back to top
7.9 C
Athens
Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025

Το 50% των καταναλωτών διεθνώς θα αγόραζε ασφάλιση από “εναλλακτικούς” παρόχους

Μεγάλο ανταγωνισμό θα αντιμετωπίσουν διεθνώς οι ασφαλιστικές εταιρείες από διάφορους εν δυνάμει παρόχους ασφαλιστικών προϊόντων, που μπορεί να χρησιμοποιήσουν το υπάρχον πελατολόγιο τους για να επεκταθούν στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.

Σύμφωνα με έρευνα της PwCπου έγινε σε 10.000 άτομα και 16 χώρες, μεγάλη μερίδα των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές ασφαλιστικών προγραμμάτων από νέα «κανάλια» όπως πάροχους υπηρεσιών διαδικτύου (18%), μεγάλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου (18%) και online εμπόρους λιανικής πώλησης (15%).

- Advertisement -

Από τα ευρήματα της έρευνας διαφαίνεται και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει πλέον η έρευνα αγοράς για τον καταναλωτή, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να συνάψουν ένα ασφαλιστήριο ζωής, ανεξαρτήτως ποιον κλάδο αφορά, διενεργούν ψηφιακή έρευνα, μέσα από ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών ή συμβουλεύονται τα όσα γράφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από την αγορά.

Ο Michael Spiteri, Digital Insurance Partner της PwC, δήλωσε ότι «η ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να αγνοήσει τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο, όπως οι μηχανές αναζήτησης ή οι onlineλιανοπωλητές.

- Advertisement -

Αν οι παραδοσιακοί ασφαλιστές δεν θα μπορέσουν να προσφέρουν στους καταναλωτές αυτό που επιθυμούν, θα προσανατολιστούν σε μπράντες που εμπιστεύονται και που τους παρέχουν την εμπειρία που επιθυμούν».

Πρόσθεσε επίσης ότι όσον αφορά τις γενικές ασφαλίσεις το καταναλωτικό κοινό είχε τη δυνατότητα να συγκρίνει πληροφορίες και να καταλήξει σε συμπεράσματα.

Η έρευνα “Insurance 2020: the digital prize – taking customer connection to a new level” , δείχνει επίσης ότι οι πελάτες θα  θα έδιναν στις εταιρείες περισσότερες προσωπικές πληροφορίες ή στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες τους, προκειμένου να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση.

Σχεδόν τα δύο τρίτα των συμμετεχόντων στην έρευνα (62%) ήταν διατεθειμένοι να έχουν έναν αισθητήρα στο σπίτι ή το αυτοκίνητό τους, όπως το «κουτί» που τοποθετείται στο αυτοκίνητο και καταγράφει  τον τρόπο που ο ασφαλισμένος οδηγεί, με σκοπό να προσαρμόσει ανάλογα και τα ασφάλιστρα τα οποία καταβάλλει. Επίσης το 37%  δηλώνει ότι είναι πρόθυμοι να δώσουν πρόσθετες πληροφορίες ώστε να μειωθούν τα ασφάλιστρα τους.

Ειδικότερα από το Ηνωμένο Βασίλειο συμμετείχαν στην έρευνα 1.500 άνθρωποι οι οποίοι δήλωσαν ότι βρίσκουν onlineασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες του και σε προσιτό κόστος.

Το 86% είπε ότι πραγματοποίησε έρευνα στο διαδίκτυο πριν προχωρήσει στην αγορά ασφαλιστηρίου συμβολαίου και το 50% δήλωσε ότι αγοράζει το ιδανικό προιόν για τις ανάγκες του από το διαδίκτυο, ποσοστό διπλάσιο από ότι ο μέσος όρος της έρευνας που είναι στο 26%.

Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι πελάτες θέλουν να έχουν προσωπική αλληλεπίδραση παρά το γεγονός ότι σταδιακά όλα επηρεάζονται από την ψηφιακή εποχή.

Σύμφωνα με την PwC  μέσω των web chat, co-browsing και video chat μπορούν οι εταιρείες να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Βασική Εκπαίδευση Διαμεσολαβητών από το ΕΚΠΑ

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διοργανώνεται με στόχο την εκπαίδευση διαμεσολαβητών, όπως προβλέπεται από τον νόμο

Επιχειρηματικά βραβεία ΧΡΗΜΑ: O Διοικητής της ΤτΕ, θεσμικοί παράγοντες και κορυφαίοι εκπρόσωποι της αγοράς στα βραβεία-θεσμός

Οι επιχειρήσεις που στηρίζουν την ελληνική οικονομία και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού

Η ΕΑΕΕ έκοψε την πρωτοχρονιάτική πίτα στο παλαιό ιστορικό κτίριο του Χ.Α.

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. Το φλουρί κέρδισε ο Παύλος Κασκαρέλης, Διευθύνων Σύμβουλος της «Υδρόγειος Ασφαλιστική»

Υποχρεωτική Ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών & Εποπτεία TEA

Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει επανειλημμένως τονίσει τη σημασία της συμβολής της ιδιωτικής ασφάλισης στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Βασική Εκπαίδευση Διαμεσολαβητών από το ΕΚΠΑ

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διοργανώνεται με στόχο την εκπαίδευση διαμεσολαβητών, όπως προβλέπεται από τον νόμο

Η ΕΑΕΕ έκοψε την πρωτοχρονιάτική πίτα στο παλαιό ιστορικό κτίριο του Χ.Α.

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. Το φλουρί κέρδισε ο Παύλος Κασκαρέλης, Διευθύνων Σύμβουλος της «Υδρόγειος Ασφαλιστική»

Χρυσή διάκριση για την INTERAMERICAN

Η INTERAMERICAN τιμήθηκε με Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Best Learning Technology Implementation»

Ν. Μακρόπουλος, Πρόεδρος Ευρώπης Aσφαλιστικής: Ο τυχερός ασφαλιστής της ΕΑΕΕ το 2025

Την τύχη του Νικόλαου Μακρόπουλου που βέβαια κάθε άλλο από τυχαία είναι, την επισφράγισε ένα ακόμα χαρμόσυνο γεγονός.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Βασική Εκπαίδευση Διαμεσολαβητών από το ΕΚΠΑ

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διοργανώνεται με στόχο την εκπαίδευση διαμεσολαβητών, όπως προβλέπεται από τον νόμο

Επιχειρηματικά βραβεία ΧΡΗΜΑ: O Διοικητής της ΤτΕ, θεσμικοί παράγοντες και κορυφαίοι εκπρόσωποι της αγοράς στα βραβεία-θεσμός

Οι επιχειρήσεις που στηρίζουν την ελληνική οικονομία και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού

Η ΕΑΕΕ έκοψε την πρωτοχρονιάτική πίτα στο παλαιό ιστορικό κτίριο του Χ.Α.

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. Το φλουρί κέρδισε ο Παύλος Κασκαρέλης, Διευθύνων Σύμβουλος της «Υδρόγειος Ασφαλιστική»

Υποχρεωτική Ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών & Εποπτεία TEA

Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει επανειλημμένως τονίσει τη σημασία της συμβολής της ιδιωτικής ασφάλισης στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής

Χρυσή διάκριση για την INTERAMERICAN

Η INTERAMERICAN τιμήθηκε με Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Best Learning Technology Implementation»