Πηγή φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δίπλα σε ασφαλισμένους και πληγέντες ο ασφαλιστικός κλάδος – οι τελευταίες ενημερώσεις

Δίπλα στους ασφαλισμένους για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και υπηρεσίες βρίσκονται εταιρείες του κλάδου και αρμόδιοι φορείς, την ώρα που βρίσκονται σε εξέλιξη πύρινα μέτωπα που έχουν καταστρέψει ήδη εκτάσεις και περιουσίες.

Το επόμενο διάστημα αναμένεται να υπάρξουν περαιτέρω πρωτοβουλίες στήριξης και ενημερώσεις από ασφαλιστικές εταιρείες, με στόχο τη μέγιστη δυνατή στήριξη και τον ταχύτερο συντονισμό των απαιτούμενων ενεργειών για τους ασφαλισμένους.

Ενδεικτικά, σε τελευταίες ανακοινώσεις:

Η MetLife στο πλευρό των ασφαλισμένων της που πλήττονται από τις πυρκαγιές

Η MetLife βρίσκεται σταθερά δίπλα στους ασφαλισμένους της και τις οικογένειές τους, στηρίζοντάς τους άμεσα και αξιόπιστα στις δύσκολες στιγμές.

Τηρώντας αυτή τη δέσμευση, είναι παρούσα και τώρα, κοντά στους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους εργαζομένους της, που πλήττονται από τις καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ημερών.

Ειδικότερα, έχει ενεργοποιήσει την Αποκλειστική Γραμμή Επικοινωνίας για άμεσες και επείγουσες ανάγκες. Μέσω της γραμμής 210 8787780, οι ασφαλισμένοι, συνεργάτες και εργαζόμενοί της, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξαιτίας των πυρκαγιών, θα μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους, τα οποία θα εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα. Όσοι επιθυμούν, μπορούν να επικοινωνούν με την MetLife και μέσω e-mail, στη διεύθυνση contact@metlife.gr,.

Επιπλέον, η MetLife έχει φροντίσει, για τον άμεσο συντονισμό των απαραίτητων ενεργειών, με στόχο την ταχύτερη δυνατή διαχείριση των αιτημάτων που υποβάλλονται.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης, η MetLife συνεχίζει να ανταποκρίνεται στην εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων της, παρέχοντάς τους άμεση βοήθεια και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, οποτεδήποτε υπάρξει ανάγκη.

Η ERGO ενημερώνει με ανακοίνωσή της τους ασφαλισμένους της σχετικά με τις πυρκαγιές:

“Αγαπητοί ασφαλισμένοι,

Σε συνέχεια των πρωτοφανών καταστροφικών πυρκαγιών που μαίνονται στην Αττική αλλά και σε διάφορες άλλες περιοχές της επικράτειας, προκειμένου να συνδράμουμε στην αντιμετώπιση και την άμεση αποκατάσταση των ζημιών των πληγέντων ασφαλισμένων μας αλλά και να διευκολύνουμε το έργο των συνεργατών μας, έχουμε ήδη θέσει σε ετοιμότητα:

κλιμάκια πραγματογνωμόνων, προκειμένου να προχωρήσουν σε αυτοψίες στις πληγείσες περιοχές και σε άμεσες εκτιμήσεις των ζημιών
το σύνολο του δυναμικού των αρμόδιων τμημάτων της Εταιρείας μας για την επιτάχυνση των διαδικασιών για την καταβολή αποζημιώσεων
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι αναγγελίες ζημιών υποβάλλονται:

Για τους κλάδους περιουσίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση nonmotorclaims@ergohellas.gr ή στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2103705425 2.

Για τον κλάδο αυτοκινήτων στην Φροντίδα Ατυχήματος τηλεφωνικώς στο 210 650 4022 (από κινητό τηλέφωνο) και 80 111 99000 (από σταθερό τηλέφωνο)

Από την πλευρά της Εταιρείας μας, η άμεση ανταπόκριση, η απλοποίηση των διαδικασιών αποζημίωσης και η αμέριστη συμπαράστασή μας στους δοκιμαζόμενους ασφαλισμένους συνανθρώπους μας αποτελεί τόσο επαγγελματική όσο και ηθική μας υποχρέωση”.

Άμεση ανταπόκριση της Eurolife FFH στους ασφαλισμένους της που πλήττονται από τις πυρκαγιές

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, φροντίζοντας να ανταποκρίνεται με συνέπεια και αμεσότητα όποτε τη χρειαστούν. Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές, η εταιρεία έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και ενεργοποίησε μια σειρά από ενέργειες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πληγέντων πελατών της.

Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, έχοντας βάλει σε προτεραιότητα τα αιτήματά τους, ώστε να έχουν μηδενική αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης (2109303800, επιλογή 8) για τους πληγέντες από πυρκαγιές, καθώς και σχετικό ενημερωτικό μήνυμα πριν από τις υπόλοιπες επιλογές.

Βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι, με τη γρήγορη κινητοποίησή τους, να ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα των ασφαλισμένων. Για την ταχύτερη υποστήριξή τους, η εταιρεία έχει ορίσει το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων εντός 24 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελατών της, ενώ παρέχει και τη δυνατότητα για προκαταβολές, με βάση τους όρους του εκάστοτε συμβολαίου.

Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει προχωρήσει στις παρακάτω ενέργειες:

  • Συνεχής και προσωπική επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, ενημερώνοντάς τους για την πορεία και την εξέλιξη του αιτήματός τους
  • Ειδική υποστήριξη και επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, εξυπηρετώντας τους με συνέπεια για την καταγραφή των αιτημάτων τους
  • Άμεσος συντονισμός ενεργειών για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι, με fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης
  • Εξάμηνη αναστολή στις ακυρώσεις ασφαλιστηρίων για όλους τους ασφαλισμένους της εταιρείας στον κλάδο Περιουσίας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας το σεβασμό της απέναντι σε κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί. Με ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα, η εταιρεία και οι άνθρωποί της βρίσκονται στο πλευρό του, πάντα με κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξή του.

Η Εθνική Ασφαλιστική για τους πληγέντες από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Βόρεια Αττική, Βόρεια Εύβοια, Μεσσηνία, Ηλεία και Γρεβενά

Εθνική Ασφαλιστική, κτίριο, είσοδος

Η Εθνική Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη άμεσα στην ανάγκη στήριξης των ασφαλισμένων της που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Βόρεια Αττική, Βόρεια Εύβοια, Μεσσηνία, Ηλεία και Γρεβενά, προβαίνει στις παρακάτω ενέργειες ανακούφισής τους:

-Απόλυτη προτεραιότητα θα δοθεί στην καταβολή ασφαλιστικών αποζημιώσεων που αφορούν σε ζημιές στις πληγείσες περιοχές.

-Τα ασφάλιστρα των συμβολαίων που βρίσκονται σε ισχύ, των κλάδων Ζωής και Περιουσίας και αφορούν ασφαλισμένους κατοίκους των παραπάνω περιοχών ή και ασφαλισμένες επιχειρήσεις με έδρα τις εν λόγω περιοχές και τα οποία πρέπει να καταβληθούν από 1/08/2021 έως 31/9/2021 μπορούν να εξοφληθούν έως την 31/12/2021, χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση και ασφαλώς χωρίς κάποια επίπτωση στην ισχύ των συμβολαίων για το διάστημα αυτό.

-Λειτουργία της ειδικής γραμμής επικοινωνίας 210-9099600 για την εξυπηρέτηση των ανωτέρω περιπτώσεων 24 ώρες το 24ωρο.

Οι ενδιαφερόμενοι για τη χρήση των μέτρων στήριξης μπορούν να απευθυνθούν άμεσα στην παραπάνω γραμμή επικοινωνίας, που θα παρέχει συμπληρωματικές πληροφορίες και θα υποδέχεται τα αιτήματα των πληγέντων.

Δωρεάν διάθεση υπηρεσιών Πρώτων Βοηθειών από την INTERAMERICAN σε πληγέντες από τις πυρκαγιές

Η INTERAMERICAN, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης κατά τις δύσκολες ώρες της μεγάλης μάχης με τις πυρκαγιές, που έχουν εκδηλωθεί σε μεγάλες δασικές εκτάσεις και κατοικημένες περιοχές, ανακοινώνει την απόλυτη διαθεσιμότητα των ιδιόκτητων Μονάδων Υγείας για τις ανάγκες των πληγέντων πολιτών στην περιοχή Αττικής.

Τόσο τα δύο πολυιατρεία MEDIFIRST, στον Παράδεισο Αμαρουσίου και στην Αργυρούπολη όσο και η γενική κλινική ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC, ανοίγουν τις πόρτες τους για προσφορά πρώτων βοηθειών σε πολίτες που έχουν ανάγκη εξ αιτίας των πυρκαγιών στις περιοχές που πλήττονται: για εγκαύματα, αναπνευστικά ή άλλα προβλήματα.

Επίσης, η Εταιρεία και για πολίτες που έχουν σχετικά προβλήματα και αδυνατούν να μετακινηθούν, θέτει δωρεάν τις υπηρεσίες της Άμεσης Βοήθειας INTERAMERICAN και την τηλεφωνική Γραμμή Υγείας 1010 στη διάθεσή τους για άμεση επικοινωνία και συμβουλευτική υποστήριξη, εφ’ όσον χρειαστεί.

Για κάθε σχετική ανάγκη, η επικοινωνία πραγματοποιείται μέσω της Γραμμής Υγείας 1010.

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Γραμμή Υποστήριξης Για τους Πυρόπληκτους Πελάτες μας

Ευρώπη Ασφαλιστική, λογότυπο

Τους συνεργάτες και πελάτες της ενημερώνει η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική για την γραμμή υποστήριξης στο πλαίσιο των προσπαθειών για τη καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σε πληγέντες – ασφαλισμένους, σε συνέχεια των καταστροφικών πυρκαγιών που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Αναλυτικά:

“Αγαπητοί Συνεργάτες,

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική στηρίζει έμπρακτα τους πελάτες της και είναι πάντα δίπλα τους στις δύσκολες στιγμές.

Τηρώντας αυτή τη δέσμευσή μας και με σκοπό τη διευκόλυνση των πελατών μας στις περιοχές που επλήγησαν από τις τελευταίες καταστροφικές φωτιές θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε θέσει σε λειτουργία την Αποκλειστική Γραμμή Υποστήριξης 211 180 3562, 24 ώρες το 24ωρο, έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για άμεσο συντονισμό ενεργειών και πληρωμή αποζημίωσης με ταχύτατες διαδικασίες εξυπηρέτησης.

Βασικός μας στόχος είναι, με τη γρήγορη κινητοποίηση όλων των απαραίτητων μηχανισμών υποστήριξης, να ελαχιστοποιήσουμε τον χρόνο αυτοψίας των ζημιωθέντων περιουσιακών στοιχείων και να ανταποκριθούμε άμεσα στην πληρωμή αιτημάτων των ασφαλισμένων μας.

Στην ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική παραμένουμε σε εγρήγορση παρακολουθώντας τις εξελίξεις και βρισκόμαστε πάντα δίπλα σας για οτιδήποτε χρειαστείτε”.

Άμεση ανταπόκριση της INTERLIFE στους πληγέντες

Interlife, κτίριο

Σε άμεση προτεραιότητα έθεσε η INTERLIFE Ασφαλιστική την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της που πλήττονται από την καταστροφική επέλαση των πυρκαγιών στη χώρα με στόχο την άμεση συνδρομή και διευκόλυνσή τους.

Συγκεκριμένα, και για την ταχύτερη αποκατάσταση των προκληθέντων ζημιών περιουσίας ή/και οχημάτων, οι αυτοψίες και οι εκτιμήσεις θα πραγματοποιούνται άμεσα από πραγματογνώμονες που είναι ήδη σε ετοιμότητα.

Οι Διευθύνσεις του Τμήματος Αποζημιώσεων της Εταιρείας, τόσο στην Αθήνα, όσο και στη Θεσσαλονίκη είναι στη διάθεση των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ασφαλισμένων πελατών, προκειμένου να ανταποκριθούν με ταχύτητα και απλές διαδικασίες στην καταβολή των αποζημιώσεων.

Επιπλέον, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “προσφέρω …αλλιώς” που υλοποιεί, η Εταιρεία προγραμματίζει την αποστολή τροφίμων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης στις πληγείσες περιοχές.

Η INTERLIFE με συνέπεια και υπευθυνότητα εκφράζει τη συμπαράστασή της σε όλους τους πληγέντες και πληροί τις επαγγελματικές και ηθικές της υποχρεώσεις κάνοντας πράξη το διαχρονικό της πιστεύω: “πάνω απ’ όλα ο άνθρωπος”.

Η EUROINS ενεργοποίησε Γραμμή Επικοινωνίας για τους Πυρόπληκτους

Η Euroins AE και το τμήμα διαχείρισης ζημιών της έχει δεσμευθεί να βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, φροντίζοντας να ανταποκρίνεται με συνέπεια και αμεσότητα όποτε τη χρειαστούν. Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές, η εταιρεία έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και υλοποίησε μια σειρά από ενέργειες για την γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Πιο συγκεκριμένα, η Euroins AE είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, έχοντας βάλει σε προτεραιότητα τα αιτήματά τους, ώστε να έχουν μηδενική αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης 2155654010 και αμέσως πληκτρολογείτε το εσωτερικό 981 για τους πληγέντες από πυρκαγιές.

Βασικός σκοπός της Euroins AE είναι, με τη γρήγορη κινητοποίησή τους, να ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα των ασφαλισμένων. Για την ταχύτερη υποστήριξή τους, η εταιρεία έχει ορίσει το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων  οχημάτων με κάλυψη πυρός εντός 12 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελατών της.

Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει προχωρήσει στις παρακάτω ενέργειες:

  • Ειδική υποστήριξη και επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, εξυπηρετώντας τους με συνέπεια για την καταγραφή των αιτημάτων τους
  • Άμεσος συντονισμός ενεργειών για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι, με fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης.

Για τη Euroins AE, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας το σεβασμό της απέναντι σε κάθε πελάτη που την έχει εμπιστευθεί

διαβάστε επίσης: Τα μηνύματα των ασφαλιστικών για τις καταστροφικές πυρκαγιές

ΣΠΑΤΕ σε ΕΑΕΕ: Ανάγκη για πιο απλές διαδικασίες

“Στο πλευρό των πυρόπληκτων στέκεται ο Σύλλογος Ασφαλιστικών Πρακτόρων Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ – ΣΠΑΤΕ, ανακοινώνοντας πως θέτει στην διάθεση όλων των Αρμόδιων Φορέων τις εθελοντικές του υπηρεσίες. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση:

Το Δ.Σ. και τα Μέλη του Συλλόγου Ασφαλιστικών Πρακτόρων Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ – ΣΠΑΤΕ, εκφράζουν την βαθιά τους θλίψη στους Συμπολίτες και στις Επιχειρήσεις, που επλήγησαν οι περιουσίες τους από την καταστροφική φωτιά στην περιοχή της Βαρυμπόμπης και στις όμορες περιοχές.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και την βαθιά μας ευγνωμοσύνη στους Άνδρες και τις Γυναίκες που υπηρετούν στο Πυροσβεστικό Σώμα, στην Ελληνική Αστυνομία και στην Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας για την μάχη που έδωσαν και δίνουν, για την προστασία όλων μας!! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και την βαθιά μας ευγνωμοσύνη στους Πιλότους των εναέριων μέσων που με αυταπάρνηση ρίχθηκαν κυριολεκτικά στο πύρινο μέτωπο για να προστατεύσουν όλους εμάς!!

Προκειμένου, να επανέλθει γρήγορα η ομαλότητα στις πληγείσες περιοχές, η αποκατάσταση των ζημιών και η επαναλειτουργία όλων των Επιχειρήσεων, Ζητούμε από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος να συνδράμει στην απλούστευση των διαδικασιών, ώστε οι πληγέντες να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα όπως και στην καταβολή των αποζημιώσεων. Θέτουμε ως ΣΠΑΤΕ στην διάθεση όλων των Αρμόδιων Φορέων τις εθελοντικές μας υπηρεσίες, ώστε να συμβάλλουμε και εμείς όπου κρίνεται αναγκαίο. Ελπίδα όλων, οι καταστροφικές φωτιές της Βαρυμπόμπης , της Ρόδου, της Εύβοιας, της Αρχαίας Ολυμπίας… και όλων των περιοχών που έχουν πληγεί, να γίνουν η αρχή για τον σεβασμό στο Περιβάλλον. Η οικολογική καταστροφή στην Βαρυμπόμπη, με το κάψιμο περίπου 30.000 στρεμμάτων δάσους και την απώλεια χιλιάδων ζώων, που ζούσαν στο δάσος ελευθέρα ή και οικόσιτα, απαιτεί τουλάχιστον την ενεργοποίηση της προσωπικής και ατομικής μας ευθύνης απέναντι στο Περιβάλλον μας, τον Συνάνθρωπό μας και τους Εαυτούς μας”.

Από την πρώτη στιγμή επίσης το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών ανακοίνωσε οικονομική ενίσχυση ύψους 100.000 ευρώ προς τις πληγείσες επιχειρήσεις:

“Δυστυχώς για ακόμη μία φορά η Αττική περνά δύσκολες ώρες λόγω της μεγάλης πυρκαγιάς στην περιοχή της Βαρυμπόμπης, που έχει προξενήσει τεράστια οικολογική καταστροφή και ανυπολόγιστες ζημιές σε οικίες και επιχειρήσεις. Ευτυχώς αυτή τη φορά δεν θρηνήσαμε θύματα, όμως το πλήγμα στο περιβάλλον και τις περιουσίες πολιτών και επαγγελματιών είναι πολύ μεγάλο. Η διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη της και δηλώνει και αυτή τη φορά έτοιμη να συμβάλει στην ανακούφιση των επιχειρήσεων που επλήγησαν.

Μετά από συνεννόηση με τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη, το Ε.Ε.Α. θα παρέχει, από ίδιους πόρους, άμεση οικονομική ενίσχυση ύψους 100.000 ευρώ προς τις πληγείσες επιχειρήσεις.

Ήδη ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου επικοινώνησε με τον Δήμαρχο Αχαρνών κ. Σπύρο Βρεττό και συζήτησε μαζί του για τις ανάγκες στήριξης που έχει η περιοχή.

Ο κ. Χατζηθεοδοσίου ζήτησε από τον Δήμαρχο Αχαρνών να τον ενημερώσει για τις επιχειρήσεις που έχουν υποστεί μερική ή ολική ζημία, ώστε να κατευθυνθεί άμεσα σε αυτές η οικονομική ενίσχυση του Επιμελητηρίου.

Σε αυτήν την κρίσιμη για την οικονομία περίοδο, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στέκεται εμπράκτως δίπλα στους συμπολίτες μας που δοκιμάζονται σκληρά και θα συμβάλει, με κάθε δυνατό τρόπο, στην προσπάθεια επούλωσης των πληγών και την ταχύτερη δυνατή αναδιοργάνωση της κοινωνικής και οικονομικής ζωής στην περιοχή”.

διαβάστε επίσης: Ανασφάλιστες περιουσίες στο έλεος των φυσικών καταστροφών

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*