back to top
15.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

4Life Direct: Απλές και σαφείς διαδικασίες και προσιτές τιμές, το «κλειδί» για την εμπιστοσύνη στα προγράμματα Ασφάλειας Ζωής

Με δεδομένη τη δυσκολία εξυπηρέτησης των βασικών υποχρεώσεών τους από μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, η ασφάλεια ζωής πιθανότατα να μην είναι στις προτεραιότητες του οικογενειακού προγραμματισμού. Παράλληλα, οι υψηλές επιβαρύνσεις της πλειοψηφίας των διαθέσιμων προγραμμάτων και οι χρονοβόρες διαδικασίες συμμετοχής αποθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τους υποψήφιους ασφαλισμένους. Η ασφάλιση ζωής πρέπει να είναι ένα αγαθό εύκολο να κατανοηθεί και να αποκτηθεί.

Η 4Life Direct και τα προϊόντα της, έρχονται να καλύψουν αυτό το κενό εμπιστοσύνης στα ασφαλιστικά προγράμματα με προσιτές τιμές και απλές διαδικασίες. Γνωρίζοντας πως η οικογένεια είναι η πολυτιμότερη αξία για την ελληνική κοινωνία, η εταιρεία αποζημιώνει μέσα σε 24 ώρες, με ποσό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάθε ανάγκη που θα προκύψει, όπως φόρος κληρονομιάς, εξυπηρέτηση δανείου, εκπαίδευση ή και καθημερινά έξοδα.

- Advertisement -

Η ασφάλιση γίνεται μέσω τηλεφώνου, χωρίς ιατρικές εξετάσεις με την υποβολή της αίτησης και αφορά όλους τους κατοίκους Ελλάδας ηλικίας 18-85 ετών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους τηλεφωνικά στο 211 2340777 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα «Εξασφάλιση Οικογένειας», είναι διαθέσιμες στο www.4lifedirect.gr,  όπως επίσης και στο βίντεο που ακολουθεί:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=qzuxfw_TeFQ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Tι συμβαίνει με την υποχρεωτική ασφάλιση ζωής για νέους στο 4ο μεγαλύτερο σύστημα του κόσμου;

Για όσους δεν το γνωρίζουν οι Αυστραλοί έχουν το τέταρτο μεγαλύτερο συνταξιοδοτικό σύστημα στον κόσμο κι ως εκ τούτου προχωρούν αρκετά συχνά σε διαρθρωτικές κινήσεις, κατόπιν κυβερνητικών σχεδιασμών.

Πού πρέπει να επικεντρωθείτε όταν απευθύνεστε σε υποψήφιους πελάτες ασφάλειας ζωής; (video)

Ένα ενδιαφέρον βίντεο της trisTOM αφορά στον τρόπο που οι ασφαλιστές ζωής θα πρέπει να αντιμετωπίζουν τους υποψήφιους πελάτες τους, εμβαθύνοντας περισσότερο στους προβληματισμούς τους, παρά στο

Συμβόλαιο ζωής με πρόσθετη παροχή «Απαλλαγή πληρωμής ασφαλίστρων σε περίπτωση διαρκούς ολικής ανικανότητας ή σοβαρής ασθένειας»

Επέλευση της ασφαλιστικής περίπτωσης λόγω σοβαρής ασθένειας - Επιμέλεια υπό του Δημητρίου Σπυράκου, Δικηγόρου Παρ. Αρείω Πάγω (Δ.Ν.)

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Hoolie Pet Insurance φέρνει νέα εποχή στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα

Με φιλοσοφία απλότητας και διαφάνειας, η εταιρεία υπόσχεται ουσιαστική κάλυψη, χωρίς περίπλοκα ψιλά γράμματα και αναπάντεχες εξαιρέσεις

Ασφάλιση μηχανημάτων έργων: Η Apeiron Insurance ενισχύει την προστασία των επαγγελματιών

Προγράμματα που προσφέρουν ουσιαστική κάλυψη και διασφαλίζουν τη συνέχεια της επαγγελματικής δραστηριότητας

Horizon Insurance: Στο πλευρό των γυναικών επιχειρηματιών με εξειδικευμένα ασφαλιστικά εργαλεία

Η Ωρίζων λειτουργεί ως καταλύτης αλλαγής, διαμορφώνοντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας γενιάς γυναικών επιχειρηματιών

Apollon Insurance: Η ασφάλεια που αγκαλιάζει κάθε πτυχή της επιχείρησής σου

Η εταιρεία φροντίζει ώστε μια απρόβλεπτη στιγμή να μη θέσει σε κίνδυνο την επιχειρηματική συνέχεια

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών