back to top
17 C
Athens
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025

Το 50% των καταναλωτών διεθνώς θα αγόραζε ασφάλιση από “εναλλακτικούς” παρόχους

Μεγάλο ανταγωνισμό θα αντιμετωπίσουν διεθνώς οι ασφαλιστικές εταιρείες από διάφορους εν δυνάμει παρόχους ασφαλιστικών προϊόντων, που μπορεί να χρησιμοποιήσουν το υπάρχον πελατολόγιο τους για να επεκταθούν στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.

Σύμφωνα με έρευνα της PwCπου έγινε σε 10.000 άτομα και 16 χώρες, μεγάλη μερίδα των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές ασφαλιστικών προγραμμάτων από νέα «κανάλια» όπως πάροχους υπηρεσιών διαδικτύου (18%), μεγάλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου (18%) και online εμπόρους λιανικής πώλησης (15%).

- Advertisement -

Από τα ευρήματα της έρευνας διαφαίνεται και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει πλέον η έρευνα αγοράς για τον καταναλωτή, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να συνάψουν ένα ασφαλιστήριο ζωής, ανεξαρτήτως ποιον κλάδο αφορά, διενεργούν ψηφιακή έρευνα, μέσα από ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών ή συμβουλεύονται τα όσα γράφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από την αγορά.

Ο Michael Spiteri, Digital Insurance Partner της PwC, δήλωσε ότι «η ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να αγνοήσει τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο, όπως οι μηχανές αναζήτησης ή οι onlineλιανοπωλητές.

- Advertisement -

Αν οι παραδοσιακοί ασφαλιστές δεν θα μπορέσουν να προσφέρουν στους καταναλωτές αυτό που επιθυμούν, θα προσανατολιστούν σε μπράντες που εμπιστεύονται και που τους παρέχουν την εμπειρία που επιθυμούν».

Πρόσθεσε επίσης ότι όσον αφορά τις γενικές ασφαλίσεις το καταναλωτικό κοινό είχε τη δυνατότητα να συγκρίνει πληροφορίες και να καταλήξει σε συμπεράσματα.

Η έρευνα “Insurance 2020: the digital prize – taking customer connection to a new level” , δείχνει επίσης ότι οι πελάτες θα  θα έδιναν στις εταιρείες περισσότερες προσωπικές πληροφορίες ή στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες τους, προκειμένου να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση.

Σχεδόν τα δύο τρίτα των συμμετεχόντων στην έρευνα (62%) ήταν διατεθειμένοι να έχουν έναν αισθητήρα στο σπίτι ή το αυτοκίνητό τους, όπως το «κουτί» που τοποθετείται στο αυτοκίνητο και καταγράφει  τον τρόπο που ο ασφαλισμένος οδηγεί, με σκοπό να προσαρμόσει ανάλογα και τα ασφάλιστρα τα οποία καταβάλλει. Επίσης το 37%  δηλώνει ότι είναι πρόθυμοι να δώσουν πρόσθετες πληροφορίες ώστε να μειωθούν τα ασφάλιστρα τους.

Ειδικότερα από το Ηνωμένο Βασίλειο συμμετείχαν στην έρευνα 1.500 άνθρωποι οι οποίοι δήλωσαν ότι βρίσκουν onlineασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες του και σε προσιτό κόστος.

Το 86% είπε ότι πραγματοποίησε έρευνα στο διαδίκτυο πριν προχωρήσει στην αγορά ασφαλιστηρίου συμβολαίου και το 50% δήλωσε ότι αγοράζει το ιδανικό προιόν για τις ανάγκες του από το διαδίκτυο, ποσοστό διπλάσιο από ότι ο μέσος όρος της έρευνας που είναι στο 26%.

Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι πελάτες θέλουν να έχουν προσωπική αλληλεπίδραση παρά το γεγονός ότι σταδιακά όλα επηρεάζονται από την ψηφιακή εποχή.

Σύμφωνα με την PwC  μέσω των web chat, co-browsing και video chat μπορούν οι εταιρείες να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Μην αφήσεις το σπίτι σου να γίνει… Fontana di Trevi!»

Η πρωτότυπη και χιουμοριστική καμπάνια υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ασφάλισης κατοικίας

Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου στα Mega Brokers Sales Awards 2025: «Όποιος αγαπά πραγματικά αυτή τη δουλειά δεν μπορεί να μην πετύχει»

O Πρόεδρος της Mega Brokers παρέσυρε το ακροατήριο σε ένα ταξίδι 37 χρόνων επιχειρηματικής και προσωπικής διαδρομής

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

Τα Sales Awards 2025 της Mega Brokers γιόρτασαν την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η φετινή βραδιά είχε ξεχωριστή σημασία, καθώς η Mega Brokers διανύει μια νέα εποχή ανάπτυξης και διεθνοποίησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Allianz Trade: Τι θα πρέπει να προσέξουμε για να έχουμε

Οι κίνδυνοι των κυκλικών συμφωνιών στην ΤΝ και τα ανέφικτα σχέδια για τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

EIOPA: Ο Πίνακας Ασφαλιστικών Κινδύνων Οκτωβρίου δείχνει συνολική σταθερότητα εν μέσω συνεχιζόμενων εντάσεων

Οι κίνδυνοι της αγοράς παραμένουν υψηλοί αλλά σταθεροί - Αυξητική τάση στους κινδύνους ESG

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Μην αφήσεις το σπίτι σου να γίνει… Fontana di Trevi!»

Η πρωτότυπη και χιουμοριστική καμπάνια υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ασφάλισης κατοικίας

Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου στα Mega Brokers Sales Awards 2025: «Όποιος αγαπά πραγματικά αυτή τη δουλειά δεν μπορεί να μην πετύχει»

O Πρόεδρος της Mega Brokers παρέσυρε το ακροατήριο σε ένα ταξίδι 37 χρόνων επιχειρηματικής και προσωπικής διαδρομής

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

Τα Sales Awards 2025 της Mega Brokers γιόρτασαν την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η φετινή βραδιά είχε ξεχωριστή σημασία, καθώς η Mega Brokers διανύει μια νέα εποχή ανάπτυξης και διεθνοποίησης

Νέα μελέτη του ΕΕΑ για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Ο αριθμός των επαγγελματιών, τα εισοδήματα, και οι μορφές άσκησης του επαγγέλματος

Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν τη σταδιακή ενίσχυση του επαγγέλματος και τη συνολική βελτίωση των οικονομικών μεγεθών του κλάδου