Allianz: Το νούμερο ένα ασφαλιστικό brand παγκοσμίως για άλλη μια φορά

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Allianz αναδείχθηκε ως το κορυφαίο ασφαλιστικό brand παγκοσμίως, σύμφωνα με την κατάταξη Best Global Brands της Interbrand.

Η θετική είδηση έρχεται σε μια περίοδο αβεβαιότητας για τις αγορές και τις βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο, καθώς προσπαθούν να πλοηγηθούν μέσα από τις προκλήσεις μιας παγκόσμιας πανδημίας.

«Η επικέντρωσή μας στην ανθεκτικότητα, την ακεραιότητα και την πελατοκεντρικότητα αποδίδει. Η Allianz αναδεικνύεται – για μια ακόμη φορά – το νούμερο ένα (#1) ασφαλιστικό brand παγκοσμίως, μία εξαιρετική είδηση που επιβεβαιώνει, ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο» σχολίασε ο Oliver Bäte, Chief Executive Officer του Ομίλου Allianz.

«Είμαστε πάρα πολύ περήφανοι που είμαστε το #1 ασφαλιστικό brand και έχουμε εξασφαλίσει τη θέση μας και στα 40 κορυφαία brand παγκοσμίως. Σε μόλις δέκα χρόνια, η Allianz ανέβηκε από την 67η θέση της κατάταξης με την αξία του brand στα 4,9 δις. δολάρια το 2010, στην 39η θέση με την αξία του brand να αγγίζει σχεδόν τα 13 δις. δολάρια το 2020. Παρόλο που τα μισά brands της κατάταξης των Top100 δεν κατάφεραν να αναπτυχθούν αυτή τη χρονιά, η αποτίμηση της Allianz αυξήθηκε – παρά την κρίση – κατά 7%, αγγίζοντας τα 12,935 δις. δολάρια», ανέφερε ο Christian Deuringer, Head of Brand & Partnerships της Allianz SE. «Έχουμε θέσει ως στόχο να γίνουμε ένα από τα κορυφαία 25 brands έως το 2025»

Για την Allianz, η θέση της στην κατάταξη είναι κάτι παραπάνω από ένα ενθαρρυντικό σημάδι για την αυξανόμενη δυναμική του brand της. Δηλώνει και τον ολοένα πιο σημαντικό ρόλο της Allianz στις ζωές των ανθρώπων.

Η Interbrand δημοσιεύει την έκθεση Best Global Brands σε ετήσια βάση. Η έκθεση της κάθε χρονιάς στοχεύει στην ανάδειξη των 100 κορυφαίων brands παγκοσμίως. Η μέθοδος που χρησιμοποιεί η Interbrand για την αξιολόγηση των brands ήταν η πρώτη που έλαβε πιστοποίηση ISO 10668.

Προκειμένου να μπορούν να συμπεριληφθούν στη λίστα της Interbrand, οι εταιρείες θα πρέπει να είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο και να έχουν διεθνή παρουσία. Έπειτα, αξιολογούνται με βάση τα κέρδη που κατανέμονται στις επώνυμες πωλήσεις, στον ρόλο του brand τους, δηλαδή σε ποιο βαθμό επηρεάζει το ίδιο το brand τις πωλήσεις, και τέλος με βάση τη δύναμη του brand, η οποία καθορίζεται από δέκα διαφορετικούς, εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες απόδοσης του brand.

Για την πλήρη έκθεση και την κατάταξη των Top 100 brands που συνοδεύεται από την ολοκληρωμένη ανάλυση της ανάπτυξης, του κλάδου και των τάσεων αυτού, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.bestglobalbrands.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*