back to top
17.5 C
Athens
Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2025

Ο Όμιλος Affidea δίπλα στους Πυροσβέστες για τρίτη χρονιά

Ο Όμιλος Affidea, με σεβασμό στην σπουδαία αποστολή και αφοσίωση των πυροσβεστών που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, στέκεται σταθερά στο πλευρό τους με δράσεις που υποστηρίζουν την υγεία και ευημερία τους.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, τα διαγνωστικά κέντρα Affidea προσφέρουν αξιόπιστες ιατρικές εξετάσεις (check-up) στα μέλη του Πυροσβεστικού Σώματος, ως ένδειξη αναγνώρισης και επιβράβευσης για τις υπηρεσίες που παρέχουν στην προστασία της ανθρώπινης ζωής, της περιουσίας και του φυσικού περιβάλλοντος.

- Advertisement -

Οι εξετάσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν σε όλα τα διαγνωστικά κέντρα του Ομίλου Affidea στην Ελλάδα, από τον Ιούλιο έως τον Νοέμβριο 2024. Το έμπειρο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Ομίλου Affidea είναι έτοιμο να εξυπηρετήσει τα μέλη του Πυροσβεστικού Σώματος, διασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα παρεχόμενης φροντίδας, με κορυφαία τεχνολογία και εγγύηση για την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου Affidea, με το οποίο παραμένει πιστός στη δέσμευσή του για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας σε όλους. Ο Όμιλος Affidea είναι ο μεγαλύτερος πάροχος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Ευρώπη, με παρουσία σε 15 χώρες και περισσότερες από 330 μονάδες υγείας.

- Advertisement -

Στην Ελλάδα, ο Όμιλος λειτουργεί από το 2005, διαθέτοντας ένα εκτεταμένο δίκτυο διαγνωστικών κέντρων σε πρότυπους ιατρικούς χώρους με τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Ημερίδα για το ηθικό μάρκετινγκ στην Υγεία από την ΕΛΑΜ και την Affidea

Το ηθικό μάρκετινγκ αναδείχθηκε ως κρίσιμος πυλώνας για την εμπιστοσύνη και τη βιωσιμότητα στις υπηρεσίες υγείας

Affidea neuraCare: Το πρώτο δίκτυο Κέντρων Αριστείας στη Νευρολογία εγκαινιάστηκε στην Αθήνα

Το καινοτόμο δίκτυο συνδυάζει ιατρική τεχνογνωσία, ολιστική υποστήριξη και κλινική έρευνα, σε συνεργασία με την GE HealthCare και το ΕΚΠΑ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δημογραφικό: Η πρόκληση της Ελλάδας του 2040 και η συμβολή της Eurobank

H τράπεζα συμβάλλει στην αντιμετώπιση του δημογραφικού «με σχεδιασμό, επιστημονική ανάλυση, αλλά και εθνική ευαισθησία»

Allianz SΕ: Δωρίζει 200.000 σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές

Το 50% θα κατευθυνθεί στον Ερυθρό Σταυρό προς ανακούφιση των πληγέντων και το υπόλοιπο 50% σε ενέργειες πρόληψης

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς

Καμπάνια 5 εβδομάδων έτρεξε η πλατφόρμα προκειμένου να ενισχύσει την ασφαλιστική συνείδηση και να προβάλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

7 χρόνια επιτυχίας για την Coface Ελλάδος – Η νέα στέγη στο Μαρούσι ανοίγει δρόμους για την επόμενη φάση ανάπτυξης

Η διπλή γιορτή σηματοδότησε την έναρξη νέου κεφαλαίου, καθώς η εταιρεία περνά δυναμικά στην 8η χρονιά της

Ανακοίνωση της ΠΟΑΔ για το δικαίωμα συμβολαίου

Η Ομοσπονδία ζητά την ανάκληση πρόσφατης απόφασης της Εθνικής Ασφαλιστικής για επιβολή δικαιώματος συμβολαίου υφιστάμενα προγράμματα υγείας

Δημογραφικό: Η πρόκληση της Ελλάδας του 2040 και η συμβολή της Eurobank

H τράπεζα συμβάλλει στην αντιμετώπιση του δημογραφικού «με σχεδιασμό, επιστημονική ανάλυση, αλλά και εθνική ευαισθησία»

Κάτι θα αλλάξει που θα φανεί στην αγορά τις επόμενες ημέρες

Μήπως η λύση των προβλημάτων είναι να δούμε με νέα μάτια τα ίδια ασφαλιστικά «τοπία»;