Ε.Ο.Π.Υ.Υ.: «Black οut» στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες λόγω αναβάθμισης

«Black οut» σημειώνεται τις τελευταίες ημέρες στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. λόγω υπαιτιότητας του ΟΤΕ σύμφωνα με πηγές εντός του οργανισμού. Αποτέλεσμα είναι να αναβάλλεται από μέρα σε μέρα η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.

Το πρόβλημα ανέκυψε κατά την μεταφορά του server στο νέο Data Center με αποτέλεσμα να μην επικοινωνούν οι περιφερειακές υπηρεσίες με το κέντρο.

Πρόκειται για μια διαδικασία μεταφοράς ηλεκτρονικών πληροφοριών με στόχο να διασφαλιστούν πολλαπλάσιες και ποιοτικότερες υπηρεσίες που θα παρέχει το νέο ανεξάρτητο Data Center του Ε.Ο.Π.Υ.Υ..

Συγκεκριμένα, με την μεταφορά αυτή αναμένεται να ενισχυθεί κατά 6 φορές η υπολογιστική ισχύ και κατά τέσσερις η ταχύτητα πρόσβασης στο λογισμικό εφαρμογών σε σχέση με τις υφιστάμενες υποδομές.

Σημειώνεται ότι καθημερινά συνδέονται 60.000 απομακρυσμένοι χρήστες (πάροχοι του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.), 100.000 ασφαλισμένοι που αναζητούν ηλεκτρονικά πληροφορίες σχετικά με τον Οργανισμό και 1.300 υπάλληλοι του Ε.Ο.Π.Υ.Υ..

Για την αναβάθμιση αυτή ο οργανισμός είχε ενημερώσει τους ασφαλισμένους ότι θα πραγματοποιηθεί από τις 13 έως τις 15 Δεκεμβρίου και ότι δεν επρόκειτο να λειτουργούν ηλεκτρονικές εφαρμογές του Ε.Ο.Π.Υ.Υ..

Ο οργανισμός διαβεβαίωνε ότι στις 16 Δεκεμβρίου όλες οι ηλεκτρονικές εφαρμογές του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., θα επαναλειτουργούν πλήρως και αδιαλείπτως.

Από τις εκτιμήσεις καλά πληροφορημένης πηγής προκύπτει ότι το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί και εντός της ημέρας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*