διεθνώς οι ασφαλιστικές εταιρείες από διάφορους εν δυνάμει παρόχους ασφαλιστικών προϊόντων, που μπορεί να χρησιμοποιήσουν το υπάρχον πελατολόγιο τους για να επεκταθούν στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.

Σύμφωνα με έρευνα της PwCπου έγινε σε 10.000 άτομα και 16 χώρες, μεγάλη μερίδα των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές ασφαλιστικών προγραμμάτων από νέα «κανάλια» όπως πάροχους υπηρεσιών διαδικτύου (18%), μεγάλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου (18%) και online εμπόρους λιανικής πώλησης (15%).

- Advertisement -

Από τα ευρήματα της έρευνας διαφαίνεται και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει πλέον η έρευνα αγοράς για τον καταναλωτή, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να συνάψουν ένα ασφαλιστήριο ζωής, ανεξαρτήτως ποιον κλάδο αφορά, διενεργούν ψηφιακή έρευνα, μέσα από ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών ή συμβουλεύονται τα όσα γράφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από την αγορά.

Ο Michael Spiteri, Digital Insurance Partner της PwC, δήλωσε ότι «η ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να αγνοήσει τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο, όπως οι μηχανές αναζήτησης ή οι onlineλιανοπωλητές.

- Advertisement -

Αν οι παραδοσιακοί ασφαλιστές δεν θα μπορέσουν να προσφέρουν στους καταναλωτές αυτό που επιθυμούν, θα προσανατολιστούν σε μπράντες που εμπιστεύονται και που τους παρέχουν την εμπειρία που επιθυμούν».

Πρόσθεσε επίσης ότι όσον αφορά τις γενικές ασφαλίσεις το καταναλωτικό κοινό είχε τη δυνατότητα να συγκρίνει πληροφορίες και να καταλήξει σε συμπεράσματα.

Η έρευνα “Insurance 2020: the digital prize – taking customer connection to a new level” , δείχνει επίσης ότι οι πελάτες θα  θα έδιναν στις εταιρείες περισσότερες προσωπικές πληροφορίες ή στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες τους, προκειμένου να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση.

Σχεδόν τα δύο τρίτα των συμμετεχόντων στην έρευνα (62%) ήταν διατεθειμένοι να έχουν έναν αισθητήρα στο σπίτι ή το αυτοκίνητό τους, όπως το «κουτί» που τοποθετείται στο αυτοκίνητο και καταγράφει  τον τρόπο που ο ασφαλισμένος οδηγεί, με σκοπό να προσαρμόσει ανάλογα και τα ασφάλιστρα τα οποία καταβάλλει. Επίσης το 37%  δηλώνει ότι είναι πρόθυμοι να δώσουν πρόσθετες πληροφορίες ώστε να μειωθούν τα ασφάλιστρα τους.

Ειδικότερα από το Ηνωμένο Βασίλειο συμμετείχαν στην έρευνα 1.500 άνθρωποι οι οποίοι δήλωσαν ότι βρίσκουν onlineασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες του και σε προσιτό κόστος.

Το 86% είπε ότι πραγματοποίησε έρευνα στο διαδίκτυο πριν προχωρήσει στην αγορά ασφαλιστηρίου συμβολαίου και το 50% δήλωσε ότι αγοράζει το ιδανικό προιόν για τις ανάγκες του από το διαδίκτυο, ποσοστό διπλάσιο από ότι ο μέσος όρος της έρευνας που είναι στο 26%.

Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι πελάτες θέλουν να έχουν προσωπική αλληλεπίδραση παρά το γεγονός ότι σταδιακά όλα επηρεάζονται από την ψηφιακή εποχή.

Σύμφωνα με την PwC  μέσω των web chat, co-browsing και video chat μπορούν οι εταιρείες να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η διαβούλευση για τον νέο ΚΟΚ θα διαρκέσει ένα δίμηνο. Ανάγκη να αλλάξει το πλαίσιο

Το ζητούμενο στον νέο ΚΟΚ δεν είναι να δοθεί έμφαση στα πρόστιμα προς τους παραβάτες αλλά κυρίως να διαμορφωθεί ένα οδικό πεδίο που θα αυξήσει την ασφάλεια στη μετακίνηση

Ραντεβού με τη … «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» δίνει φέτος ο ΣΕΜΑ

Ο ΣΕΜΑ ιδρύθηκε πριν από 35 και πλέον χρόνια, όταν μια ομάδα χαρισματικών επαγγελματιών συναντήθηκαν με όραμα να αναδείξουν και να θεσμοθετήσουν το επάγγελμα του Μεσίτη Ασφαλίσεων

Μεγάλες αλλαγές φέρνει ο νέος ΚΟΚ: τα νέα όρια ταχύτητας και τα υψηλά πρόστιμα

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, φέρνει σημαντικές αλλαγές αλλά και νέα, αυστηρότερα πρόστιμα για τους παραβάτες.

Πόσοι Έλληνες ασφαλίζουν την περιουσία τους;

Η Επιτροπή Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών και Σκαφών της ΕΑΕΕ, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειάς της για παροχή πληροφοριών, απηύθυνε ερωτηματολόγιο στις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις, με...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η διαβούλευση για τον νέο ΚΟΚ θα διαρκέσει ένα δίμηνο. Ανάγκη να αλλάξει το πλαίσιο

Το ζητούμενο στον νέο ΚΟΚ δεν είναι να δοθεί έμφαση στα πρόστιμα προς τους παραβάτες αλλά κυρίως να διαμορφωθεί ένα οδικό πεδίο που θα αυξήσει την ασφάλεια στη μετακίνηση

Εικόνες βιβλικής καταστροφής με νεκρούς στην Ισπανία

Στους 95 αυξήθηκε ο αριθμός των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στις ξαφνικές πλημμύρες που σάρωσαν τη νοτιοανατολική Ισπανία

Αυτοκίνητο: Αρνητικές εξελίξεις, τρομάζουν loss ratio και ατυχήματα

Συνολικά τα οδικά ατυχήματα μειώθηκαν, αλλά αυξήθηκε το κόστος αποζημίωσης και ο Δείκτης Ζημιών

Έρχεται το 20ο Ασφαλιστικό Συνέδριο του IIC

Το 20ο Ασφαλιστικό Συνέδριο του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου Κύπρου (IIC) θα πραγματοποιηθεί στις 12 Νοεμβρίου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η διαβούλευση για τον νέο ΚΟΚ θα διαρκέσει ένα δίμηνο. Ανάγκη να αλλάξει το πλαίσιο

Το ζητούμενο στον νέο ΚΟΚ δεν είναι να δοθεί έμφαση στα πρόστιμα προς τους παραβάτες αλλά κυρίως να διαμορφωθεί ένα οδικό πεδίο που θα αυξήσει την ασφάλεια στη μετακίνηση

Ραντεβού με τη … «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» δίνει φέτος ο ΣΕΜΑ

Ο ΣΕΜΑ ιδρύθηκε πριν από 35 και πλέον χρόνια, όταν μια ομάδα χαρισματικών επαγγελματιών συναντήθηκαν με όραμα να αναδείξουν και να θεσμοθετήσουν το επάγγελμα του Μεσίτη Ασφαλίσεων

Μεγάλες αλλαγές φέρνει ο νέος ΚΟΚ: τα νέα όρια ταχύτητας και τα υψηλά πρόστιμα

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, φέρνει σημαντικές αλλαγές αλλά και νέα, αυστηρότερα πρόστιμα για τους παραβάτες.

Πόσοι Έλληνες ασφαλίζουν την περιουσία τους;

Η Επιτροπή Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών και Σκαφών της ΕΑΕΕ,...

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.