Γνωρίζει (;) τα ασφαλιστικά προϊόντα ο πελάτης

Της Ελενας Ερμείδου

Εχουν δύναμη οι πελάτες. Γνώση έχουν; Μήπως την ερώτηση αυτή θα πρέπει να κάνουν στους εαυτούς τους οι ασφαλιστικές για να αμβλύνουν κάποιες διαφορές που προκύπτουν με την κοινή γνώμη;

Διαθέτει ο πελάτης κονδύλια για αγοράζει ηλεκτρονικές ψηφιακές συσκευές, οι ασφαλιστικές επίσης εκσυγχρονίζουν τα συστήματα τους, δίνουν στους πελάτες πολλές επιλογές, η διαθεσιμότητα των ψηφιακών καναλιών αυξάνεται ολοένα.  Αμφότεροι νιώθουν δυνατοί, ότι κυριαρχούν.

Έριξαν κονδύλια οι ασφαλιστικές: Αυξήθηκαν οι νέες δουλειές, οι ανανεώσεις, ποια τα ποσοστά της διατηρηριμότητας των συμβολαίων, άλλαξε η κερδοφορία τους;  Οι πελάτες, εν δυνάμει πελάτες δαπανούν κονδύλια για να κυριαρχήσουν, να επιλέγουν ότι θέλουν. Απέκτησαν την γνώση για να κάνουν την σωστή επιλογή των ασφαλιστηρίων συμβολαίων;

Το αντικείμενο των ασφαλειών είναι δύσκολο και πολύπλοκο. Τι χρειάζεται για να έλθει κοντά στις ανάγκες του πελάτη;  Με μία λέξη, απλοποίηση. Οσο χρήμα και να ρίξεις τι και αν δεν καταλαβαίνεις;

Δεν μπορούν οι ασφάλειες να φτιάξουν επιχειρηματικά μοντέλα πωλήσεων λιανικής για να δελεάσουν τον πελάτη να σπεύσει να ρίξει χρήμα, μπορούν όμως με την απλότητα, την αμεσότητα και την σαφή επικοινωνία να το κάνουν να εμπιστευτεί την ασφαλιστική

Η νέα τεχνολογία, τα insurTech αυξάνουν τις επιλογές, σαφήνεια μπορεί να υπάρχει όμως σε όποια γραμμή παραγωγής, σε όποιο κανάλι διανομής σε όποια ασφαλιστική εναλλακτική ή παραδοσιακή. Υπερισχύει έναντι των εργαλείων διανομής και επικοινωνίας.

Πόσο καλά θέλουν καταλαβαίνουν οι ασφαλιστικές τον πελάτη και το τι έχει ανάγκη, πώς προσαρμόζουν τις καλύψεις στις ανάγκες του.  Πόσο δεν τον βομβαρδίζουν με δεδομένα και παραδείγματα που δεν τα χρειάζεται. Πώς επιλύονται προβλήματα των πελατών. Εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές κανόνες ηθικής;

Οσο πιο απλό τόσο πιο καλό είχε πει πριν ένα χρόνο η Swiss RE αναφερόμενη στην τεχνολογία. Το πολύπλοκο δεν χρησιμεύει ενώ όταν προκύψουν τεχνικά προβλήματα αυξάνεται η πολυπλοκότητα και αργούν οι λύσεις. Η ψηφιοποίηση θέλει λογικά βήματα και αλληλεπίδραση.

Επίσης και ο τρόπος που γίνεται η εκπαίδευση αποζητά ανανέωση.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*