Δείτε πόσοι Ελληνες θέλουν να ασφαλιστούν

της Ελενας Ερμείδου

Τι έχει αλλάξει για τον Ελληνα από την ημέρα που κλείστηκε στο σπίτι του; Τι ανάγκες έχει, τι βάζει σε προτεραιότητα;

Δεν αποχωρίζεται ο Ελληνας το μοντέλο κατανάλωσης ακόμα και αν είναι για υπόδηση ή για ηλεκτρικές συσκευές που κατά τα πρότυπα τις προμηθεύεται για να τις χρησιμοποιεί ελάχιστα.

Υπερισχύει, παρά τον εγκλεισμό το κομωτήριο  και οι τέσσερις τοίχοι από τους αιθέρες και ένα αεροπορικό ταξίδι στο εξωτερικό ή ακόμα και στο εσωτερικό.

Δεν ταλαιπωρεί το μυαλό του με θέματα πρόληψης και ιδιωτικής ασφάλισης, τείνει να θέλει να πάρει ‘διαζύγιο’ με το αυτοκίνητο.

Ερευνα για την κοινή γνώμη γνωστής εταιρείας ερευνών αναφέρει ότι ότι το 35% των ερωτηθέντων θέλει να πάει στο κομμωτήριο, διακοπές στο εσωτερικό το 28% να αγοράσει ρούχα και παπούτσια το 20%, να κάνει περιποίηση ομορφιάς το 13%, να πάει αεροπορικό ταξίδι στο εξωτερικό το 12%, να αγοράσει ηλεκτρικές συσκευές το 11%, να πάει διακοπές στο εξωτερικό το 11%, να πάει αεροπορικό ταξίδι στο εσωτερικό το 9%, να αγοράσει  εξοπλισμό σπιτιού το 8%, να αγοράσει αυτοκίνητο το 4%, να κάνει ιδιωτική ασφάλιση το 4%.

Η ανασφάλεια για την υγεία του δεν θορυβεί τον Ελληνα; Ο φόβος του να πληρώσει ένα πρόστιμο για ανασφάλιστα οχήματα δεν θορυβεί τον Ελληνα;

Ενδιαφέρον είναι να δούμε το πως θα εξελιχτούν και προς τα που θα κατευθυνθούν  τα ποσοστά αυτά. Επίσης και τους ευγενικούς χορηγούς των μελετών που θα αναδεικνύονται από εδώ και μπρος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*