Γ. Κεφαλογιάννης, υφ. Μεταφορών στο AUF21: Η ηλεκτροκίνηση διεισδύει πλέον στο σύστημα μεταφορών της χώρας

Πλούσια θεματολογία και ερωτήματα σχετικά με το αυτοκίνητο και την νέα ηλεκτρική εποχή του, περιλαμβάνονται στην ατζέντα του Auto Forum 2021 #auf21 με τίτλο:«Εξηλεκτρισμός», το οποίο διοργανώνεται για 4η χρονιά στις 25 Φεβρουαρίου από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς», το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ, μέσα από τη LiveOn.

Η φετινή διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ), της Hellastron, του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ.

Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο δημοσιογράφος κ. Τάκης Πουρναράκης. 

Θεσμικό χαιρετισμό απηύθυνε ο Γιάννης Κεφαλογιάννης Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

“Το μητρώο του Υπουργείου Μεταφορών περιλαμβάνει μέχρι στιγμής 2000 ηλεκτρικά οχήματα, εκ των οποίων 1130 οχήματα ενσωματώθηκαν-ταξινομήθηκαν την προηγούμενη χρονιά.

Ο σπόρος έχει μπει και επέδρασε θετικά το σχετικό νομοσχέδιο που ψηφίστηκε. Ο αριθμός δεν είναι μεγάλος, αλλά η ηλεκτροκίνηση διεισδύει πλέον στο σύστημα μεταφορών της χώρας. Γίνεται μία προσπάθεια να προχωρήσει ένα σύνθετο εγχείρημα, πέραν της αγοράς ηλεκτροκίνητων με οικονομικά κίνητρα, αλλά το βασικό σημείο είναι η υποστήριξη του χρήστη” είπε ο αρμόδιος υφυπουργός Μεταφορών.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εργάζεται σε τρεις άξονες:

-Αδειοδότηση εξιδεικευμένων συνεργειών και ειδική άδεια τεχνίτη ηλεκτρικών οχημάτων

Ήδη γίνεται διαβούλευση για επικαιροποίηση προδιαγραφών των φορτιστών για ένα επαρκές δίκτυο φόρτισης. 

Δημιουργείται μητρώο φορεών για να παρέχει στοιχεία (πχ ο οδηγός θα ενημερώνεται για σημεία φόρτισης, κόστος ακόμη κι αν υπάρχει ουρά για να φορτίσει).

Ο τρίτος άξονας έχει να κάνει με την χρηματοδότηση. 

“Προσφέρουμε απλό γρήγρο μοντέλο σχεδιασμού έργων βιώσιμης αστικής μικροκινητικότητας στους δήμους και τις περιφέρειες. Η ΕΕ δίνει μεγάλη βάση σε αυτά τα σχέδια. Με τη θέσπιση κανόνων για τα ελαφρά οχήματα μικροκινητικότητας ενσωματώνουμε νέες μορφές ηλεκτροκίνησης που θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά, καθιστώντας την Έλλαδα ως χώρα που θα έχει στο κανονιστικό της πλαίσιο οχήματα μικροκινητικότητας. Συνεχείς οι προσπάθειές μας για τον εξηλεκτρισμό της Ελλάδας” τόνισε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*