MetLife: To Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας για την ομαλή εξυπηρέτηση συνεργατών – πελατών

Σε πλήρη λειτουργία βρίσκονται τα μέτρα πρόληψης που έχει λάβει η MetLife για τη διαχείριση της έκτακτης αυτής κατάστασης και την αντιμετώπιση του ιού COVID-19.

Όπως αναφέρει η εταιρεία στην επίσημη ιστοσελίδα της, “στο πλαίσιο αυτό, έχουμε  έτοιμο και πρόσφατα αναθεωρημένο Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας (Business Continuity Plan), το οποίο, σε περιπτώσεις κρίσεων, όπως η συγκεκριμένη, ενεργοποιείται, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης και την άμεση ανταπόκρισή μας στις ανάγκες σας.

Προς αυτή την κατεύθυνση έχουμε ήδη προχωρήσει στις παρακάτω ενέργειες:

Δημιουργία Ομάδας CMT (Crisis Management Team) για την Ελλάδα, η οποία είναι σε συνεχή επικοινωνία με την αντίστοιχη Ομάδα του εξωτερικού της MetLife.

Συνεχής ενημέρωση των εργαζομένων και των συνεργατών μας για τα μέτρα πρόληψης, σύμφωνα με  τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.).

Εφαρμογή των προληπτικών μέτρων που αφορούν στην καθημερινή απολύμανση των χώρων εργασίας μας.

Προληπτική απολύμανση στους χώρους των κεντρικών μας γραφείων

Παύση των ταξιδιών εντός και εκτός Ελλάδος.

-Προώθηση του προγράμματος Τηλε-εργασίας (“Work from Home”) για τους εργαζομένους μας.
Χορηγία αδειών ειδικού σκοπού στους εργαζόμενους για τη φύλαξη των παιδιών, εφαρμόζοντας τη σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου

Αντικατάσταση των συναντήσεων με τηλεδιασκέψεις, τόσο εντός της εταιρείας όσο και εκτός, με τους πελάτες/συνεργάτες μας.

Επιπλέον, παρακολουθούμε συνεχώς τις εξελίξεις και προσαρμόζουμε τη λειτουργία μας σε αυτές άμεσα, ώστε όλες οι αποφάσεις που λαμβάνουμε να διασφαλίζουν στο βέλτιστο βαθμό την εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας μας.

Για την επικοινωνία

Ατομικά Προγράμματα

Μπορείτε να υποβάλλετε κάθε αίτημα  που αναφέρεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας, καθώς και αιτήματα αποζημιώσεων, απευθείας στο γραφείο πωλήσεων που σας εξυπηρετεί ή στον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή.
Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε πληροφορία, σχετικά με την οφειλή του ασφαλιστηρίου σας ή θέματα που αφορούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης e-Services, μπορείτε να υποβάλετε σχετικό αίτημα, στέλνοντας  e-mail στη διεύθυνση contact@metlife.gr ή στέλνοντας μήνυμα μέσω της πλατφόρμας e-Services, εφόσον έχετε πραγματοποιήσει την εγγραφή σας.

Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε πληροφορία ή ραντεβού με συνεργαζόμενα νοσοκομεία, γιατρούς ή διαγνωστικά κέντρα, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 8008009999 (από σταθερό) ή στο 210-6127722 (από κινητό).

Ομαδικά Προγράμματα

Α) Αιτήματα Αποζημιώσεων

Σχετικά αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-Claims, εφόσον είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία για το συγκεκριμένο συμβόλαιο.

Αν υπάρχει oποιοδήποτε ερώτημα σχετικά με τη χρήση της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-Claims μπορείτε να το υποβάλλετε, μέσω e-mail στη διεύθυνση eClaims.Help.Desk@metlife.gr

Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική εφαρμογή e-Claims, η διαχείριση των αιτημάτων θα πραγματοποιείται, μόνον εφόσον υποβληθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά (συμπληρωμένο και ενυπόγραφο έντυπο αποζημίωσης, αποδείξεις, παραπεμπτικά, κλπ) ηλεκτρονικά στη διεύθυνση GroupClaimsInfo@metlife.gr

Για την άμεση εξυπηρέτησή σας προτείνεται η χρήση του Δικτύου Συνεργαζόμενων Παρόχων  υπηρεσιών Υγείας (δικτύου απευθείας πληρωμών), εφόσον προβλέπεται από το ομαδικό σας συμβόλαιο. Για πληροφορίες ή ραντεβού με συνεργαζόμενα νοσοκομεία, γιατρούς ή διαγνωστικά κέντρα, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 8008009999 (από σταθερό) ή στο 210-6127722 (από κινητό).

Β) Λοιπά αιτήματα

Οποιοδήποτε ερώτημα ή αίτημά σας θα μπορεί να υποβάλλεται ηλεκτρονικά, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης Greece.eServices@metlife.gr
Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρία σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*