back to top
13.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Ο Όμιλος Affidea δίπλα στους Πυροσβέστες για τρίτη χρονιά

Ο Όμιλος Affidea, με σεβασμό στην σπουδαία αποστολή και αφοσίωση των πυροσβεστών που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, στέκεται σταθερά στο πλευρό τους με δράσεις που υποστηρίζουν την υγεία και ευημερία τους.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, τα διαγνωστικά κέντρα Affidea προσφέρουν αξιόπιστες ιατρικές εξετάσεις (check-up) στα μέλη του Πυροσβεστικού Σώματος, ως ένδειξη αναγνώρισης και επιβράβευσης για τις υπηρεσίες που παρέχουν στην προστασία της ανθρώπινης ζωής, της περιουσίας και του φυσικού περιβάλλοντος.

- Advertisement -

Οι εξετάσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν σε όλα τα διαγνωστικά κέντρα του Ομίλου Affidea στην Ελλάδα, από τον Ιούλιο έως τον Νοέμβριο 2024. Το έμπειρο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Ομίλου Affidea είναι έτοιμο να εξυπηρετήσει τα μέλη του Πυροσβεστικού Σώματος, διασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα παρεχόμενης φροντίδας, με κορυφαία τεχνολογία και εγγύηση για την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου Affidea, με το οποίο παραμένει πιστός στη δέσμευσή του για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας σε όλους. Ο Όμιλος Affidea είναι ο μεγαλύτερος πάροχος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Ευρώπη, με παρουσία σε 15 χώρες και περισσότερες από 330 μονάδες υγείας.

- Advertisement -

Στην Ελλάδα, ο Όμιλος λειτουργεί από το 2005, διαθέτοντας ένα εκτεταμένο δίκτυο διαγνωστικών κέντρων σε πρότυπους ιατρικούς χώρους με τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Ημερίδα για το ηθικό μάρκετινγκ στην Υγεία από την ΕΛΑΜ και την Affidea

Το ηθικό μάρκετινγκ αναδείχθηκε ως κρίσιμος πυλώνας για την εμπιστοσύνη και τη βιωσιμότητα στις υπηρεσίες υγείας

Affidea neuraCare: Το πρώτο δίκτυο Κέντρων Αριστείας στη Νευρολογία εγκαινιάστηκε στην Αθήνα

Το καινοτόμο δίκτυο συνδυάζει ιατρική τεχνογνωσία, ολιστική υποστήριξη και κλινική έρευνα, σε συνεργασία με την GE HealthCare και το ΕΚΠΑ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς

Καμπάνια 5 εβδομάδων έτρεξε η πλατφόρμα προκειμένου να ενισχύσει την ασφαλιστική συνείδηση και να προβάλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα

SENATUS: Η ανανέωση Franchise με τον κ. Πρωτογεράκη σηματοδοτεί 30 χρόνια συνεργασίας

Για τη SENATUS, η ανανέωση της σύμβασης αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση της διαχρονικής αξιοπιστίας του επιχειρηματικού μοντέλου της

Η AGORA Insurance εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

H νέα εταιρεία διαμεσολάβησης του Ardonagh Group έκανε επίσημο ντεμπούτο σε εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών