Allianz: Η υγεία στα χρόνια του Covid-19 και η Medi24

της Ελενας Ερμείδου

Ένα σύστημα υγειονομικής περίθαλψης επιβαρυμένο και πολλά θύματα αφήνει πίσω του ο Covid-19.

Η τηλέ-υγεία με την υποστήριξη της ψηφιακής τεχνολογίας δεν λύνει το πρόβλημα, μπορεί όμως να μειώσει ορισμένες αγχωτικές διαταραχές τόσο των ασθενών όσο και των ιατρών σε κρίσιμες περιόδους, τονίζει η Allianz.

Οσο ο Covid-19 μένει, θα προκαλεί παράπλευρες απώλειες μεταξύ αυτών σε ασθενείς με χρόνια νοσήματα, ακόμα και σε ασθενείς που πάσχουν από μην σοβαρές νόσους. Με τους ιατρούς και τα συστήματα υγείας να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, οι ασθενείς αυτοί αγωνίζονται για να λάβουν φροντίδα σε όλα τα κράτη.

Η τηλέ-υγεία με την υποστήριξη της τεχνολογίας ψηφιακής επικοινωνίας μπορεί να μετριάσει το πρόβλημα των ασθενών αυτών και να ελαφρύνει από τα βάρη το σύστημα υγειονομικής περίθαλψης. Πέραν των συμβουλών, το σύστημα τηλέ-υγείας μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη  της εξάπλωσης του ιού μειώνοντας τον αριθμό των ατόμων που επισκέπτονται χώρους αναπαραγωγής, όπως κλινικές και νοσοκομεία.

Η υγεία στην εποχή του Covid-19

Η τηλέ-υγεία επιτρέπει στους ασθενείς ακόμα και στους ιατρούς να έχουν πρόσβαση σε συμβουλές, φροντίδα, υπενθυμίσεις, στην εκπαίδευση, στην παρέμβαση, στην παρακολούθηση χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία.

Αν και μερικές φορές χρησιμοποιείται εναλλακτικά ο όρος τηλέ-ιατρική, η τηλέ-υγεία πάει ένα βήμα παραπέρα συμπεριλαμβάνοντας την εκπαίδευση και την επιμόρφωση. Δεν είναι κάτι καινούργιο, επισημαίνει η Allianz, η ιδέα υπάρχει εδώ και δύο δεκαετίες, τελευταία υιοθετείται όλο και περισσότερο με την αύξηση της χρήσης των υπηρεσιών του διαδικτύου.

Στην Allianz, αρκετές οντότητες έχουν ενσωματώσει την τηλέ-υγεία. Ηγέτης η Medi24 θυγατρική της Allianz Partners στην Ελβετία. Η Medi24 ιδρύθηκε το 1999 και διαθέτει 25 γιατρούς και 80 νοσηλευτές που προσφέρουν 24/7 ιατρικές υπηρεσίες στα Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά και Γαλλικά. Περισσότερα από 4,6 εκατομμύρια άτομα έχουν πρόσβαση στο Medi24 μέσω των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης.

Για ερωτήματα που σχετίζονται με τον κορωνοϊό, η  Medi24 έχει δημιουργήσει μια ειδική γραμμή άμεσης επικοινωνίας. Οποιος καλεί απευθύνεται σε νοσοκόμα, η οποία καθορίζει εάν η υπόθεση πρέπει να αντιμετωπιστεί από γιατρό στο Διαδίκτυο ή απαιτείται φυσική παρέμβαση – συχνά, η αυτοεξυπηρέτηση είναι επαρκής. Ένας ψηφιακός ελεγκτής συμπτωμάτων στον ιστότοπό του επιτρέπει στους ανθρώπους να εκτιμούν εάν πράγματι έχουν μολυνθεί. Να σημειωθεί ότι πρόσφατα το επισκέφτηκαν έως και 40.000 χρήστες.

Τον τελευταίο μήνα, η Medi24 έχει χειριστεί πάνω από 70.000 κλήσεις, αύξηση 34% σε σχέση με πέρυσι. Από αυτές, 30.000 κλήσεις αφορούσαν κορωνοϊό. Περίπου το 60% εξ αυτών επιλύθηκε μέσω της ιατρικής δοκιμασίας και η αυτοθεραπεία προτάθηκε σε ασθενείς. Εν ολίγοις, παρεμποδίστηκαν περίπου 40.000 επισκέψεις σε ιατρείο!

Η Allianz Partners βρίσκεται στη διαδικασία ολοκλήρωσης των υπηρεσιών τηλέ-υγείας και τηλεϊατρικής στις δραστηριότητές της παγκοσμίως. Για παράδειγμα, η Allianz Partners στη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία προσφέρει μια υπηρεσία τηλε-διαβουλεύσεων όπου οι ασθενείς μπορούν να επιλέξουν να συνδεθούν με γιατρούς μέσω μιας εφαρμογής την επιθυμητή στιγμή. Εκτός από την αρχική διάγνωση, οι γιατροί παρέχουν συνταγές και ακόμη και παραπομπή σε ειδικούς εάν απαιτείται.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*