Με μια ιστορική αναδρομή που ξεκινά… 3.775 χρόνια πριν, η MINETTA Ασφαλιστική συμμετέχει φέτος για δέκατη συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν θεσμό που καθιέρωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της εταιρείας Νίκος Μόσχοβος μοιράστηκε με το κοινό μια ξεχωριστή ιστορία: την αρχαιότερη καταγεγραμμένη γραπτή καταγγελία πελάτη, η οποία χρονολογείται από το 1750 π.Χ. και καταγράφηκε σε πήλινη πλάκα στη Βαβυλώνα. Ένας πελάτης είχε παραπονεθεί για την ποιότητα χαλκού που έλαβε, ζητώντας άμεση αντικατάσταση — μια απόδειξη ότι η έννοια της εξυπηρέτησης και της φροντίδας του πελάτη έχει ρίζες πολύ βαθύτερες απ’ όσο φανταζόμαστε.
«Κάθε χρόνο προσπαθούμε να εκπαιδευόμαστε καλύτερα, να ανανεώνουμε τη δέσμευσή μας και να επιβεβαιώνουμε τη σημασία που έχει η ποιότητα στην εξυπηρέτηση» σημείωσε ο κ. Μόσχοβος, υπογραμμίζοντας πως η εβδομάδα αυτή είναι αφιερωμένη σε όλους τους ανθρώπους που καθημερινά κάνουν τη διαφορά με το χαμόγελο, τη συνέπεια και την αφοσίωσή τους στον πελάτη.
Η MINETTA Insurance, πιστή στον θεσμό που διοργανώνει το ΕΙΕΠ, ετοιμάζει και φέτος μια σειρά δράσεων γνώσης και ψυχαγωγίας, θέτοντας στο επίκεντρο την αξία της ανθρώπινης σχέσης με τον πελάτη.
Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 12 Οκτωβρίου 2025, δίνοντας την ευκαιρία σε εργαζόμενους και συνεργάτες να συμμετάσχουν στη μεγαλύτερη γιορτή της εξυπηρέτησης.