H νέα εποχή της Anytime: Για περισσότερη ασφάλεια…και λιγότερη ασφάλιση

του Βάιου Κρόκου

Όταν κάποια χρόνια πριν ο Γιάννης Καντώρος με λίγους στενούς συνεργάτες τότε είχαν ξεκινήσει τα πρώτα βήματα της Anytime είχε εκμυστηρευτεί: “Εμείς θα αλλάξουμε τον τρόπο ασφάλισης“. Αυτό επεσήμανε στην σύντομη ομιλία του στην χθεσινή εκδήλωση της εταιρείας για την επίσημη παρουσίαση του νέου brand και του επανασχεδιασμού της ταυτότητας.

Πλέον όπως σημείωσε ο κ. Καντώρος για την Anytime δεν δουλεύουν μόνο 5 άτομα όπως τότε αλλά πάνω από 100. “Με πολύ πάθος και μικρά καθημερινά βήματα θέλουμε να εκπληρώσουμε τους στόχους μας ώστε η Anytime να μπει σε κάθε σπίτι”, συμπλήρωσε.

Η νέα εποχή για την Anytime εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού και των καινοτόμων ενεργειών μέσω της δημιουργίας οικοσυστημάτων με σκοπό την κάλυψη των σύγχρονων καθημερινών προκλήσεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν η Anytime διακρίνεται:

-για τους περίπου 360.000 πελάτες

-για τους 25.000 πελάτες στην Κύπρο

-για το 94% που συγκεντρώνει στην ικανοποίηση πελατών

-για την αλλαγή, την αισιοδοξία της επόμενης μέρας, την καινοτομία και την ασφάλεια

Την χθεσινή βραδιά άνοιξε ο γνωστός ηθοποιός – παρουσιαστής Γιώργος Καπουτζίδης ο οποίος συνομίλησε on stage με βασικά στελέχη της Anytime που εργάστηκαν για την νέα αυτή αλλαγή. Στην νέα εποχή, η Anytime στοχεύει στην δημιουργία ενός κόσμου με περισσότερη ασφάλεια και λιγότερη ασφάλιση.

Αυτή είναι η βάση της σημερινής φιλοσοφίας της Anytime, που συνοδεύεται από τον
επανασχεδιασμό της ταυτότητας και της εικόνας του brand και την πηγαίνει ακόμα πιο μπροστά,
ώστε να φέρει μια θετική αλλαγή στη ζωή των ανθρώπων, καθώς ασφάλεια δεν σημαίνει μόνο
ετοιμότητα απέναντι στο αναπάντεχο, αλλά καθημερινή ηρεμία και σιγουριά. Η ζωή και οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν και μαζί αλλάζει και η Anytime για να προσφέρει απλότητα, αλλά και περισσότερες επιλογές“, όπως επισημάνθηκε.

Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής η Anytime:
­

-Λανσάρει ένα ανανεωμένο website, το οποίο δημιουργήθηκε αποκλειστικά και μόνο για τη
διευκόλυνση των πελατών της.

-Παρέχει νέες λύσεις σε προϊόντα, εξασφαλίζοντας επιπλέον καλύψεις για τους πελάτες της.

-Αναπτύσσει νέες υπηρεσίες, πέραν της ασφάλισης, στην προσπάθειά της να προσφέρει
στους πελάτες της κάθε στιγμή περισσότερα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*