Η διείσδυση του διαδικτύου στο χώρο των ασφαλίσεων έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια στη διεξαγωγή ερευνών παγκοσμίως σχετικά με την εξέλιξη του συγκεκριμένου μέσου αλλά και πολλών συζητήσεων σχετικά με το κατά πόσο μπορούν να πουληθούν εξειδικευμένα προϊόντα, που απαιτούν τη βοήθεια ενός διαμεσολαβητή για την αποκωδικοποίησή τους στον πελάτη.
Πρόσφατη έρευνα στην Ινδία την οποία πραγματοποίησε η εταιρεία συμβούλων Boston Consulting Group και η Google στην Ινδία,αναφέρει ότι μέχρι το 2020, τα 3 στα 4 συμβόλαια ασφάλισης θα γίνονται on line, καθώς όσο περνούν τα χρόνια ο καταναλωτής εξοικειώνεται περισσότερο με τις διαδικτυακές αγορές.
«Εκτιμούμε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις μπορούν να οδηγήσουν σε μείωση κόστους περίπου 15-20% στις ασφαλίσεις ζωής και 20-30% στις ασφαλίσεις ζημιών», αναφέρει ο Alpesh Shah, διευθυντής στην BCG και συντάκτης της έκθεσης.
Μιλώντας για την Ινδία ο διευθυντής της Google India, Vikas Agnihotri, δήλωσε ότι στην παρούσα φάση η απευθείας αγορά συμβολαίων από το ίντερνετ αντιπροσωπεύει ένα μικρό κομμάτι των ασφαλιστικών πωλήσεων σήμερα, η διείσδυση τους αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς.
Οι αναζητήσεις στο google δείχνουν ότι δύο στους τρεις καταναλωτές που αναζητούν χρηματοοικονομικά προιόντα στο διαδίκτυο αλλάζουν γνώμη για τη μάρκα ή το προϊόν πριν από την αγορά τους, νώ οι ασφαλίσεις αυτοκινήτων μέσω διαδικτύου έχουν τετραπλασιαστεί μέσα στο 2013.