10 βέλτιστες πρακτικές για επαγγελματίες ασφαλιστές

του Βάιου Κρόκου

Πολλά και χρήσιμα ήταν τα συμπεράσματα και οι βέλτιστες πρακτικές που είδαμε στο πετυχημένο συνέδριο του ΠΣΣΑΣ με την GAMA Global Hellas, με τις οποίες μπορεί κανείς να πορευτεί στον ευμετάβλητο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον. Κατά την ομιλία του ο κ. Αντώνης Ζαϊρης, επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Νεάπολης Πάφου & Αναπληρωτής πρόεδρος του Σ.Ε.Λ.Π.Ε παρέθεσε έναν άξονα 10 σημείων για την επιβίωση των επιχειρήσεων στην κρίση, έναν οδηγό που κάθε επαγγελματίας ασφαλιστής πρέπει να έχει κατα νού.

Σημείωσε, μεταξύ άλλων, πως εξαιτίας της μεγάλης ανασφάλειας, ένας επαγγελματίας ασφαλιστής, για παράδειγμα, πρέπει να επιχειρηματολογεί σε στέρεες βάσεις για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Να καθησυχάζει πελάτες και συνεργάτες από το συναίσθημα της ανασφάλειας που είναι οξύ αυτές τις μέρες.

διαβάστε: Σημαντικά μαθήματα ηγεσίας στο συνέδριο ΠΣΣΑΣ με GAMA Global Hellas

επίσης: Πρόεδρος της GAMA Hellas, o Δημήτρης Γαβαλάκης

Τι απαιτείται:

*Ενόραση και Όραμα

-Πως διαχειρίζομαι το “αυτονόητο”

Α. Διαπροσωπική Επικοινωνία

Β. Η διαίσθηση και το κίνητρο

*Καινοτομία και Δημιουργικότητα

-Πως διαχειρίζομαι τις ιδέες

Α. Η διαρκής αναζήτηση

Β. Η δημιουργική προσαρμογή

*Ψυχραιμία και Ευ Άγχος

-Πως διαχειρίζομαι τις αλλαγές

Α. Προσωπική οργάνωση

Β. Η κατάλληλη ψυχολογία

*Ισχύς και Έλξη

-Πως θα δημιουργήσω ενδιαφέρον

Α. Το ελκυστικό Marketing (Sexy Marketing)

Β. Το εξατομικευμένο Marketing (One to One Marketing)

*Λύσεις και Δυνατότητες

-Πως θα με επιλέξουν

Α. Ο καταναλωτής αλλάζει

Β. Οι εξελίξεις τρέχουν

*Φροντίδα και Ποιότητα

-Πως θα τους κάνω να με εκτιμήσουν

Α. Η δημιουργία της σχέσης

Β. Η “παρεξηγημένη” ποιότητα

*Τοποθέτηση και Ταυτότητα

-Πως θα ξεχωρίσω

Α. Η ισορροπία ανάμεσα στην εταιρία και το προϊόν

Β. Το κατάλληλο μήνυμα με τα κατάλληλα μέσα

*Οικονομική Αντοχή και Κερδο-Ικανότητα

-Πως διατηρούμαι οικονομικά υγιής

Α. Τιμολόγηση και Είσπραξη

Β. Αξιολόγηση Κινδύνων και Επενδύσεις

*Συμμετοχή και Κίνητρα

-Οι άνθρωποι μου – Η δύναμη μου

Α. Η δημιουργική ηγεσία

Β. Η αξιοποίηση των ανθρώπων

*Προσανατολισμός και Σχέδιο

-Κάνω το πρόγραμμα πράξη

Α. Η χωροταξία των πληροφοριών

Β. Η ευέλικτη στρατηγική

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*