back to top
20.1 C
Athens
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

4Life Direct: Απλές και σαφείς διαδικασίες και προσιτές τιμές, το «κλειδί» για την εμπιστοσύνη στα προγράμματα Ασφάλειας Ζωής

Με δεδομένη τη δυσκολία εξυπηρέτησης των βασικών υποχρεώσεών τους από μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, η ασφάλεια ζωής πιθανότατα να μην είναι στις προτεραιότητες του οικογενειακού προγραμματισμού. Παράλληλα, οι υψηλές επιβαρύνσεις της πλειοψηφίας των διαθέσιμων προγραμμάτων και οι χρονοβόρες διαδικασίες συμμετοχής αποθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τους υποψήφιους ασφαλισμένους. Η ασφάλιση ζωής πρέπει να είναι ένα αγαθό εύκολο να κατανοηθεί και να αποκτηθεί.

Η 4Life Direct και τα προϊόντα της, έρχονται να καλύψουν αυτό το κενό εμπιστοσύνης στα ασφαλιστικά προγράμματα με προσιτές τιμές και απλές διαδικασίες. Γνωρίζοντας πως η οικογένεια είναι η πολυτιμότερη αξία για την ελληνική κοινωνία, η εταιρεία αποζημιώνει μέσα σε 24 ώρες, με ποσό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάθε ανάγκη που θα προκύψει, όπως φόρος κληρονομιάς, εξυπηρέτηση δανείου, εκπαίδευση ή και καθημερινά έξοδα.

- Advertisement -

Η ασφάλιση γίνεται μέσω τηλεφώνου, χωρίς ιατρικές εξετάσεις με την υποβολή της αίτησης και αφορά όλους τους κατοίκους Ελλάδας ηλικίας 18-85 ετών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους τηλεφωνικά στο 211 2340777 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα «Εξασφάλιση Οικογένειας», είναι διαθέσιμες στο www.4lifedirect.gr,  όπως επίσης και στο βίντεο που ακολουθεί:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=qzuxfw_TeFQ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Tι συμβαίνει με την υποχρεωτική ασφάλιση ζωής για νέους στο 4ο μεγαλύτερο σύστημα του κόσμου;

Για όσους δεν το γνωρίζουν οι Αυστραλοί έχουν το τέταρτο μεγαλύτερο συνταξιοδοτικό σύστημα στον κόσμο κι ως εκ τούτου προχωρούν αρκετά συχνά σε διαρθρωτικές κινήσεις, κατόπιν κυβερνητικών σχεδιασμών.

Πού πρέπει να επικεντρωθείτε όταν απευθύνεστε σε υποψήφιους πελάτες ασφάλειας ζωής; (video)

Ένα ενδιαφέρον βίντεο της trisTOM αφορά στον τρόπο που οι ασφαλιστές ζωής θα πρέπει να αντιμετωπίζουν τους υποψήφιους πελάτες τους, εμβαθύνοντας περισσότερο στους προβληματισμούς τους, παρά στο

Συμβόλαιο ζωής με πρόσθετη παροχή «Απαλλαγή πληρωμής ασφαλίστρων σε περίπτωση διαρκούς ολικής ανικανότητας ή σοβαρής ασθένειας»

Επέλευση της ασφαλιστικής περίπτωσης λόγω σοβαρής ασθένειας - Επιμέλεια υπό του Δημητρίου Σπυράκου, Δικηγόρου Παρ. Αρείω Πάγω (Δ.Ν.)

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Apollon Insurance: Η ασφάλεια που αγκαλιάζει κάθε πτυχή της επιχείρησής σου

Η εταιρεία φροντίζει ώστε μια απρόβλεπτη στιγμή να μη θέσει σε κίνδυνο την επιχειρηματική συνέχεια

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Η Ατλαντική Ένωση προστατεύει τα φαρμακεία από απρόβλεπτους κινδύνους

Με τα προγράμματα της εταιρείας, οι φαρμακοποιοί μπορούν να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο επίκεντρο: 10 πρακτικοί τρόποι για σωστή διαχείριση απαιτήσεων

Η Coface αναδεικνύει τον ρόλο της στρατηγικής, σημειώνοντας ότι το μέγεθος των ΜμΕ συχνά δεν αφήνει περιθώρια για λάθη ή αστοχίες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

«SafeSchools Alliance»: Πειραιώς και UNICEF ενώνουν δυνάμεις για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού και την ενίσχυση της ψυχικής υγείας των παιδιών

Οι δράσεις θα βοηθήσουν μαθητές/-τριες να αναπτύξουν συναισθηματική ανθεκτικότητα και να δημιουργούν θετικές σχέσεις