Υδρόγειος Ασφαλιστική: Επενδύει στο μέλλον με νέα προγράμματα ασφάλισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Η αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων διευρύνεται και στην Ελλάδα καθώς όλο και περισσότερα μοντέλα διαφόρων κατασκευαστών γίνονται διαθέσιμα και το ενδιαφέρον των καταναλωτών στρέφεται προς αυτά, λόγω των σημαντικών περιβαλλοντικών και οικονομικών πλεονεκτημάτων που προσφέρουν αλλά και των επιδοτήσεων που παρέχονται από την πολιτεία. Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ανάγκη ασφάλισης αυτών των οχημάτων διαθέτει πλέον μια εξειδικευμένη σειρά ασφαλιστικών προγραμμάτων για αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα (Battery Electric Vehicle – BEV).

Τα προγράμματα αφορούν τόσο τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα επιβατικά οχήματα όσο και τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες και μοτοποδήλατα και προσαρμόζονται στα ήδη επιτυχημένα προγράμματα της εταιρείας, τα οποία αντιστοιχούν στις κατηγορίες αυτές (ECO / BASIC/ AUTO EXTRA PLUS / PREMIUM AUTO και MOTO).

Κατά τον τρόπο αυτό τα νέα προγράμματα καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών ενώ προσφέρουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα κόστους σε σχέση με την ασφάλιση των συμβατικών οχημάτων. Επιπλέον, όπως όλα τα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων, πλαισιώνονται από τις ήδη γνωστές υπηρεσίες και παροχές της εταιρείας, οι οποίες προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία και διευκόλυνση στον ασφαλισμένο.

διαβάστε επίσης: Π. Κασκαρέλης: H αγορά καλείται να ανασυντάξει τις δυνάμεις της

Αναφερόμενος στις προοπτικές και τις προκλήσεις στο δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση ο Διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων της εταιρείας, κ. Σεραφείμ Αίσωπος τονίζει σε άρθρο του: 

Η νέα εποχή της ηλεκτρο κίνησης είναι ήδη εδώ, αποτελώντας, μαζί με τα αυτόνομα οχήματα, τις δύο πιο σημαντικές εξελίξεις που διαμορφώνουν το μέλλον των μετακινήσεων. Η χρήση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων συνεπάγεται σημαντικά οικονομικά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα, ωστόσο η ταχύτητα διείσδυσης των νέων μοντέλων επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες. Καθοριστικό ρόλο διαδραματίζουν οι πολιτικές που υιοθετούνται παγκοσμίως για τη μείωση των εκπομπών ρύπων στα νέα αυτοκίνητα ενώ βασικός κινητήριος μοχλός της όλης αλλαγής παραμέ- νει η τεχνολογική εξέλιξη.

Εκτιμήσεις δείχνουν ότι ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων όλων των τύπων ενδέχεται να φτάσει τα 100 εκατομμύρια από το 2030 και μετά – από 7 εκατομμύρια σήμερα – καθώς το κόστος τους μειώνεται σταδιακά, η διαθεσιμότητα των νέων μοντέλων αυξάνεται, η αυτονομία τους βελτιώνεται και οι καταναλωτές στρέφονται προς νέους, φιλικότερους προς το περιβάλλον, τρόπους μετακίνησης.

Πολιτικές και κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση

Οι στόχοι για το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα καθοδηγούν τις πολιτικές που υιοθετούνται για την ηλεκτροκίνηση σε παγκόσμιο επίπεδο και ειδικά στην Κίνα και την Ευρώπη. H Ευρωπαϊκή Ένωση έχει από το 2019 θέσει πιο αυστηρά πρότυπα για τη μείωση των εκπομπών του CO2 στα νέα αυτοκίνητα έως το 2030. Στο πλαίσιο αυτό οι περισσότερες χώρες – μέλη της Ευ- ρωπαϊκής Ένωσης προωθούν σθεναρά την ηλεκτροκίνηση μέσω της θέσπισης σημαντικών οικονομικών κινήτρων για την αγορά οχημάτων με μηδενικές ή χαμηλές εκπομπές ρύπων καθώς και φοροαπαλλαγές.

Στην Ελλάδα, το σχέδιο προώθησης της ηλεκτροκίνησης έγινε νόμος του κράτους τον περασμένο Ιούλιο, με τον πρωθυπουργό να δηλώνει ότι ο εθνικός στόχος είναι ένα στα τρία αυτοκίνητα που τίθενται σε κυκλοφορία να είναι ηλεκτρικό μέχρι το 2030. Το πρόγραμμα «Κινούμε ηλεκτρικά» του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με αρχικό προϋπολογισμό τα 100 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει ένα πακέτο κινήτρων – επιδοτήσεων για αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, δικύκλων και τρικύκλων, ποδηλάτων, οικιακών φορτιστών και άλλα κίνητρα για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Η επιδότηση ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου μπορεί να φτάσει έως τα €6.000 με επιπλέον επιδότηση €1.000 για την απόσυρση παλαιού οχήματος και €500 για τον απαιτούμενο σταθμόφόρτισης.

*από το περιοδικό VOICE

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*