Hλεκτροκίνηση και επαγγελματικές ευθύνες

της Έλενας Ερμείδου

Η ασφάλιση επαγγελματικής ευθύνης θα πρέπει να προσαρμοστεί με βάση την αυξανόμενη εξάρτηση από το λογισμικό και τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται στους Η/Υ. Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων θα περιέχουν όλο και περισσότερο ενσωματωμένο λογισμικό, ενώ οι τρίτοι πάροχοι λογισμικού και τεχνολογίας είναι πιθανό να γίνουν πιο σημαντικοί για τον σχεδιασμό και την παραγωγή αυτοκινήτων.

Ευθύνες εργοδοτών

Θα υπάρξουν νέες θέσεις για τις ευθύνες εργοδοτών που σχετίζονται με τα νέα προϊόντα και τις διαδικασίες –όπως πιθανοί τοξικοί καπνοί και κίνδυνοι πυρκαγιάς κατά τη διάρκεια της εκτύπωσης 3D– ή για τον χειρισμό μπαταριών λιθίου που σχετίζονται με φωτιά ή μόλυνση.

Η ασφάλιση επαγγελματικής ευθύνης θα πρέπει να προσαρμοστεί με βάση την αυξανόμενη εξάρτηση από το λογισμικό και τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται στους Η/Υ. Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων θα περιέχουν όλο και περισσότερο ενσωματωμένο λογισμικό, ενώ οι τρίτοι πάροχοι λογισμικού και τεχνολογίας είναι πιθανό να γίνουν πιο σημαντικοί για τον σχεδιασμό και την παραγωγή αυτοκινήτων.

Θα υπάρξουν νέες θέσεις για τις ευθύνες εργοδοτών που σχετίζονται με τα νέα προϊόντα και διαδικασίες –όπως πιθανοί τοξικοί καπνοί και κίνδυνοι πυρκαγιάς κατά τη διάρκεια της εκτύπωσης 3D– ή για τον χειρισμό μπαταριών λιθίου που σχετίζονται με φωτιά ή μόλυνση.

Απάτες και εκβιασμοί

 Η ασφάλιση κυβερνοχώρου θα χρειαστεί για όλα τα μέρη, ώστε να καλυφθούν οι κίνδυνοι και τα ανοίγματα που σχετίζονται με την αυξημένη χρήση δεδομένων και συνδεσιμότητας.

Η ανεπαρκής ασφάλεια στα συστήματα ΙΤ των σταθμών φόρτισης θα μπορούσε να επιτρέψει την πρόσβαση σε δεδομένα ή σε συστήματα οχημάτων, αυξάνοντας την προοπτική απάτης, εκβιασμού και κλοπής οχημάτων.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*