Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις; Η Swiss Re έχει τα εργαλεία

Της Ελενας Ερμείδου

Η ομορφιά του κλάδου των ασφαλειών  έγκειται στο γεγονός ότι αγγίζει πολλές πλευρές του επιχειρηματικού βίου και μπορεί να προσεγγίσει πολλά θέματα από διαφορετικές πλευρές. Η ασφάλιση, γράφει η Swiss Re “είναι μία επιχείρηση δεδομένων”. Συμβασιούχοι, κίνδυνοι, ανάληψη κινδύνων ( underwriting), διαδικασίες, απαιτήσεις: Όλα αυτά με μία λέξη λέγονται δεδομένα.

Τα δεδομένα μας επιτρέπουν να μάθουμε ποιος είναι ασφαλισμένος και γιατί. Μας βοηθάει να καταλάβουμε εάν η επιχείρηση μας είναι κερδοφόρα, αν η τιμολόγηση το κινδύνου είναι επαρκής και μας επιτρέπει να υποβάλλουμε συνεκτικές αναφορές  στην διοίκηση, στις εποπτικές αρχές, και τους μετόχους.

Τα δεδομένα η αλλιώς όπως συχνά πυκνά ακούγεται τα data ήταν και θα είναι πάντα το DNA του ασφαλιστικού κλάδου. Ο τρόπος που γίνεται η διαχείριση των δεδομένων έχει αλλάξει. Ότι παλιά ήταν ένα εργαλείο για την δημιουργία ενός αρχείου, σήμερα είναι ο τρόπος για να καταλάβουμε που μπορούμε να πάμε στο μέλλον και πως μπορούμε να αναπτυχθούμε, διευκρινίζει η Swiss Re.

Η Swiss Re ως  η μεγαλύτερη αντασφαλιστική στο κόσμο με εμπειρία ετών διαθέτει τεχνικές αναλύσεων για τους πελάτες της προκειμένου να ανακαλύψουν και να ελέγξουν τις μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης τους, τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά και πιο ειδικά στις εξειδικευμένες γραμμές παραγωγής σε συνδυασμό με την διατήρηση της κερδοφορίας τους.

Ένα πολύ καλό παράδειγμα είναι το κλείσιμο χάσματος προστασίας στις καλύψεις περιουσίας έναντι πλημμύρων. Τα μοντέλα που χρησιμοποιεί η Swiss Re, παγκοσμίως είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να συνδυάζουν το ύψος των τιμολογίων περιουσίας με τους εξωτερικούς παράγοντες, χρησιμοποιώντας δεδομένα από την οικονομία για την πληθυσμιακή αύξηση, τις αξίες των κατοικιών, το ΑΕΠ. Με αυτό τον τρόπο παρέχονται εξατομικευμένες ενώ, μέσω της αξιοποίησης των δεδομένων εντοπίζοντας οι πόλεις που προσφέρουν τις καλύτερες ευκαιρίες για πωλήσεις και καλύτερο μάρκετινγκ.

Τα εργαλεία αυτά επίσης προσφέρουν δυνατότητες εντοπισμού των διαφόρων επιπέδων κινδύνου, πληροφορίες για τον ανταγωνισμό, και την δυναμική της αγοράς στόχου, διευκολύνοντας τις αποφάσεις της διοίκησης.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*