AGORA ATHENS: Μία πρωτοβουλία του ΕΕΑ για την ανάπτυξη του ιστορικού κέντρου

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σας προσκαλεί στην εκδήλωση προβολής του Open Mall Agora Athens, του υπο-διαμόρφωση Ανοικτού Εμπορικού-Τουριστικού Κέντρου Πλάκας-Μοναστηρακίου που θα λάβει χώρα την Παρασκευή 16 Ιουλίου και ώρα 13.00 στην πλατεία Μοναστηρακίου.

Ένα έργο που πραγματοποιείται με πρωτοβουλία του Ε.Ε.Α. και στοχεύει στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας αλλά και στην τόνωση του τουρισμού.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου θα αναδείξει τις εξελίξεις γύρω από το έργο και πώς αυτό θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις και την οικονομία της περιοχής να αναπτυχθούν, ενώ και ο Αντιπρόεδρος κ. Νίκος Κογιουμτσής θα εξηγήσει τις λεπτομέρειες γύρω από το Open Mall Agora Athens και τις προοπτικές που προσφέρει στους επιχειρηματίες της περιοχής Πλάκα-Μοναστηράκι. 

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θα υπάρχει περίπτερο Agora Athens που θα προβάλει το νέο εγχείρημα, ενώ θα μοιραστούν αναμνηστικά με το σήμα Agora Athens.

Το Έργο AGORA ATHENS

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών εκπόνησε Ολιστικό Master Plan με τη συνεργασία εξειδικευμένης εταιρίας συμβούλων για τη δημιουργία του 1ου Ψηφιακού Πολυκαναλικού Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου στην Ελλάδα, Agora Athens (Digital Omnichannel Open Mall Agora Athens).

To σχέδιο προβλέπει πέρα από το Στρατηγικό Πλάνο Μάρκετινγκ και την πλήρη επαναπροσέγγιση των Νεανικών Κοινών-Στόχων (Millennials & Gen Z) καθώς και νέο  Branding για το open mall, νέο όνομα AGORA ATHENS, λογότυπο και σλόγκαν (PLETHORA OF EXPERIENCES), παρεμβάσεις με τη συνδρομή του Δήμου Αθηναίων στο Δημόσιο Χώρο, ενώ με τη συνεργασία των επιχειρηματιών της περιοχής θα γίνουν παρεμβάσεις και στον Ιδιωτικό Χώρο ώστε να εκσυγχρονιστούν και να ψηφιοποιηθούν όλες οι υποδομές της περιοχής. 

Προς αυτή την κατεύθυνση δημιουργήθηκε με την συνδρομή της ΕΑΤΑ του Δήμου Αθηναίων και της Εταιρίας Accedo, Ψηφιακή Πλατφόρμα, που περιέχει όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία που χρειάζονται οι επιχειρήσεις της περιοχής (Loyalty, Social Media, Connectivity, Responsiveness, Web site) ώστε να εξυπηρετήσουν μεγάλο όγκο Ελλήνων και Ξένων Επισκεπτών και να βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του Τουρισμού και της οικονομίας στο κέντρο των Αθηνών, με αρχή το 2021 αλλά βασικό έτος παρέμβασης το 2022 με τη συνολική-καθολική επιστροφή του Τουρισμού.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*