Κίνδυνος πυρκαγιάς και επαγγελματικές ευθύνες

της Ελενας Ερμείδου

… συνέχεια Αλλάζουν οι απαιτήσεις στην ασφάλιση ..

Οι κίνδυνοι πυρκαγιάς και έκρηξης που σχετίζονται με μπαταρίες υψηλής τάσης θα μπορούσαν να φέρουν σωρεία απαιτήσεων στον κλάδο περιουσίας & ατυχημάτων από τους αυξημένους κίνδυνους πυρκαγιάς κατά το χειρισμό και την αποθήκευση μπαταριών, σύμφωνα με την Allianz Global Corporate Speciality.

Η αύξηση της χρήσης του λογισμικού και των δεδομένων που σχετίζονται με την χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων μπορεί να προκαλέσουν ζημιές στο σκληρό δίσκο και στο λειτουργικό πρόγραμμα,. Επίσης ανοίγουν νέα ζητήματα cyber κινδύνων.

Δύσκολη η ασφάλιση εγγυήσεων

Η ασφάλιση εγγυήσεων προϊόντων εγγύησης μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη, δεδομένου του κύκλου ζωής των προϊόντων και των αβεβαιοτήτων σχετικά με την απόδοση και την αξία των μπαταριών υψηλής τάσης.

Οι  φάσεις ανάπτυξης προϊόντων και οι σύντομες περίοδοι δοκιμών θα πρέπει να αξιολογηθούν στενά. Η δημιουργία νέων αλυσίδων εφοδιασμού και άλλων συμβατικών σχέσεων στα διάφορα στάδια της αλυσίδας περιπλέκει περαιτέρω τα ζητήματα για τους ασφαλιστές.

Αλλοι τύποι ασφάλισης

Επαγγελματικές ευθύνες

Η ασφάλιση επαγγελματικής ευθύνης θα πρέπει να προσαρμοστεί  βάσει της αυξανόμενης εξάρτησης από το λογισμικό και τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται στου Η / Υ. Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων θα περιέχουν όλο και περισσότερο ενσωματωμένο λογισμικό, ενώ οι τρίτοι πάροχοι λογισμικού και τεχνολογίας είναι πιθανό να γίνουν πιο σημαντικοί για τον σχεδιασμό και την παραγωγή αυτοκινήτων.

Ευθύνες εργοδοτών

Θα υπάρξουν νέες θέσεις για τις ευθύνες εργοδοτών που σχετίζονται με τα νέα προϊόντα και διαδικασίες – όπως πιθανοί τοξικοί καπνοί και κίνδυνοι πυρκαγιάς κατά τη διάρκεια της εκτύπωσης 3D – ή για τον χειρισμό μπαταριών λιθίου που σχετίζονται με φωτιά ή μόλυνση.

Η ασφάλιση επαγγελματικής ευθύνης θα πρέπει να προσαρμοστεί  βάσει της αυξανόμενης εξάρτησης από το λογισμικό και τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται στου Η/Υ. Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων θα περιέχουν όλο και περισσότερο ενσωματωμένο λογισμικό, ενώ οι τρίτοι πάροχοι λογισμικού και τεχνολογίας είναι πιθανό να γίνουν πιο σημαντικοί για τον σχεδιασμό και την παραγωγή αυτοκινήτων. Θα υπάρξουν νέες θέσεις για τις ευθύνες εργοδοτών που σχετίζονται με τα νέα προϊόντα και διαδικασίες – όπως πιθανοί τοξικοί καπνοί και κίνδυνοι πυρκαγιάς κατά τη διάρκεια της εκτύπωσης 3D – ή για τον χειρισμό μπαταριών λιθίου που σχετίζονται με φωτιά ή μόλυνση.

Η ασφάλιση κυβερνοχώρου θα χρειαστεί για όλα τα μέρη ώστε να καλυφθούν οι κίνδυνοι και τα ανοίγματα που σχετίζονται με την αυξημένη χρήση δεδομένων και συνδεσιμότητας. Η ανεπαρκής ασφάλεια στα συστήματα των συστημάτων ΙΤ στους σταθμούς φόρτισης θα μπορούσε να επιτρέψει την πρόσβαση σε δεδομένα ή συστήματα οχημάτων, αυξάνοντας την προοπτική απάτης, εκβιασμού και κλοπής οχημάτων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*